Nipsu 24.04.2006 17:31:11 | |
---|
Kyllä toi Ruissi taidetaan myydä loppuun, kun NGT-faneja on tulossa sinne ihan helvetisti. Saksasta asti... |
Bonham 24.04.2006 17:31:54 | |
---|
Kyllä toi Ruissi taidetaan myydä loppuun, kun NGT-faneja on tulossa sinne ihan helvetisti. Saksasta asti... Ei kuule taida ihan NGT fanit riittää Ruissin loppuunmyymiseen Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
Nipsu 24.04.2006 17:39:15 | |
---|
Ei kuule taida ihan NGT fanit riittää Ruissin loppuunmyymiseen Mut jos miättii mitä muita bändejä siä on samana päivänä... |
Bonham 24.04.2006 17:40:07 | |
---|
Mut jos miättii mitä muita bändejä siä on samana päivänä... Juu, se riski on aina olemassa, että loppuun menee Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
carnation 24.04.2006 17:59:55 | |
---|
Kyllä toi Ruissi taidetaan myydä loppuun, kun NGT-faneja on tulossa sinne ihan helvetisti. Saksasta asti... Jotkut vaahtoavat jostain ihmeen Negativesta, kun samoilla festareilla on mm. Tool, Mogwai ja Morrissey? No, jokaisella on oma makunsa. "See the Turtle, ain't he keen? All things serve the fuckin' Beam." (Eddie Dean)
Osta levy |
PunkRockRebel 24.04.2006 18:21:50 | |
---|
Kyllä toi Ruissi taidetaan myydä loppuun, kun NGT-faneja on tulossa sinne ihan helvetisti. Saksasta asti... No jopas. Jos NGT on Negative, niin eiköhän siellä kovempiakin nimiä esiinny. Henkilökohtaisesti vaan vituttaa Negativen esiintyminen, vaikka sitä ei tarvitse katsoakaan. Viime vuonna Negative-fanit olivat lavan edessä odottamassa jo klo 11 (la tai su) ja olivat niin helvetin vittuuntuneen näköisiä siinä odotellessa. Istuivat selkä lavalle päin. Saatana, ei festareille mennä murjottamaan. p.s. Tämä ei tietenkään ollut osoitettu lainauksen kohteelle tai kaikille Negative-faneille |
Nipsu 24.04.2006 18:27:51 | |
---|
No jopas. Jos NGT on Negative, niin eiköhän siellä kovempiakin nimiä esiinny. Henkilökohtaisesti vaan vituttaa Negativen esiintyminen, vaikka sitä ei tarvitse katsoakaan. Viime vuonna Negative-fanit olivat lavan edessä odottamassa jo klo 11 (la tai su) ja olivat niin helvetin vittuuntuneen näköisiä siinä odotellessa. Istuivat selkä lavalle päin. Saatana, ei festareille mennä murjottamaan. p.s. Tämä ei tietenkään ollut osoitettu lainauksen kohteelle tai kaikille Negative-faneille Joo no, me jonotetaan aina edellisestä päivästä asti ja mennään kattoon aina VAAN Negativee. Ja ei siä montaa tuntia jaksa siinä lavan edessä seistä. Joskus muutama vuasi sitten seisoin 8 tuntia liikkumatta mihinkään Nurmirockissa, kun odotin Negativee. Ja ei siitä lavan edestä viitti mihinkään lähtee, kun on hyvät paikat. |
Nipsu 24.04.2006 18:28:22 | |
---|
Jotkut vaahtoavat jostain ihmeen Negativesta, kun samoilla festareilla on mm. Tool, Mogwai ja Morrissey? No, jokaisella on oma makunsa. NGT vetoaa kansaan. |
ironic 24.04.2006 18:36:16 | |
---|
En vaan tajua miksi pitää kiinnittää bändejä, jotka vasta ovat heittäneet keikan Suomessa. Nää on kaikki jo nähty : |
