Aihe: Sauna Open Air 05
1 2 3 4 517 18 19 20 2148 49 50 51 52
Maardi
19.03.2005 12:24:26
Hoho. Sitä mäkin vähän mietin että olis kiva jos olis pää tallella vielä kotonakin.

Ei sielä pitissä ketään hengiltä jyrätä. Slayerin pitissä olin ja vaikka suurin osa porukasta oli isokokosempaa niin eipä tuosta ongelmaa tullut. Kyllä siellä iskuja ja tärskyjä tulee puolin jos toisinkin.
Sahtimies666
19.03.2005 12:33:24
Ei sielä pitissä ketään hengiltä jyrätä. Slayerin pitissä olin ja vaikka suurin osa porukasta oli isokokosempaa niin eipä tuosta ongelmaa tullut. Kyllä siellä iskuja ja tärskyjä tulee puolin jos toisinkin.

mutta kyllähän niitä vahinkoja sattuu vaikka ei siellä tietenkään ketään tarkotuksella tapeta... Itehän siinä voi käyttää järkeä että meneekö vai ei.. mutta en kyl ite menis jos kaikki ois kaks kertaa isompia :D

Oli kyl taas tosi tarpeellinen kommentti..
"Prima Nocta" - the right to sleep with any new bride on their wedding night.
MV
19.03.2005 13:22:29
Kyllähän noihin saa kameran viedä, kun kuvat tulevat vain omaan käyttöön. Ei ongelmaa. Tosin kuka nyt Slayerin aikana jotain valokuvia ottaa, moshpitti pystyyn ja riehumaan!

Heh...Näinhän se on:) Ite aattelin pakottaa kaverin napsimaan kamerallani kuvia kun ei varmaan innostu pitistä pahemmin...
mitä tähän pitäis laittaa perkele?
Mufasa
19.03.2005 14:04:30
Ite en kyllä selvänä pittiin menis. Vähän vahvemmassa humalatilassa ei tärskyt tunnu kun vasta seuraavana aamuna.
Kevyt on askel kuoleman, sillä elämä on raskas taakka kantaa.
Leper Messiah
19.03.2005 17:59:03
Joo no ehkä se on parempi että noi nuoremmat pysyy vaan ottamassa kuvia... Ku nuille junnuille saattas tulla pitissä ennen aikanen kuolema.

no sehän nähdään sitten!

itse en kameraa ota mukaan sen takia, että sehän saattaisi mennä hyvin, hyvin helposti rikki.
'Ah, I'd love to wear a rainbow every day, And tell the world that everything's OK, But I'll try to carry off a little darkness on my back, 'Till things are brighter, I'm the Man In Black.' Johnny Cash - Man In Black
Ben_D
19.03.2005 18:00:21

Pitää puolustaa junnuja jos känniset seniorit alkavat pomoileen.
...And Justice For All
19.03.2005 18:23:07
Mä jätän pitin ihan suosiolla väliin. Nääs haluan tulevaisuudessa
1. Elää
2. Pystyä soittaan käsillä
3. Kulkea ilman pyörätuolia

Tyydyn ottaan alussa pari kuvaa ja loppuaijan moshaileen ja diggaileen musiikkia!!
Copyright ...And Justice For All. All Rights Reserved.
Leper Messiah
19.03.2005 18:28:08
Mä jätän pitin ihan suosiolla väliin. Nääs haluan tulevaisuudessa
1. Elää
2. Pystyä soittaan käsillä
3. Kulkea ilman pyörätuolia

Tyydyn ottaan alussa pari kuvaa ja loppuaijan moshaileen ja diggaileen musiikkia!!

minä yritän päästä mahdollisimman eteen moshailemaan ja diggailemaan. kameraa (niinkuin edellä mainitsin) en aio ottaa mukaan, ei hajoa, eikä sielä kunnon kuvia varmaan saisikaan. jos jo bodomin keikalla oli (minun mittapuullani) hyvin tiivis tunnelma, voin vain kuvitella mitä tuolla tulee olemaan. viimevuonna saunassa CoB:n aikana kaveri kokeili seuraavanlaista: nosti siinä kesken keikan vain jalat ilmaan. polvet koukkuun. no, ei käynyt mitään. oli sieläkin senverta tiivis tunnelma.

tänävuonna vielä kovempi meno ja tiiviimpi tunnelma, eikö?
'Ah, I'd love to wear a rainbow every day, And tell the world that everything's OK, But I'll try to carry off a little darkness on my back, 'Till things are brighter, I'm the Man In Black.' Johnny Cash - Man In Black
...And Justice For All
19.03.2005 18:29:19
minä yritän päästä mahdollisimman eteen moshailemaan ja diggailemaan. kameraa (niinkuin edellä mainitsin) en aio ottaa mukaan, ei hajoa, eikä sielä kunnon kuvia varmaan saisikaan. jos jo bodomin keikalla oli (minun mittapuullani) hyvin tiivis tunnelma, voin vain kuvitella mitä tuolla tulee olemaan. viimevuonna saunassa CoB:n aikana kaveri kokeili seuraavanlaista: nosti siinä kesken keikan vain jalat ilmaan. polvet koukkuun. no, ei käynyt mitään. oli sieläkin senverta tiivis tunnelma.

tänävuonna vielä kovempi meno ja tiiviimpi tunnelma, eikö?

