Bonham 05.07.2005 20:09:21 | |
---|
No perkele, panit paremmaksi. Tosin joudun maksamaan sitä noin 20 vuotta... Oli muuten kohtuullisen komea veli venäläisen tuoma lava!!! Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
MV 05.07.2005 20:28:07 | |
---|
Onko nyt enää perjantain ja sunnuntain lippuja jäljellä...Lippupalvelun sivuilta on ainakin kaikonnut kolmenpäivänliputkin siitä varaus-systeemistä... "Se ei ole bändi, se on paska"
-Hanhjelm Rotten soundista |
Salaud 05.07.2005 20:34:02 | |
---|
Onko nyt enää perjantain ja sunnuntain lippuja jäljellä...Lippupalvelun sivuilta on ainakin kaikonnut kolmenpäivänliputkin siitä varaus-systeemistä... Juuh, kaveri sitä just soitteli, jäi ilman pe-la-su-lippua. Houston, We have a Drinking Problem. |
hannaya 05.07.2005 20:58:01 | |
---|
Juuh, kaveri sitä just soitteli, jäi ilman pe-la-su-lippua. huuto.nettiä tänään selailin ja siellä nuita näky olevan moniakin. varmaan kyllä tiesit itsekin.. :) Ich bin die Osternhase ;) |
Jari Nikkola 05.07.2005 21:08:58 (muokattu 05.07.2005 21:56:11) | |
---|
Joku kyseli kameroista. Niitä voi tuoda alueelle. Ammattimainen kuvaus on rajoitettua - eritoten Rammsteinin aikana. Lippukombot on (2 pv, 3 pv) loppuunmyyty lauantain kapasiteetin (25,000) täyttymisen vuoksi. Pe ja su yksittäisiä lippuja on vielä jonkin verran jäljellä. Lisää tästä huomenna. Varausten palautuksia ja nettikaupan palautuksia saattaa olla tulossa pieniä määriä kehiin. Tämän varaan kenenkään ei kuitenkaan parane laskea. Tästäkin lisää kunhan asiat selviävät. Venäläisten pykäämä lava on todella komea. Sikäläisittäin he kuitenkin kutsuvat sitä pieneksi rakennelmaksi. Suurin stage mitä rakennusporukka on tehnyt on kuulemma ollut 76 metriä leveä ja 37 m korkea. Että sikäli. Kyllä tuo Ruissalon rautarouvan 18 metrin vapaa korkeuskin ihan miesmäinen on. |
MV 05.07.2005 23:10:12 | |
---|
Joku kyseli kameroista. Niitä voi tuoda alueelle. Ammattimainen kuvaus on rajoitettua - eritoten Rammsteinin aikana. Lippukombot on (2 pv, 3 pv) loppuunmyyty lauantain kapasiteetin (25,000) täyttymisen vuoksi. Pe ja su yksittäisiä lippuja on vielä jonkin verran jäljellä. Lisää tästä huomenna. Varausten palautuksia ja nettikaupan palautuksia saattaa olla tulossa pieniä määriä kehiin. Tämän varaan kenenkään ei kuitenkaan parane laskea. Tästäkin lisää kunhan asiat selviävät. Venäläisten pykäämä lava on todella komea. Sikäläisittäin he kuitenkin kutsuvat sitä pieneksi rakennelmaksi. Suurin stage mitä rakennusporukka on tehnyt on kuulemma ollut 76 metriä leveä ja 37 m korkea. Että sikäli. Kyllä tuo Ruissalon rautarouvan 18 metrin vapaa korkeuskin ihan miesmäinen on. Minä kyselin, kiitos vastauksesta...Kuulostaa kyllä erittäin lupaavalta tuo Rammsteinin lavatouhu. "Se ei ole bändi, se on paska"
Valokaari 06.07.2005 13:52:01 | |
---|
Oli muuten kohtuullisen komea veli venäläisen tuoma lava!!! Hei anteeks, voisko joku ystävällisesti ottaa siitä foton ja laittaa nettiin? Siis siitä lavasta, Rammsteinin olenkin jo aikaisemmin nähnyt. Mutta kiinnostaisi nähdä että millainen lava siellä on, kun en itte pääse nyt paikan päälle. Rok rok. |
Jari Nikkola 06.07.2005 14:15:50 (muokattu 06.07.2005 14:16:18) | |
---|
|
elbowski 06.07.2005 15:30:08 | |
---|
Bind my idle hands, they only claw at me
Drown in emptiness, my soul is left to bleed
IMIK #25
Se en ollut minä, se oli pastilli?
