Aihe: Sauna Open Air 05
1 2 3 4 518 19 20 21 2248 49 50 51 52
MV
21.03.2005 17:15:08
Jälleen kerran aika passeli avaus kesälomalle, ei voi muuta sanoa...Viime vuonna oli Metallica päivää ennen todistusten saantia ja nyt on tämä heti seuraavana torstaina...

Tykkään, eihän tässä kohta pysy pöksyissään kun kevät pitenee!
mitä tähän pitäis laittaa perkele?
luopio
21.03.2005 17:50:23
Jälleen kerran aika passeli avaus kesälomalle, ei voi muuta sanoa...Viime vuonna oli Metallica päivää ennen todistusten saantia ja nyt on tämä heti seuraavana torstaina...

Tykkään, eihän tässä kohta pysy pöksyissään kun kevät pitenee!

Aivan, Perkele!!!! Vielä yli kaks kuukautta!!!!! Ja sitten sentenced!!! Näin asia on mulle!
se "special child"
MV
21.03.2005 22:01:48
Aivan, Perkele!!!! Vielä yli kaks kuukautta!!!!! Ja sitten sentenced!!! Näin asia on mulle!

HEIhei...On siellä vähän harvinaisempaa herkkuakin tulossa kuin sentenced mutta ei siinä mitään mainio yhtye sekin on ja miksei nyt sitäkin katselisi kun vielä mahdollisuus siihen on...Ite en ole tuolla sinä päivänä mutta tuskassa ajattelin tsekata...
mitä tähän pitäis laittaa perkele?
gogo
22.03.2005 09:51:26
Nickisi perusteella;

Olisikohan aika pistää asiat tärkeysjärjestykseen?

Todellakin, 99,9% todennäköisyydellä bändin viimeinen live Suomessa.. Tosin mustosesta yksinään en sitten tiedä, ja tämä megadethän on jo vähän kuin mustaine soolona.
oksettaa.
solesurvivor
22.03.2005 10:40:09
Kyllähän sitä on Megadeth pakko mennä tsekkaan, aikaongelmien vuoksi ei pysty oleen kun sen lauantain, mutta tosiaan Sentencedkin onneksi sattui samalle päivälle. Menin melekin pelkästään tuon Megadeth-huhun takia ostamaan liput Maideninkin keikalle, ja eihän se sitten siellä messissä olekaan..
If you shake my hand, better count your fingers..
Jormaz
22.03.2005 11:43:52
Menin melekin pelkästään tuon Megadeth-huhun takia ostamaan liput Maideninkin keikalle, ja eihän se sitten siellä messissä olekaan..

Kuulin huhun samalta taholta jolta kuulin Megadethin Sauna-esiintymisestä viikkoa ennen julkistusta. Eli oli se aika vahva huhu sentään :(
In Goth We Trust!
The 666 Club #4 Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta
solesurvivor
22.03.2005 13:02:32
Kuulin huhun samalta taholta jolta kuulin Megadethin Sauna-esiintymisestä viikkoa ennen julkistusta. Eli oli se aika vahva huhu sentään :(

No hyvä, ettei ihan turhan päiten tullut lippuja hankittua:) no ei vaines, kyllähän se maidenikin on kiva nähdä taas, jos nyt nään sitten kuitenkaan, kun oma keikka tuli samalle päivälle kuin liput on.
If you shake my hand, better count your fingers..
luopio
22.03.2005 18:01:44
HEIhei...On siellä vähän harvinaisempaa herkkuakin tulossa kuin sentenced mutta ei siinä mitään mainio yhtye sekin on ja miksei nyt sitäkin katselisi kun vielä mahdollisuus siihen on...Ite en ole tuolla sinä päivänä mutta tuskassa ajattelin tsekata...

Kyllä kannattaa. Toden totta, ei tuu varmaankaa slayeria eikä megadethia montaa kertaa näkemään mutta kuten sanoit viimeisiä vievät sentencedissäkin.., että ei se tuskan keikka minulle aivan riitä. Kyseessä kuitenkin bändi, joka metallimusiikin minulle avasi.
se "special child"
luopio
23.03.2005 17:02:17
"Yleistä infoa
Alueelta löytyy ruokamyyntipisteitä, vesipisteitä, kahvila, anniskelualueet sekä SPR. HUOM! Alueella ei ole pankkiautomaattia! (Lähimmät pankkiautomaatit löytyvät Koskikeskuksesta). Anniskelualueilla maksuvälineinä käyvät myös pankki- ja luottokortit, aluemyyntipisteissä vain käteinen.

Alueelle tulee pyörätuolikoroke.

Omien alkoholijuomien ja mahdollista vaaraa aiheuttavien esineiden tuominen alueelle on kielletty (esim. kaikki lasi- ja muovipullot, tölkit...). "

Saunan sivuilta

Nonni elikkä nyt ainakin varmistu että viinaa ei sinne viedä missään sen muodossa, perkele!
se "special child"
Ben_D
23.03.2005 17:41:51

Saunan sivuilta

Nonni elikkä nyt ainakin varmistu että viinaa ei sinne viedä missään sen muodossa, perkele!

