Aihe: Tuska 2005!
1 2 3 4 515 16 17 18 1936 37 38 39 40
Ragorn
22.03.2005 18:42:23
Täytyy näköjään ostaa kolmen päivän lippu, vaikka ei lauantailla ole minulle mitään.
Sehän maksaa vain 4? enemmän kuin kahden päivän lippu ja voihan sinne mennä vaikka istuskelemaan tai moshaamaan 'neverheerd' bändin keikalle.

Perjantaina Wintersun ja Teräsbetoni, Sunnuntaina Stam1na ja Bodom.
Katsoin Constantinen - tulin uskoon.
Ben_D
22.03.2005 18:53:09

Juu, tuota ihmetteli itsekin kovasti... Mutta että viikatekin saapuu paikalle! ei yhtään paskempi juttu!

EDIT - mutta kyllä mielestäni kokonaisuutena ei aivan yllä viime tuskan tasolle, isoja nimiä olis kaivannut.

Isoja nimiä?? Testament, Destruction, Accept, Children Of Bodom?
luopio
22.03.2005 19:33:10
Isoja nimiä?? Testament, Destruction, Accept, Children Of Bodom?

nojjoo.., voi olla montaa mielta... Mun mielestä In flames, nightwish, dio, fear factory, death angel, sonata jne, vei siinä mielessä voiton...
se "special child"
Ben_D
22.03.2005 19:35:08

nojjoo.., voi olla montaa mielta... Mun mielestä In flames, nightwish, dio, fear factory, death angel, sonata jne, vei siinä mielessä voiton...

Niin ja vielä Dimmu Borgir.
aku.miettinen
22.03.2005 20:19:25
Tuskaan tarvittas vielä yks murskajaisbändi, Morbid Angel, Anthrax tai joku muu thrash/death-jyrä.
Deathrace King
22.03.2005 20:31:20 (muokattu 22.03.2005 20:31:47)

Oiskohan toi viimonen bändi hatesphere

Minä veikkaan Hauntedia. Nehän vähän viime Suomen keikalla vihjailivat siihen suuntaan että Tuskassa vetäisivät.
Let's Thrash!!!
luopio
22.03.2005 20:41:50
Minä veikkaan Hauntedia. Nehän vähän viime Suomen keikalla vihjailivat siihen suuntaan että Tuskassa vetäisivät.

Viimeset bändithän piti muistaakseni olla se rotonde-voittaja ja joku kotimainen...
se "special child"
Deathrace King
22.03.2005 20:45:54

No hitto. Hauntedin äijät kuulemma keikan jälkeen olivat höpötölleet Tuskasta ja jollain bändin jäsenellä oli Tuska 2005 paita päällä. Itse en tosin ollut keikalla.
Let's Thrash!!!
luopio
22.03.2005 21:11:55
No hitto. Hauntedin äijät kuulemma keikan jälkeen olivat höpötölleet Tuskasta ja jollain bändin jäsenellä oli Tuska 2005 paita päällä. Itse en tosin ollut keikalla.

No jotain ton suntasta huhua olin kyllä itsekki kuullu, en kyl ois pahakseni pistäny... Toi Callisto on kyl ensi kuuntelun perusteella aika käsittämätöntä, vokalisti kuullosta ihan ihmeeltä....
se "special child"
ozz3
22.03.2005 21:18:17
Hehee, taitavasti ovat artistit paikoilleen sijoittaneet, joka päivälle olisi jotain. Nyt pitää kyllä harkita jo tosissaan.
Possessing my soul till my body's on fire Päivittäin vaihtuva video: Täällä
Executioner
22.03.2005 21:26:46

Ei vittu saatana Apocalyptican hommasivat sinne! Ou jeah! Nyt ei enää harmita ollenkaan, vaikka ei tule sinne Wackeniinkaan lähdettyä. Apocalypticalla on kuitenkin mielenkiintoinen show, kun äijät juoksevat ja moshaavat sellojensa kanssa ympäri lavaa.

