R.Cooley 12.03.2005 12:50:25 | |
---|
Viime vuoden Tuskassa oli ihan hyvät vieraat (varsinkin Fear Factory), mutta tänä vuonna esiintyjälista ei oikeen lämmitä. No eikös sinne vielä joku kymmenen bändiä oteta lisää. Tyhmää oli se, että liput tuli myyntiin ennenkuin kaikki bändit olivat varmistaneet tulonsa. Ja Opeth:kaan ei tullut toissa vuonna, vaikka Opeth on sellainen bändi jonka pitäisi tulla vetämään oma keikka esim. Tavastialle. |
luopio 12.03.2005 20:18:00 | |
---|
Tuskan sivujen mukaan tietoa esiintymispäivistä voi alkaa odottelemaan vasta toukokuun puolen välin... Aika huono juttu niitten kannalta jotka ovat vain yhden päivän lippua ostamassa, koska liput tulee kuitenkin myyntiin jo huhtikuun ekana. se "special child" |
MV 12.03.2005 20:23:10 | |
---|
Tuskan sivujen mukaan tietoa esiintymispäivistä voi alkaa odottelemaan vasta toukokuun puolen välin... Aika huono juttu niitten kannalta jotka ovat vain yhden päivän lippua ostamassa, koska liput tulee kuitenkin myyntiin jo huhtikuun ekana. Jahas...Aika kusetusmeiningillä menossa näköjään... mitä tähän pitäis laittaa perkele? |
Surreal 13.03.2005 12:24:56 | |
---|
Kolmeksi päiväksi ollaan tulossa kaverin kaa. Aamulla sinne ja yöllä himaan nukkumaan ja sit takas. Vuosaaressa kun asutaan. |
RrRailo 14.03.2005 13:38:54 | |
---|
Vitti mie lähen kolmex päiväks ku se Billyn Chuck on miun niiku ihgquparas laulajaforevä! PS. ottaako joku minut yöksi viereensä...? |
Parzival 14.03.2005 14:15:28 | |
---|
Dimmu ei anna kauheen oikeeta kuvaa siitä tosi blackmetallista... Itse en kuuntele, mut teinibläkkiksenähän tuota tuntuu "oikean bläkkiksen" kuuntelijat pitää. Kerroppas minulle että mikä tekee bändistä "truen" ja mikä ei. ja mitkä noita true bändejä sitten ovat? |
Phobophile 14.03.2005 14:17:16 | |
---|
Kerroppas minulle että mikä tekee bändistä "truen" ja mikä ei. ja mitkä noita true bändejä sitten ovat? Voi kuule, eihän näitä koskaan kerrota muille, ne pitää vaan tietää. Spitallica - Dismembered Fingers |
luopio 14.03.2005 15:12:49 | |
---|
Kerroppas minulle että mikä tekee bändistä "truen" ja mikä ei. ja mitkä noita true bändejä sitten ovat? Kerran mielestäni jo tähän vastasin. Mikä tekee tr00n? Hmm.. joku todellinen bläkkiksen ystävä osaisi varmasti vastata paremmin, mutta kai se tämä kaupallisuus on ainakin yksi tekijä, mitä tr00t välttävät... Ja sitten se asenne.., mitä en nyt itse hirveästi arvosta (tätä en ala määrittelemään, koska se on liian vaikeaa...) Tuossa on nyt muutama bändi joita itse pidän melko tr00-meininkinä, itse en näitä jaksa todellakaan juurikaan kuunnella, mutta voin sanoa kuitenkin perehtyneeni. Horna Barathrum Nattefrost Mayhem Beherit Uhrilehto Bathory Carpathian Forest Dark Funeral Gorgoroth Behexen Lord Belial Satanic Warmaster Burzum ??? se "special child" |
Maardi 14.03.2005 20:26:28 | |
---|