Bella Italia #2 |
Valokaari 06.07.2005 15:33:13 | |
---|
Tässä ensiapua: Kiitos tuostakin. Toivottavasti sitten tulee myös kuvia kunhan se on rakennettu valmiiksi.
Ai niin: Leirintäalueet ihan humpuukia. Me pelimiehinä hommattiin kaksio Turusta. Kuinkas pitkä matka on itse tapahtumapaikalle? Mä hommasin itse kämpän Tampereelta - onhan sieltä vähän pitkä matka Ruisrokkiin, mutta Sauna Open Air oli ihan kävelymatkan päässä. En ollutkaan ennen kävellyt kotoa asti festivaaleille saunomaan (!!), vienyt pyyhkeen kotiin kuivumaan, ottanut muutamaa kylmää saunakaljaa omasta jääkaapista ja kävellyt takaisin alueelle katsomaan Dioa. Pakko edes tuolla brassailla, ku ei ny Ruissaloon pääse. Rok rok. |
Bonham 06.07.2005 15:39:21 | |
---|
Jassoo, perinteiseen tapaan kohta on aika ottaa tyhjät pois... eli päivää ennen festaria kova känni, jotta itse tapahtumaan mentäessä on jo huono olo... Huomenna torstaina on tämä hetki... kuka lähtee? Jari?? Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
Eemil 06.07.2005 15:53:39 | |
---|
Helsingin suunnalta lähtee auto turkuun n. klo 10-11 aikaan perjantaiaamuna. Kaksi tyyppiä kyysissä, loput paikat vapaana jos joku on kyytiä vailla. Ottakaa yhteyttä pikaviestillä. Käykää kuulemassa Musiikkia! Musiikkinäyte on se pieni kiva nuotti kun katsot oikealle ylös.
K100 #2 |
Toveri 06.07.2005 16:38:14 | |
---|
Ai niin: Kuinkas pitkä matka on itse tapahtumapaikalle? En mä tiedä, mä vaan kämppään. Oon vaarallinen(Pastilli?). Janoatko mua? |
Numbie 06.07.2005 18:09:36 | |
---|
Läheltä liippas, kävin ostaa eilen 3 päivän lipun ruissiin, kaveri soittaa ihan hädissänsä vähän ajan kuluttua ja kysyy että sainko lipun. Tuttunsa oli käyny 15min miun jälkeen samassa paikassa kyselemässä lippua ja oli myyty loppuun, huh huh... Poppamies #2 |
nikomati 06.07.2005 21:55:35 | |
---|
Onneks miulla on jo tiketit!!!:) "Rokki soi, viini virtaa ja naiset vaihtuu" |
carlos 06.07.2005 23:18:56 | |
---|
Jäi sit bändit näkemättä. No, säästyypähän ainaki rahaa :) Rahat pitää tuhlata, ennen kuin ne loppuvat. |
Planetist 06.07.2005 23:21:53 | |
---|
|
Hate 07.07.2005 01:26:09 | |
---|
HUOMIO HUOMIO!!! Saatavana sunnuntaille lippu halvemmalla kuin jostain huuto.netistä, eli jos sunnuntai kiinnostaa niin pikaviestiä pikaisesti mulle!!! (kyseessä on siis kolmen päivän lippu josta ei ilmeisesti näiden suunnitelmien mukaan käytetä kuin kaksi ensimmäistä päivää) Mä oon aina oikeessa. jos teidä mielest oon vääräs jossai asias, ni ootte käsittäny mut vääri.
Tavallinen musiikki kuullaan, heavy tunnetaan! |
MV 07.07.2005 08:27:54 | |
---|
http://www.fmi.fi/saa/paikalli.html?kunta=Turku Ei tuo nyt yhtään hullummalta oikeastaan näytä...Perjantaille sopii hyvin vähän pilvinen:) Ja en pistäisi pahakseni jos pieni vesisade tänään olisi. Ei ainakaan niin aktiivisesti pölise kun allergia näyttää pahemmalta kuin koskaan ennen...vittu. Ja tähän väliin täytyy heittää jo niin kliseiseksi muodostunut heitto: "Huomenna jyrähtää!" :) "Se ei ole bändi, se on paska"
Planetist 07.07.2005 08:45:57 | |
---|
Ja tähän väliin täytyy heittää jo niin kliseiseksi muodostunut heitto: "Huomenna jyrähtää!" :) Jeh, ajattelehhan rammsteinin pyrot yhdistettynä ukkosenilmaan :D |