Aihe: Ruisrock ja Ankkarock '05
1 2 3 4 515 16 17 18 1923 24 25 26 27
napander
05.07.2005 01:37:01 (muokattu 05.07.2005 01:37:37)
Niijjust. Kertokaas ny että onkos tämä ruissalo nyt parempi? ja mitä maksaa? kun ei noilta nettisivuilta saanut tolkkua

No omasta kokemuksesta se ruissalon leirintäalue on helvetin hyvä leirintäalue. On suihkut, ruuanlaittoliedet ja vesipisteet ja muut kohillaan. Kaiken lisäksi ei tartte jättää autoa eri paikkaan kun telttansa kuten tolla ruisrockin omalla leirintäalueella turkuhallin edustalla. Ja toi ruissalon leirintäalue on myös iso ja tilava.
FatSam
05.07.2005 06:09:15

Hommat isollaan! Mitenköhän sen kuvaamisen kanssa on festarivierailla. Kun oli ruisrockin sivuilla joku tiedote erikoisluvasta jos haluaa rammsteinia kuvata. päteekö festarikansaan?

Voi jopa päteäkin. Muistaakseni Provississa ei saanut joskus kuvata Limp Bizkittiä, kukaan. Tai sitten muistan väärin..
Joskus ilmestyy vuosituhannen thrash-levy.
MV
05.07.2005 08:15:24
Voi jopa päteäkin. Muistaakseni Provississa ei saanut joskus kuvata Limp Bizkittiä, kukaan. Tai sitten muistan väärin..

Joo, muistan itekkin hämärästi koska Fredillä oli selkä kipeänä ni ei kehdannu kuviinkaan sitten mennä:)
"Se ei ole bändi, se on paska" -Hanhjelm Rotten soundista
MV
05.07.2005 10:00:10
kahenpäivän liput ja lauantai loppu...

www.lippupalvelu.fi
Jari Nikkola
05.07.2005 11:58:52 (muokattu 05.07.2005 12:05:50)

Ruisrockin lauantai 9.7. on sitten erittäin lähellä loppuunmyyntiä. Eli äkkiä Lippikseen jos haluatte saada tiketin ko. päivälle. Kyyti on kovaa ja myyntilistan kärjessä ollaan. Klo 13-14 jo voi olla että myynti lopetetaan. Pe ja su lippuja edelleen saatavilla, virallistakin infoa tulossa www-sivuille ja medialle.
Bonham
05.07.2005 12:08:57
Ruisrockin lauantai 9.7. on sitten erittäin lähellä loppuunmyyntiä. Eli äkkiä Lippikseen jos haluatte saada tiketin ko. päivälle. Kyyti on kovaa ja myyntilistan kärjessä ollaan. Klo 13-14 jo voi olla että myynti lopetetaan. Pe ja su lippuja edelleen saatavilla, virallistakin infoa tulossa www-sivuille ja medialle.

Ei se väärin oo!

Mä olisin luullut, että pe heilahtaa ekana kiinni...
Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan)
Tympee Huttunen
05.07.2005 12:46:29
Yllättävän hyvin on kyllä liput menneet kaupaksi. En heti olisi uskonut lauantain lippujen heti menevän. HIM taitaa porukkaa vetää paikalle.
MV
05.07.2005 13:06:53
Yllättävän hyvin on kyllä liput menneet kaupaksi. En heti olisi uskonut lauantain lippujen heti menevän. HIM taitaa porukkaa vetää paikalle.