Kerran mielestäni jo tähän vastasin. Mikä tekee tr00n? Hmm.. joku todellinen bläkkiksen ystävä osaisi varmasti vastata paremmin, mutta kai se tämä kaupallisuus on ainakin yksi tekijä, mitä tr00t välttävät... Ja sitten se asenne.., mitä en nyt itse hirveästi arvosta (tätä en ala määrittelemään, koska se on liian vaikeaa...) Tuossa on nyt muutama bändi joita itse pidän melko tr00-meininkinä, itse en näitä jaksa todellakaan juurikaan kuunnella, mutta voin sanoa kuitenkin perehtyneeni. Horna Barathrum Nattefrost Mayhem Beherit Uhrilehto Bathory Carpathian Forest Dark Funeral Gorgoroth Behexen Lord Belial Satanic Warmaster Burzum ??? Eikös tälle truu blackmetallille ole tuossa ihan omakin topic? Muutenkin koko aihe "jos on kaupallist nii ei oo tr00" on suoraan sanottuna perseestä. |
luopio 14.03.2005 21:02:10 (muokattu 14.03.2005 21:06:29) | |
---|
Eikös tälle truu blackmetallille ole tuossa ihan omakin topic? Muutenkin koko aihe "jos on kaupallist nii ei oo tr00" on suoraan sanottuna perseestä. onhan sille, ja totta tuo viimeinenkin.., mun puolesta jääköön tähän... tos on se keskustelu, halukas voi mun puolesta perehtyä. http://muusikoiden.net/keskustelu/p … p?c=44&t=83644&o=0&co=0 EDIT - tuo linkki... se "special child" |
ava 16.03.2005 01:43:15 | |
---|
Kyllähän tuonne Tuskaan tekisi mieli, viime vuonna siellä olin ensimmäistä kertaa ja oli kivvoo. Noista bändeistä kiinnostaisi ehkä eniten Dimmu, Ajattara, Finntroll, Sentenced ja Wintersun. Saisivatpa vielä Moonsorrown tuonne, niin tuloni Tuskaan olisi aika varmaa. |
Akiman 22.03.2005 15:16:18 | |
---|
TUSKA OPEN AIR METAL FESTIVAL TIEDOTTAA - Ohjelma yhtä vaille valmis - Lipunmyynti alkaa pe 1.4. - Paitoja kaupan verkkopaita.comissa Helsingin Kaisaniemessä 15.-17.7. järjestettävä Tuska-festivaali on vahvistanut uusia, sekä ulko- että kotimaisia artisteja. Listalta jää puuttumaan enää yksi lauantainen esiintyjä sekä vasta myöhemmin keväällä selviävä Rotonde-festivaalin bändiskaban voittanut ranskalaisvahvistus. Tänä vuonna juhla nojaa yhä enemmän kansainväliseen ohjelmahankintaan, kun lähes puolet artisteista tulee maamme rajojen ulkopuolelta. Myös jatkoklubeilla nähtäneen muutama ulkomaalainen esiintyjä. Kotimaista osaamiskiintiötä täyttää Apocalyptica, jonka rummuilla tukevoitettua sellometallia on nähty maassamme aivan liian harvoin. Vastikään Rammsteinia lämmitellyt ja yhdysvaltain kiertueelta palannut ryhmä rysäyttää shownsa käyntiin perjantaina. Saksalaista täsmällisyyttä ja yleismaailmaailmallista paremmuutta edustaa Gamma Ray. Yhtye esiintyi juhlilla viimeksi kesällä 2000, jolloin laulaja Kai Hansen lähes lauloi eduskuntatalon kumoon. Tästä lähtien bändi on kasvattanut suosiotaan suomessa mm. loppuunmyydyllä Nosturin keikalla. Muita kiinnityksiä juhlaan ovat kohisten nouseva Amoral, listoillakin yllättänyt Stam1na, väkevästi maalaileva Callisto ja aina yhtä viiihdyttävä Viikate. Jo varmistuneiden artistien lisäksi juhlaan haetaan siis enää yhtä koti- tai ulkomaista esiintyjää. Jatkoklubien tarjonta selviää