Hehe... Kyllä mäkin aion eteen yrittää, sen verran pienikokonen oon että sen puoleen ei ainakaan onkelmia.
Pitäisköhän tosiaan ottaa vinkistä vaarin ja kantaa pari kapanossi-pakettia mukaan? :D
Tampio
19.03.2005 19:34:02
Viime vuonna Bodomin aikana oli kyllä aika raju meininki... Muistan siittä vaan sen (en siis ollut humalassa :) ) että lava näytti heittelehtivän metrejä horisonttaalisesti, vertikaalistikkin välillä. Niin ja se kipu... Ensimmäistä kertaa meinasin jättää keikan kesken ja poistua. Kokemus. Sitä se oli.

Niin en minäkään nyt sieltä pienimmästä päästä ole, millään muulla keikalla en oo juurikaan jääny jalkoihin.
relaa vähän...
JOO100
19.03.2005 19:54:56
Pitää puolustaa junnuja jos känniset seniorit alkavat pomoileen.

Aina siellä niitä urpoja on, jotka on pikkasen maistissa. Kuten eräällä Mokoman keikkalla joku idiootti päätti vähän riehaantua.

Eiköhän juoda ne viinat vasta keikan jälkeen.
Olen Skitsofreeninen - Ja niin olen minäkin.
Jormaz
19.03.2005 19:57:06
Eiköhän juoda ne viinat vasta keikan jälkeen.

Näinhän se on järkevintä kun ei tuo muisti pyyhkiydy takautuvasti. Kiva mennä keikalle ja muistaa siitä ei mitään.
In Goth We Trust!
The 666 Club #4 Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta
...And Justice For All
19.03.2005 19:57:50
Näinhän se on järkevintä kun ei tuo muisti pyyhkiydy takautuvasti. Kiva mennä keikalle ja muistaa siitä ei mitään.

Niinpä. Jos Slayerin näkee livenä niin olisi varmaan kivaa muistaa seuraavanakin päivänä minkämoista oli.
mathias
19.03.2005 20:04:31 (muokattu 19.03.2005 20:05:16)
Kiva mennä keikalle ja muistaa siitä ei mitään.

Tämä on tapahtunut minulle aivan liian monta kertaa. Aina on ollut mukamas tarkoitus ottaa vain "vähän pohjille". Paskanmarjat. Joka kerta on viinakeiju puuttunut peliin, ja riistänyt homman hallinnasta. Ruumiillisista vammoista ja niskan jäykkyydestä päätellen mukavaa on kuitenkin aina ollut.
Alright Brain, you don't like me, and I don't like you. But lets just do this, and I can get back to killing you with beer. -Homer Simpson-
Mosse0
19.03.2005 20:10:53
JES!!! tänään tuli liparit postissa!!!
Maailmassa oli turhan paljon sanoja liikkellä eikä sillä, joka sanoo paljon ole sana hallussaan
Mosse0
19.03.2005 22:30:26
Mörr, en jaksa odottaa!!! Tahtoo Saunaan, heti!
Maailmassa oli turhan paljon sanoja liikkellä eikä sillä, joka sanoo paljon ole sana hallussaan
dictatorsh*t
19.03.2005 22:33:44 (muokattu 19.03.2005 22:38:36)
liian huonoa juttua
Hello to all of your swinging parts!
Myrikles!
Leper Messiah
21.03.2005 09:09:05
Viime vuonna Bodomin aikana oli kyllä aika raju meininki... Muistan siittä vaan sen (en siis ollut humalassa :) ) että lava näytti heittelehtivän metrejä horisonttaalisesti, vertikaalistikkin välillä. Niin ja se kipu... Ensimmäistä kertaa meinasin jättää keikan kesken ja poistua. Kokemus. Sitä se oli.

Niin en minäkään nyt sieltä pienimmästä päästä ole, millään muulla keikalla en oo juurikaan jääny jalkoihin.

no en minä kyllä näin rajua meininkiä kokenut, ainakaan sielä edessä ei mitään kipua tullut koettua.
Curry
21.03.2005 15:37:35 (muokattu 21.03.2005 15:37:53)

Joo, muistan kyllä oikein hyvin tuon Bodomin keikan ja sen mahtavan meiningin. Siinä biletettiin kaverin kans n. 10 metrin päässä eturivistä, ja yhtäkkiä mun takaa lähti porukkaa puskemaan eteenpäin. Biletin messissä tajuamatta lähes mitään, kun yhtäkkiä huomasin olevani eturivissä :D Ei siinä sitten muuta kuin enemmän ääntä peliin ja kädet korkeammalle!
Long live rock 'n' roll
Distortion
21.03.2005 16:34:34
Liput varattu, onneks oli vielä jäljellä.
Nyt innolla odotellen postiluukun kolahdusta..
Kyllä nyt jokaisen Slayer on nähtävä ainakin kerran elämässä!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)