rheinone 14.11.2008 17:13:59 | |
---|
mutku Whitesnake ei o mitääbn perusrokkia. Oliskin. Hä? Ohan! Mitä muka sitte? |
Ritsie 14.11.2008 21:38:36 | |
---|
Hä? Ohan! Mitä muka sitte? Joku sanoi että se on kyrpärokkia. Mun mielestä vaan hyvää rokkia. Aldrich on kelpo skebaaja, kerran näin Dion orkassa soittavan, niin mun mielestä veti hommansa hyvin. Mulle kelpaa ainakin. On apinoita viistoista rivissä tässä, toisiaan selkään läpsimässä. Huraa! |
Tracer 14.11.2008 21:58:25 | |
---|
Ainoa heikkouteni on äärimmäinen nopeus |
ukko idänmies 14.11.2008 22:10:17 (muokattu 15.11.2008 11:10:37) | |
---|
Ja lisää 1983 -line-up spekulaatiota. Tässä kuukausi-pari Ruisrockin jälkeen Donington Parkin Monsters of Rockissa taltioitu pätkä. Näin se lähti keikka Turussakin käyntiin: http://www.youtube.com/watch?v=H-TaEz4gKNw&feature=related Jep, ostin tän aikoinaan VHS:nä. Tällä keikalla ärsyttää suunnattomasti Mel Galleyn kiemurtelu ja perseen pyörittely sekä etukenotus Mistreatedin soolon aikana. Ja se vihreä haalari, ei hälvetti. |
Tracer 14.11.2008 22:34:03 | |
---|
Erittäin hyvin sanottu! Toisaalta Mstreated on semmonen kivireki, että kyllä siinä kenen tahansa perse alkaa pyöriä. Siitäpä tulikin mieleeni: kuka muistaa, mitä DC vastasi, kun joku pyysi ko. biisiä Kultsan Restless Heart -keikalla? Ainoa heikkouteni on äärimmäinen nopeus |
ukko idänmies 14.11.2008 22:40:34 | |
---|
Erittäin hyvin sanottu! Toisaalta Mstreated on semmonen kivireki, että kyllä siinä kenen tahansa perse alkaa pyöriä. Siitäpä tulikin mieleeni: kuka muistaa, mitä DC vastasi, kun joku pyysi ko. biisiä Kultsan Restless Heart -keikalla? Eipä muistu miulla ainakaan mieleen. |
sirdickyj 15.11.2008 10:50:54 | |
---|
Erittäin hyvin sanottu! Toisaalta Mstreated on semmonen kivireki, että kyllä siinä kenen tahansa perse alkaa pyöriä. Siitäpä tulikin mieleeni: kuka muistaa, mitä DC vastasi, kun joku pyysi ko. biisiä Kultsan Restless Heart -keikalla? en tiedä, mut -94 rundilla joku huus jotain, nii Coverdale oli "what? your dick would stand for 2 weeks? I should give you my ex-wifes phonenumber". Enemmän tissiä näkyviin |
sirdickyj 15.11.2008 10:58:10 | |
---|
Hä? Ohan! Mitä muka sitte? bluespohjaista hardrockia, jossa on tylsät kitaristit paitsi Sykesistä eteenpäin vitun hyvät Erl Slick muuten pärjäs kanssa komeesti jos muistan oikein, siinä Into The Light-levyllä. Tää on todella kova, samanlainen unohdettu helmi ku Coverdale/Pagekin tavallaan. http://www.youtube.com/watch?v=gW1HYCdP-ZU Paljon parempi ku mitkään vanhat Whitesnaket. Guy Prattin "My bass and other animals" kirjassa on tosiaan hauska luku se, missä tekevät tuota Restless Heartia, Pratt asuu Coverdalen luona siellä Lake Tahoella, ja Coverdale on oikein hieno ja herrasmiesmäinen isäntä, järkkää kalareissut ja muut. Myös Coverdale/Page rundista on hieno stoori. Suositeltavaa luettavaa. Enemmän tissiä näkyviin |
rheinone 15.11.2008 13:09:30 (muokattu 15.11.2008 13:18:19) | |
---|
bluespohjaista hardrockia, jossa on tylsät kitaristit Sitä samaa paskaa ne on kaikki, perusrokki ja bluespohjainen hardrock. Ei niiden välillä tartte eroaa tehdä, mummiest. Erl Slick muuten pärjäs kanssa komeesti jos muistan oikein, siinä Into The Light-levyllä. Slick oli kovimmillaan David Bowien siinä 70-luvun lopun livetuplalla, mikäs sen nimi taas olikaan... Jumalauta että irtos. Mut joo, Into The Light on kans hyvä lätty, eikä kitaroissakaan oo mitään valittamista. E: Eiku perhana, se oli jo '74. David Live. Kovaa kamaa. |
Tracer 18.11.2008 10:38:45 | |
---|