Aika yllättävästi kyllä...Itse luulin sunnuntain osalta loppuunmyyntiä ensiksi.
Hate
05.07.2005 13:18:52

Osaako joku sanoa siitä ruisrockin leirinnästä mitään? miten se varaus toimii? meitä on kolme henkeä menossa samaan telttaan, niin teenkö tuolta ruisrockin sivuilta yhden, vai kolme varausta? miten se homma mahtaa niinko mennä?

entä säilyykö ne teltat siellä leirintä-alueella vai pitääkö aina kerätä kasaan, kun lähtee festari-alueelle?
Mä oon aina oikeessa. jos teidä mielest oon vääräs jossai asias, ni ootte käsittäny mut vääri.
Tavallinen musiikki kuullaan, heavy tunnetaan!
Hate
05.07.2005 13:21:41

kävi muuten kaverille aika vittumaisesti noitten lippujen suhteen..

sen kaikki kaverit, ja tyttöystäväkin on jo ostaneet lipun, mut se ei, ja nyt on kahdenpäivän pe-la -liput myyty loppuun kuulemma :O
Mä oon aina oikeessa. jos teidä mielest oon vääräs jossai asias, ni ootte käsittäny mut vääri.
MV
05.07.2005 13:49:20
Osaako joku sanoa siitä ruisrockin leirinnästä mitään? miten se varaus toimii? meitä on kolme henkeä menossa samaan telttaan, niin teenkö tuolta ruisrockin sivuilta yhden, vai kolme varausta? miten se homma mahtaa niinko mennä?

entä säilyykö ne teltat siellä leirintä-alueella vai pitääkö aina kerätä kasaan, kun lähtee festari-alueelle?

Kaiken järjen mukaan yksi varaus? Kun kerran samaan telttaan menette.

Ruisrockin sivuillahan on se infonumero, kysy sieltä...
Hate
05.07.2005 13:55:50

Kaiken järjen mukaan yksi varaus? Kun kerran samaan telttaan menette.

Ruisrockin sivuillahan on se infonumero, kysy sieltä...

mulla pitäs olla tollasiin palvelu-numeroihin estot, notta ei onnistu.
Bailey
05.07.2005 13:58:10

Kävipäs kerrankin tuuri! Eilen kävin hakemassa itselle ja kaverille la-su liput lippupalvelusta ja lähtö viidenteen Ruisrokkiin peräkkäin varmistui..viimetippa parastippa!
"I lead a reckless life and i don't need your advice!" -Guns N' Roses
MV
05.07.2005 14:53:47
mulla pitäs olla tollasiin palvelu-numeroihin estot, notta ei onnistu.

Kotipuhelin?
Bonham
05.07.2005 15:01:14
Kävipäs kerrankin tuuri! Eilen kävin hakemassa itselle ja kaverille la-su liput lippupalvelusta ja lähtö viidenteen Ruisrokkiin peräkkäin varmistui..viimetippa parastippa!

Ai viides RR... mulla vuorossa 26 perättäinen...:)
FatSam
05.07.2005 16:23:51

Voi perhana! Mitähän sitä nyt tekis. Pe lippu on ja voin saada halvalla la-lipun, mutta mistäs hommaan pe-la lipun velipojalle? Täytyy vissiin huuto.netistä katella.
Joskus ilmestyy vuosituhannen thrash-levy.
Hate
05.07.2005 16:59:41

Kotipuhelin?

emme omista :D

"Naapurin puhelin?"

en uskalla mennä kysymään.. noh joo, meikä teki nyt varauksen. oli siellä lomakkeessa näköjään "muut yöpyjät" kenttä, eli ilmeisesti täytin nyt ihan oikein sen.

kaipa niillä on pakko olla telttapaikka meille sitten, kun olemme sen varanneet, ettei käy niin, että paikka on täynnä, kun teltta pitäis saada kasata.
Toveri
05.07.2005 17:27:11

Leirintäalueet ihan humpuukia. Me pelimiehinä hommattiin kaksio Turusta.
Oon vaarallinen(Pastilli?). Janoatko mua?
Bonham
05.07.2005 17:29:04
Leirintäalueet ihan humpuukia. Me pelimiehinä hommattiin kaksio Turusta.

Näin on. Mä hommasin puutalon pätkän Turusta, 149 neliöö...
Toveri
05.07.2005 17:43:31

Näin on. Mä hommasin puutalon pätkän Turusta, 149 neliöö...

No perkele, panit paremmaksi.
Oon vaarallinen(Pastilli?). Janoatko mua?
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)