toukokuun aikana. Ensimmäiset oheistuotteet on myynnissä tutussa osoitteessa www.verkkopaita.com. Keräilijöiden pyynnöstä painokone on suoltanut pienen erän "Saatanaako Odotat?" -paitoja, joita voi tilailla 15 euron kappalehintaan. Jonkinlainen toimitusmaksu tulee myös maksettavaksi. Tuska-festivaalin lipunmyynti alkaa perjantaina 1.4. Kolmen päivän lippu maksaa 67 euroa ja päiväliput 32 euroa kappale. Lippuja myyvät Tiketti ( www.tiketti.fi), Lippupalvelu ( www.lippupalvelu.fi) ja Menollippu ( www.menolippu.fi). Tällä hetkellä Tuska 2005 esiintyjälista näyttää tältä. Edelleen painotamme, että joku yhtye saattaa vielä vaihtaa esiintymispäivää. Perjantai 15.7. Monster Magnet (USA) Apocalyptica Finntroll Teräsbetoni Scarve (FRA) Primal Fear (GER) Destruction (GER) Callisto Wintersun Lauantai 16.7. Dimmu Borgir (NOR) Testament (GER) Gamma Ray (GER) Deathchain Thunderstone Amoral Rotten Sound Lake Of Tears (SWE) Ajattara Pain Confessor Sinking Naglfar (SWE) Sunnuntai 17.7. Accept (GER) Sentenced Children Of Bodom Evergrey (SWE) Viikate Bal-Sagoth (UK) Stam1na Turmion Kätilöt Hieronymus Bosch (RUS) Lisätietoa: www.tuska-festival.fi:: LEVYARVIOT, HAASTATTELUT YM. -> SONOS METALLICOS :: #SONOSMETALLICOS @ IRCNET :: |
Vilhelmus 22.03.2005 15:24:05 | |
---|
Jumalauta! Gamma Ray! Nyt on juhlat. |
MV 22.03.2005 15:36:55 | |
---|
Noniin, lauantai näyttää kovimmalta päivältä ja luultavasti päällekkäisyyksiä tulee jonkun verran? Nyt sitä kesää perkele! mitä tähän pitäis laittaa perkele? |
thrashmetallisti 22.03.2005 15:42:31 | |
---|
Testament (GER)?!?! Ei testament ole kyllä saksasta. Onko toi kämmi vai kusetus ja sieltä tulee joku saksan paska? Thrash till death! |
Akiman 22.03.2005 16:07:10 | |
---|
Testament (GER)?!?! Ei testament ole kyllä saksasta. Onko toi kämmi vai kusetus ja sieltä tulee joku saksan paska? Olisi aika tiukka kyllä kun porukka venaisi lavalle Testamentia ja sinne astelisi joku 19-vuotiaiden demobändi. :) :: LEVYARVIOT, HAASTATTELUT YM. -> SONOS METALLICOS :: #SONOSMETALLICOS @ IRCNET :: |
kid ego 22.03.2005 16:37:15 | |
---|
GAMMA RAY, GAMMA RAY!! Just kid-ding. |
thrashmetallisti 22.03.2005 17:09:51 | |
---|
Olisi aika tiukka kyllä kun porukka venaisi lavalle Testamentia ja sinne astelisi joku 19-vuotiaiden demobändi. :) Kyllä mulla taitaa olla ihan turhat pelot. Kämmi se on. Mut voishan se ol kato parempikin ku testament Thrash till death! |
luopio 22.03.2005 17:55:47 (muokattu 22.03.2005 17:57:07) | |
---|
Testament (GER)?!?! Ei testament ole kyllä saksasta. Onko toi kämmi vai kusetus ja sieltä tulee joku saksan paska? Juu, tuota ihmetteli itsekin kovasti... Mutta että viikatekin saapuu paikalle! ei yhtään paskempi juttu! EDIT - mutta kyllä mielestäni kokonaisuutena ei aivan yllä viime tuskan tasolle, isoja nimiä olis kaivannut. se "special child" |
Futurebre 22.03.2005 18:14:30 | |
---|
Oiskohan toi viimonen bändi hatesphere AND THEN THERE WERE NONE! |