http://www.youtube.com/watch?v=gW1HYCdP-ZU Paljon parempi ku mitkään vanhat Whitesnaket. Periaatteessa yhtä tarpeellista vertailua kuin minkä tahansa eri musatyylien keskinäinen paremmuusasettelu. WS-nimellä on vuosikymmenten aikana tehty niin monimuotoista kamaa ja mulle itse asiassa uppoavat kaikki aikakaudet. Aina on ollut hienoja biisejä ja toisaalta DC on sen tason jätkä, ettei ole tarvinut raahata mukana mitään pilipaliukkoja. Muita tähtiä ei aina tahdo samalle lavalle sopia, mutta joka ukko on kyllä tonttinsa hoitanut. Mutta jos kuitenkin pitää verrata, niin ihan ok biisi tuossa linkissäkin (tais soida rainassa lopputekstien aikana?). Not thrilling, but nice. Mutta että parempi kuin MITKÄÄN vanhat WS:t? No vaikka Come An´ Get It -levyltä ei itse asiassa löydy ainuttakaan tuota huonompaa biisiä. Miusta. Ja sillä levyllä myös soitti todellinen Dream Team. Jaa niin se DC:n vastaus Mistreated-pyyntöön: "YOU HEARTLESS BASTARD!" Ainoa heikkouteni on äärimmäinen nopeus |
ukko idänmies 18.11.2008 10:48:23 | |
---|
Löysin just eilen divarista Come AnGet It-jenkkivinyylin. Sen, jossa kärmeen kieli on blurrattu jenkkien tiukkapipoiseen ajatusmaailmaan paremmin sopivaksi. |
sirdickyj 19.11.2008 10:38:35 (muokattu 19.11.2008 10:39:09) | |
---|
Enemmän tissiä näkyviin |
Tracer 19.11.2008 11:01:43 | |
---|
jess! Rocksissa nähdään! Ainoa heikkouteni on äärimmäinen nopeus |
StJerky 19.11.2008 12:45:51 | |
---|
bluespohjaista hardrockia, jossa on tylsät kitaristit paitsi Sykesistä eteenpäin vitun hyvät
Ei kun ihan vastoinpäin... |
rheinone 19.11.2008 21:32:48 | |
---|
jess! Rocksissa nähdään! Onko tietoa lämppäristä? Jos vaikka ois joku kovempi akti ku nyky-whitesnake, ni vois lähtee muuallekin ku Rocksiin... |
sirdickyj 19.11.2008 22:04:39 (muokattu 19.11.2008 22:05:01) | |
---|
Onko tietoa lämppäristä? Jos vaikka ois joku kovempi akti ku nyky-whitesnake, ni vois lähtee muuallekin ku Rocksiin... Aika harva siltikään on kovempi kuin tuo nyky-Whitesnake, mutta lämppärinähän toimii The Milestones, kotimaista laatua. http://www.themilestonesmusic.com/ Siispä Silvio ryskää ensin Jäähallissa ja sitten Rocksissa. Enemmän tissiä näkyviin |
sirdickyj 21.11.2008 17:20:41 | |
---|
Zurichissa oli ollu näin toi setti; 1. BEST YEARS 2. FOOL FOR YOUR LOVING 3. CAN YOU HEAR WIND BLOWS 4. LOVE AIN'T NO STRANGER 5. LAY DOWN YOUR LOVE 6. THE DEEPER THE LOVE - acoustic 7. IS THIS LOVE? -GUITAR SOLO (ALDRICH & BEACH) - 8. A FOOL IN LOVE -DRUM SOLO 9. AIN'T GONNA CRY NO MORE - acoustic 10. AIN'T NO LOVE IN THE HEART OF THE CITY 11. GIVE ME ALL YOU LOVE 12. HERE I GO AGAIN 13. SOLDIER OF FORTUNE - acoustic 14. STILL OF THE NIGHT Semmosta. Enemmän tissiä näkyviin |
ukko idänmies 21.11.2008 17:28:16 | |
---|
Zurichissa oli ollu näin toi setti; 1. BEST YEARS 2. FOOL FOR YOUR LOVING jne. Semmosta. Tänks! Viimeistään tämä varmisti, että meikä kuuntelee Whitesnakensa himassa eikä keikalla. |
Ritsie 21.11.2008 20:31:46 | |
---|
Zurichissa oli ollu näin toi setti; Möö ö. Onhan se. Kai se ihan hyvä on. Burn olis kiva, ja jos uusia on pakko niin All for Love. On apinoita viistoista rivissä tässä, toisiaan selkään läpsimässä. Huraa! |
pessomar 25.11.2008 13:24:59 | |
---|
Mä olin UKK-hallissa saman vuoden tammikuussa kattomassa saman rundin keikkaa. Olihan se hyvä, mutta mieluummin olisin kuitenki nähny sen edellisen kokoonpanon lauteilla. Lämppärinä oli tuolloin Ozzy Osbourne jonka riveissä Jake E. Lee soitti ekan keikkansa kyseisenä iltana. Rummuissa oli eräs Tommy Aldridge. Mä näin kummatkin keikat ja tuo Ruisrockin keikkakin on jostakin saatu haalittua jonkun videoimana talteen. Tää voi olla viimeisiä keikkakiertueita ellei DC saa ääntään kuntoon livenä. Olen samaa mieltä keikkoja kuunnellessa, että äijän soundi on mennyt aika pahasti ruvelle. Tommyä kaipaan kannuihin, kun jää tuo lavakarisma kitaristien ja DC:n kontolle. Borlaq, ootko kentällä vai katsomossa. Onnaisikohan meikäläisellä tuon keikan kamerakuvaus ihan vga-pokkarilla, äänet jostain muualta sitten? |