Niin, ja onhan siellä sitten Destruction ja Testament ja Deathchain ja muutakin... :)
Explicit gore is what I need.
aku.miettinen
22.03.2005 21:27:04
Apocalyptica on ihan kurasontaa
Aegis
22.03.2005 21:31:15
Apocalyptica! Wuhuu! Yksi Wackeniin lähtemisen tärkeimmistä syistä saapuu suomeen ja edelleen yhä vähemmän harmittaa. Obituary ja Suffocation kun olisivat Tuskaan saapuneet niin voihan paavin kellit ja pallit että olisi ollut Festari. Kaikkea ei voi saada.
Als ik een vis was dan zouden auto's ramen hebben en zelfs rendieren zouden neuken in een aquarium.
MV
22.03.2005 22:32:57
On muuten helvetin hienoa huomata tämä jatkuva kehitys tuskan historiassa...Kun katsoo noita alkupään festareita ja vertaa nykyiseen kansainvälisyydessä ja artistien suurudessa...

Mietin vaan että millainen mahtaa tuska olla vuonna 2010 jos kasvu pysyy samana;) Tosin en tiedä yritetäänkö tosta enää kasvaa kun nyt festari on kuitenkin ainutlaatuinen hesan keskustassa?
mitä tähän pitäis laittaa perkele?
Jormaz
22.03.2005 22:50:25
Jumalauta! Gamma Ray! Nyt on juhlat.

JJJAAAARRGGGGHHH!!!! Näin on!!!! BÄY!!!

Mä meen ens viikolla ruottiin kattoo Freedom Callia.
In Goth We Trust!
The 666 Club #4 Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta
Juzzu
23.03.2005 08:08:10
No johan on. Ei oikein tuo esiintyjälista iske tällaiseen hevin pienkuluttajaan. Tosin onhan tuolla kaikenlaista "ihan kivaa", mutta en usko että edes tunnistaisin Testamenttia lavalta - veikkaan ettei näytä samalta kuin joskus 80-luvun lopussa ja 90-luvun alussa kun tätäkin pändiä enemmän tuli kuultua... Alex Skolnickin soittaa Jatsia nykyisin :P

Toisaalta viime vuonna oli kyllä niin pirullisen kivaa että jo sen takia olisi kiva lähteä, varsinkin jos sattuisi yhtä hehkeät kelit kuin viime vuonna. ja Tuskassa näkisi varmaan palajon taas tuttujakin. Ja jos pääsisi vielä taas Mannerheimintiellä punkkaamaan...
Mikään ei ole niin tärkeää kuin kitaranrakennus eikä sekään ole kovin tärkeää.
Lapis
23.03.2005 10:05:53
JJJAAAARRGGGGHHH!!!! Näin on!!!! BÄY!!!

Mä meen ens viikolla ruottiin kattoo Freedom Callia.

Vitun jätkä! Mä oon luullut että Suomessa ei oo muita FC-faneja ku mä!!! Laitoin niille meiliäkin aikoinaan että tulkaa nyt helvetti Suomeenkin mutta... Vitun jätkä! :)
Jormaz
23.03.2005 13:33:37
En mä oo mikään fani mutta lähen silti. Onhan se kovin munakasta musaa.
In Goth We Trust!
The 666 Club #4 Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta
RrRailo
23.03.2005 13:47:25

Ikävä pilata (omatkin) odotukset mutta näyttääbi siltä ettäpä ovat Hauntedin sedät Yhdysvalloissa tuolloin kiertueella.
Aegis
23.03.2005 14:12:02
Ikävä pilata (omatkin) odotukset mutta näyttääbi siltä ettäpä ovat Hauntedin sedät Yhdysvalloissa tuolloin kiertueella.

Perse. Kovasti hehkuttivat tulevansa ja minäkin luotin jätkien saapumiseen kun ne taannoisen suomen keikan missasin. Vai oliko niitä peräti useampikin? No jospa saataisiin taas jotain brutaalia DM:ää rotondesta kuten viime vuonna. Sunnuntai kaipaisi vähän piristystä.
Als ik een vis was dan zouden auto's ramen hebben en zelfs rendieren zouden neuken in een aquarium.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)