Aihe: Rolling Stones Euroopassa 2007?
1 2 3
sirdickyj
27.03.2007 21:25:41
Kyllä on upea tunne, ja itsellä melkoinen keikkakevät- ja kesä tulossa. Aerosmith Purple,Toto, ja Stones kruunaa mukavasti koko homman. Syksymmällä sitten Rush. Kyllä, hienoa.
Pataan! ...+alv.
Joees
27.03.2007 22:15:16 (muokattu 27.03.2007 22:51:54)
Saa nähdä miten käy. Mulla ei oo yhtään rahaa mutta toivottavasti asia järjestyisi jotenkin. Jos ei järjesty niin sut mun ei oo tarviskaan nähdä stonesia... :-/

E: Jaa, nyt kaikki on siitä kiinni saako kaveri liput huomenna. Toivottavasti saa niin pääsen tsekkaamaan bändin, joka on mulle yksi rakkaimmista. Ja Keef on mulle yks kovimmista jätkistä ikinä.
Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Olen toisinaan piikki sun persauksissasi.
slowdive
28.03.2007 09:24:40
No nyt voi keikkaa odotella rauhallisin mielin, liput on hommattu. Toivottavasti vielä bonuksena sais jonkun messevän lämppärinkin.
"One good thing about music, when it hits you, you feel no pain." (B.Marley)
Mr T
28.03.2007 10:15:19
Lippu hankittu. Kentälle C5-lohkoon. Hieman ärsyttää tämä Lippupalvelun touhu, kun hekään ei tiedä missä päin kenttää tämä lohko sijaitsee. Olisiko siitä liikaa vaivaa printata kassoille jonkin sortin katsomokartta, josta näkee muutakin kuin reunakatsomon paikat?

Nyt vaan joka tapauksessa innolla odottamaan keikkaa. Ja tietenkin myös tietoa lämppäreistä. Viimeksi oli ZZ Top, ketähän saataisiin tänä vuonna.
'I hate your music and you hair is too long But I'll sign you up because I'd hate to be wrong'
HaloOfFlies
28.03.2007 10:26:08 (muokattu 28.03.2007 10:27:05)

Täytyy sanoa että onneksi ei tullut hankittua Helsinkiin halvinta lippua. Olisi nimittäin joutunut aika kaukaa katselemaan bändiä. Saapa nähdä onko Kööpenhaminan keikalla lämppäreitä, ainakin alkamisajankohta on myöhäisempi kuin Hesan keikalla (klo 20. Tanskan aikaa)

Toisaalta Tanskan keikan halvin lippu oli yhtä kallis kuin Suomen keikan kallein.
Valmistauduttiin viikko tähän peliin, ja sitten kaikki on viidessä minuutissa ohi, kun Napoleon ratsastaa paikalle. S.M.A.K.-jäsen #5
Flash
28.03.2007 12:25:57

Huh, sai vielä ihan hyvät liput, vaikka pääsi testaileen saantia netin kautta vasta klo 12 jälkeen...
Live Music Is Better!
Makkari
28.03.2007 12:36:01
Noniin, homma hoidettu. kenttäpaikat A2, rivi 2. Ensimmäisenä olin Stockalla. ;)
I'd love to change the world, but I don't know what to do, So I'll leave it up to you.
Joees
28.03.2007 15:39:14
Menikö ne liput kuinka nopeesti? Kaveri sanoi jotta ei saanut hommattua meille lippuja.
Flash
28.03.2007 15:42:55

Menikö ne liput kuinka nopeesti? Kaveri sanoi jotta ei saanut hommattua meille lippuja.

Noh, kahdentoista jälkeen sai ainakin yksittäisiä hajapaikkoja vähän vaikka mistä. Vierekkäisten paikkojen kanssa oli huomattavasti tiukempaa... Luulen, että lippuja saa vieläkin. Ainakin kannattaa kyttäillä viikon mittaan uudelleen myyntiin tipahtelevia lippuja (voi tulla todella hyviäkin paikkoja).
Live Music Is Better!
HaloOfFlies
28.03.2007 17:58:33

Lippupalvelun nettisivuilla näyttää vihreää eli lippuja saa yhä.
Valmistauduttiin viikko tähän peliin, ja sitten kaikki on viidessä minuutissa ohi, kun Napoleon ratsastaa paikalle. S.M.A.K.-jäsen #5
Marlowe
28.03.2007 20:50:12
Now I can get some satisfaction! Serkku oli hoitanut homman kotiin, eli jostakin kentältä päästään kivien vierimistä seuraamaan. Luvassa on siis tänä kesänä sekä The Who että The Rolling Stones, eli nyt viimeistään on aika juhlia niin kuin olisi vuosi 1965! ; )
"Drove downtown in the rain / nine-thirty on a Tuesday night / Just to check out the late-night record shop. / Call it impulsive, call it compulsive, call it insane / but when I'm surrounded I just can't stop." (Barenaked Ladies: Brian Wilson)
Joees
28.03.2007 20:55:24
Juu, tsekkasin että oli lippuja vielä D:ssä vapaana. Tosin pohjapiirrustuksen mukaan se näyttää että se olis just siinä lavan kohdalla sivussa. Mahdollisimman paska paikka toisaalta on moinen. Josko tulisi jotain vapaita lisää...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)