Aihe: Smashing Pumpkins - Helsinki 3.3.2008
1 2 3
Vteich
03.03.2008 10:38:33 (muokattu 03.03.2008 11:32:58)
Täällä olisi myynnissä 1 kpl kenttälippuja. Hintapyyntö 30 e. Nouto Espoon Tapiolasta. Puh. 040-5928724.
Snaques
04.03.2008 14:45:23
Mitäs tykkäsitte?

Iltalehden mukaan "Smashing Pumpkins valloitti Helsingin". Itse en ehkä ole aivan samaa mieltä.

Soundit oli ainakin sivukatsmoon perseestä, monta biisiä vedettiin älyttömän nopeasti ja muutenkin esiintyminen oli melko vaisua. Tollanen touhu ois voinu sopia jonnekki pikku klubille 90-luvun alkuun. Jäähallissa vaan ei toiminu...
liinsam
04.03.2008 17:16:10
Itse olin ainakin täysin tyytyväinen keikkaan. Suomainen yleisö on nyt yleensä vähän jäykkää niinkuin eilenkin mutta ei tuo nyt oikeastaan minun fiiliksiä latistanu. Mitä nyt kentältä katselin istumakatsomoon niin siellä näytti olevan aika lattea meininki mutta kyllä kentällä kelpasi ihan hyvin. Hittejä paiskittiin pöytään tarpeeksi ja Corgan veti hyvää showta. Bändikin tuntu vähän lämpenevän loppua kohden. Omat odotukset ei hirveän korkealla olleet mutta tosi positiivinen fiilis jäi keikasta. Ehdottomasti kannatti käydä kuuntelemassa!
MrQuin
13.03.2008 16:12:23

Olin tyytyväinen. Biisilista oli kattava ja sisälsi omia suosikkejani runsaasti, uutta ja vanhaa. Soundit olivat ok, ainakin omalle paikalle kuulosti hyvältä. Corgan tuntui olevan leppoisalla päällä, flunssasta huolimatta ja lauloi hyvin (joskus vetänyt livenä aika kehnosti). Aamulehden toimittaja ei ilmeisesti ollut kovin kielitaitoinen, koska väitti Corgania ylimieliseksi vit**ilijaksi...
Ehkä välillä meno meni itsetarkoitukselliseksi sahaamiseksi (Superchrist), mutta muutoin setti kyllä miellytti. Parempi kuin vuoden 2000 jäähyväiskeikka.
MrQuin
13.03.2008 16:21:51

Biisilista:

Porcelina of the Vast Oceans
Behold! The Nightmare
Bring The Light
Tonight
Mayonaise
Try Try Try
Superchrist
Cmon Lets go!
Stellar
Perfect
Lily
The Rose March
Today
Tarantula
Stand Inside Your Love
Ava Adore
Drown
Bullet With Butterfly Wings
1979
Thats The Way
My Blue Heaven
Everlasting Gaze
Cash Car Star
Cherub Rock
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)