No eiköhän se ole ollut selvää viimekesästä saakka.
Mufasa
23.03.2005 17:43:35
Ei luulis olevan kovin vaikeaa kuljettaa omia juomia paikalle.
Kevyt on askel kuoleman, sillä elämä on raskas taakka kantaa.
JOO100
23.03.2005 18:27:20

Ihan hyvä vaan.
Olen Skitsofreeninen - Ja niin olen minäkin.
Sahtimies666
23.03.2005 18:47:45
No voihan vasen lisäkivekseni!!!!

Se onkin sitten --ttumaisempi juttu jos ei saa tuotua viinoja sisään... PRKL!! siinä sitten laskuhumalassa bändejä kattomaan...--ttumaista..
"Prima Nocta" - the right to sleep with any new bride on their wedding night.
luopio
23.03.2005 21:10:30
No eiköhän se ole ollut selvää viimekesästä saakka.

Pahoittelen tietämättömyyttäni, saanhan anteeksi? siitä kun oli keskustelua tuossa vähän aiemmin, minä kun en ollut viime vuonna paikalla. Mikäkähän viisastelu operaatio tässäkin nyt on meneillään ku ite oon kuitenki yrittänny siitä viime selkkauksesta asti olla ihmisiksi...
se "special child"
Distortion
23.03.2005 21:30:57
Tuli jo ihmettelyjä kun ei liput postissa ollut saapunut. No, sitten (kauheessa paniikissa) soitto Lippupalveluun.
Olin unohtanut postimaksun kokonaanj, joten lippu oli kyllä varattu mutta ne ei lähettäny sitä tietenkään ennen kuin postimaksu on maksettu.
Selvittiin sitten siitäkin, kyllä hyppäs alussa sydän kurkkuun kun puhelin-tyyppi alkoi solkkaamaan..: "Nyt on kyllä joku virhe tapahtunut tässä maksamisessa..."
:-)
Ben_D
23.03.2005 22:31:31 (muokattu 23.03.2005 22:32:14)

Pahoittelen tietämättömyyttäni, saanhan anteeksi? siitä kun oli keskustelua tuossa vähän aiemmin, minä kun en ollut viime vuonna paikalla. Mikäkähän viisastelu operaatio tässäkin nyt on meneillään ku ite oon kuitenki yrittänny siitä viime selkkauksesta asti olla ihmisiksi...

Ei mitään viisastelua, mutta kun tää asia on jo käsitelty aiemmin tässä samassa ketjussa. Pullot siis tarkoittavat viina/kalja/pontikka/kilju jne pulloja:

Todennäköisesti ei. Siis:

- ei mitään pulloja sisään olivat ne sitten muovia, lasia, titaaniumia, hiiltä tms. eikä ole väliä onko avattuja vai suljettuja

- anniskelualue löytyy k-18

Provinssissa juomat voi viedä sisälle, mutta ne pitää portilla kaataa erilliseen (portilta saatavaan) muovituoppiin ja kansi päälle.

Ruisrock ja Ankkarock; ei mitään pulloja alueelle

Tuska ja Pellavarock; sisään voi viedä vaikka pirtua kunhan se on muovipullossa.
luopio
23.03.2005 23:39:38
Ei mitään viisastelua, mutta kun tää asia on jo käsitelty aiemmin tässä samassa ketjussa. Pullot siis tarkoittavat viina/kalja/pontikka/kilju jne pulloja:

Tosiaankin, mutta ei vaan jäänyt hirveän selkeää kuvaa kun kaikilla oli omaa ja niin varmaa tietoa, noh, mutta tulipahan selväksi.
se "special child"
Mimi
24.03.2005 17:53:56

Käsittääköhän nuo säännöt myös vesipullon (Niin, jotkut haluavat juoda siellä muutakin, kuin viinaa). Kun tuossa edellä manittiin että KAIKKI pullot kiellettyjä. Meinaan vaan, että olis ihan kiva saada jotain nestettä mukaan (edellyttäen, että olen edes menossa, ei ole vielä lippuja...), ku muuten voipi olla nestehukka aika lähellä. Ja vesipullo ostettuna paikanpäältä voi olla aivan järkyttävän kallis.
Ihan HUONO!
Mako eräässä topikissa: "Kohta on great balls on fire itse kullakin kun nuo Mnetin femakot™ rynää tänne"
Distortion
24.03.2005 18:46:45
Huh, nyt putos Mount Everest sydämeltä, liput saapu vihdoin postissa. En päästä niitä silmistäni!
Henkka Hevimies
24.03.2005 19:23:00
Jees. Sinne torstaiksi SLAYERIA kattomaan.
Suomi Finland Perkele!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)