MV 24.04.2006 18:37:33 | |
---|
En vaan tajua miksi pitää kiinnittää bändejä, jotka vasta ovat heittäneet keikan Suomessa. Nää on kaikki jo nähty : Ai mitkä? "I've killed two people since midnight, i have not slept for over 24 hours, so maybe you should be a little more
afraid of me than you are right now." -Jack Bauer |
elbowski 24.04.2006 18:40:39 (muokattu 24.04.2006 18:40:50) | |
---|
NGT vetoaa kansaan. Mutta miljoonittain enemmän vetoaa Tool, Mogwai, Mew, Opeth, Morrissey, Flogging Molly yms. NGT on pienenpieni tekijä. E. Ei ollut provo. Raivo määrää nuotin |
Nipsu 24.04.2006 18:44:04 | |
---|
Mutta miljoonittain enemmän vetoaa Tool, Mogwai, Mew, Opeth, Morrissey, Flogging Molly yms. NGT on pienenpieni tekijä. E. Ei ollut provo. Niin no jokainen erityylinen bändi vetoo eri osiin ihmisistä. Mä en tunne ketään kuka ois ees kuullu yhtäkään noista sun luokittelemista bändeistä, paitsi mä ite. |
carnation 24.04.2006 18:51:38 | |
---|
Mä en tunne ketään kuka ois ees kuullu yhtäkään noista sun luokittelemista bändeistä, paitsi mä ite. :DD + "See the Turtle, ain't he keen? All things serve the fuckin' Beam." (Eddie Dean)
Osta levy |
Nipsu 24.04.2006 18:56:47 | |
---|
:DD + Niin ja siis tarkotin, että mun kavereista. Te täällä ootte asia erikseen. |
carnation 24.04.2006 18:59:16 | |
---|
Niin ja siis tarkotin, että mun kavereista. Te täällä ootte asia erikseen. Sivistymättömissä porukoissa pyörit... "See the Turtle, ain't he keen? All things serve the fuckin' Beam." (Eddie Dean)
Osta levy |
ironic 24.04.2006 19:12:53 (muokattu 24.04.2006 19:15:07) | |
---|
Ai mitkä? The Sounds, The Cardigans, Backyard Babies, Mew, Flogging Molly, Danko Jones ja Phoenix. Ja kaikki vielä muutaman vuoden sisään. |
Nipsu 24.04.2006 19:24:57 | |
---|
Sivistymättömissä porukoissa pyörit... Jaa jaa. No mun kaverit kuuntelee kyllä lähinnä Iron Maidenia ja Motörheadia ja muita tollasia... |
elbowski 24.04.2006 19:26:20 (muokattu 24.04.2006 19:27:02) | |
---|
Nytkö on valmis? Enempää KV-esiintyjiä? Liekkö suopeaa toivoja elätellä? Siinäpä vasta kolme kysymystä. Tosin ekaa kertaa julkistaessa puhuttiin kymmenkunnasta nimestä. Nytten on sen jälkeen julkaistu 9. Tilaa siis periaatteessa olisi yhelle tai kahdelle hassunassulle. E. Niijjoo, lakatkaas taas se vääntö. Jos Nipsun mielestä Negative on vuoden kovin nimi niin olkoon, ei se meiltä pois ole. Raivo määrää nuotin |
Bonham 24.04.2006 19:52:07 | |
---|
En vaan tajua miksi pitää kiinnittää bändejä, jotka vasta ovat heittäneet keikan Suomessa. Nää on kaikki jo nähty : Ööö, olisko nyt kuitenkin niin, että niitä bändejä pitää kiinnittää mitkä ovat kiertueella, päivät ovat sopivat ja mihin rahat riittää...? Korjatkaa vaan, jos on muuta tietoa... Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
-Aleksi- 24.04.2006 21:03:52 (muokattu 24.04.2006 21:04:24) | |
---|
Haha pakolliset vittuilut nipsulle joka ketjuun on alkanut täälläkin. Ei mulla muuta, ruissiin meen koska siä on hevikaraoke, ja tiktak! |