![]() 18.01.2006 22:55:09 (muokattu 18.01.2006 22:56:28) | |
---|---|
Vittu te missää käyny! Sun piti lainaa mulle fyrkkaa, Köyhä ei löydy miestä ku oli uni tullu tai joku. Näin siin kitarataiteilija Bazien, nii "joo näin mä sen tossa terassilla, oli jo rouhee kondis ennen keikkaa", like usual. Jouduin viel ettii kaikist ihme häviäjäkuppiloista, mikä se Moose vai Loose vai Loser on, ei prkl. Täähän on selkee offtopic. Kaytiin me terassillaki, perkele! Aijai! | |
![]() 19.01.2006 07:45:45 | |
Köyhä jep Täähän on selkee offtopic. Kaytiin me terassillaki, perkele! Offtopic rules, mun mielestä. Ja; paskin rock-konsertti ajoi turmion tielle, ehkä hyvän keikan jälkeen olisitte siirtyneet viereiselle Eläintarhan kentälle 10-ottelua harjoittamaan? En ikinä liittyisi bändiin, joka ottaa minut jäsenekseen! | |
![]() 19.01.2006 10:45:40 | |
Offtopic rules, mun mielestä. Ja; paskin rock-konsertti ajoi turmion tielle, ehkä hyvän keikan jälkeen olisitte siirtyneet viereiselle Eläintarhan kentälle 10-ottelua harjoittamaan? Tiedoksenne: Jos haluutte joskus ajaa ittenne turmion tielle paskimmalla rockmusiikilla, multa löytyy toi Metallica Helsinki '04 ämppärinä ;+) All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll. | |
![]() 19.01.2006 11:54:54 (muokattu 19.01.2006 12:06:29) | |
Offtopic rules, mun mielestä. Ja; paskin rock-konsertti ajoi turmion tielle, ehkä hyvän keikan jälkeen olisitte siirtyneet viereiselle Eläintarhan kentälle 10-ottelua harjoittamaan? Edit: sähläystä... Aijai! | |
![]() 19.01.2006 12:06:06 | |
Offtopic rules, mun mielestä. Ja; paskin rock-konsertti ajoi turmion tielle, ehkä hyvän keikan jälkeen olisitte siirtyneet viereiselle Eläintarhan kentälle 10-ottelua harjoittamaan? Jos keikka olis ollu edes niin hyvä kuin legendaarinen "Plästärit broke-up" veto tavastialla mä olisin vetäny samantien täysmittaisen triathlonin . Jos tämä kaikki olisi kuitenkin tapahtunut talvella lajivalintahan olisi ollut ilman muuta yhdenmiehen ohjaskelkkailu, tuo talvilajien kuningatar. Aijai! | |
![]() 19.01.2006 12:07:16 | |
Tiedoksenne: Jos haluutte joskus ajaa ittenne turmion tielle paskimmalla rockmusiikilla, multa löytyy toi Metallica Helsinki '04 ämppärinä ;+) En halua. Enkä usko että SDJ haluaa sen enempää, vai? Aijai! | |
![]() 19.01.2006 12:10:49 | |
En halua. Enkä usko että SDJ haluaa sen enempää, vai? Niin, sadomasokistista vikaa on meistä aika harvalla. All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll. | |
![]() 19.01.2006 12:31:15 | |
En halua. Enkä usko että SDJ haluaa sen enempää, vai? Me not. Definitely not... En ikinä liittyisi bändiin, joka ottaa minut jäsenekseen! | |
![]() 28.03.2006 12:38:21 | |
Ai että Scott Travis on maailman paras hevirumpali!!! Hoohohohoh!!! Katos kuule Dimmu Borgirin Nicholas Barkeria!!! Jos joku vetää tota paremmin nii moro! Ja toinen kova on Derek Roddy! | |
![]() 28.03.2006 15:05:28 | |
Meitsi varmaan teurastetaan tästä hyvästä, mutta Mars Volta Provinssissa 2005. Hirveän hypen ja hehkutuksen, loistavan De-Loused In Comatorium-levyn aiheuttamissa illuusioissani luulin näkeväni enigmaattisimman Prog-Rock bändin mitä on kuunaan porvarillisissa länsimaissa todistettu, mutta todistinkin jotain näennäisen päättymätöntä yhtä (ja vielä huonoa) kuviota kierrättävää jamia ja satunnaisia noise-vyörytyksiä. Esityksestä huokui hyvinkin agressiivis-introverttinen "Te maalaismoukat"-tyyppinen karma. Eturivistä tunkeutuva ganjan yletön tuoksu ei mitenkään helpottanut kokemusta. N. 45min-1t kuluttua jouduin raahautumaan poies, en kestänyt taidetta. Taiteen kutsu ei kummunnut sinä kesäkuisena iltana allekirjoittaneen korviin. IMHO. Stakes are high, but so am i. | |
![]() 28.03.2006 15:18:16 | |
Meitsi varmaan teurastetaan tästä hyvästä, mutta Mars Volta Provinssissa 2005. Hirveän hypen ja hehkutuksen... Mä olen täsmälleen samaa mieltä. Menetin kokonaan kiinnostuksen orkesteriin tämän keikan takia, aivan totaalisen Spinal Tap veto Jazz odysseuksineen. Ja vittu kolme kiipparistia jotka vaan jumittaa kun kitaristi pilittää tunteellista proge soolotustaan pikkuisen kamoissaan. Biisejäkin olisi voineet soittaa. Himon ajamana! | |
![]() 28.03.2006 16:10:02 | |
Mä olen täsmälleen samaa mieltä. Menetin kokonaan kiinnostuksen orkesteriin tämän keikan takia, aivan totaalisen Spinal Tap veto Jazz odysseuksineen. Ja vittu kolme kiipparistia jotka vaan jumittaa kun kitaristi pilittää tunteellista proge soolotustaan pikkuisen kamoissaan. Biisejäkin olisi voineet soittaa. en mäkään siitä saanu mitään irti. vola oli kova ja soundi hirvee. | |
![]() 28.03.2006 16:21:32 | |
Black Label Society viime vuonna Pakkahuoneella oli todella huono. Eipä niiden piisitkään kummosia ole, mutta odotin että jotain livemeinkiä olisi ollut. Paska show, paskat soundit. Lämppärinä ollut Blake vei 10-O amerikkalaisia patriootteja. I'm shufflin' thru the Tampere sand,
but my head's in Mississippi. | |
![]() 28.03.2006 16:24:50 (muokattu 28.03.2006 16:25:21) | |
Meitsi varmaan teurastetaan tästä hyvästä, mutta Mars Volta Provinssissa 2005. Olihan se sikäli pettymys, että bändillä on aivan vitun tajuttomia biisejä, ja sitten keikka on tuommosta melko vetelää meininkiä ja surrailua. Vetivät aikalailla Frances the Muten linjoilla, joka on minusta ihan paska verrattuna debyyttiin. EDIT: siis francesin linjoilla siten, että veetään jotain kehnoa riffiä viistoista minuuttia.. | |
![]() 29.03.2006 00:35:56 | |
Olihan se sikäli pettymys, että bändillä on aivan vitun tajuttomia biisejä, ja sitten keikka on tuommosta melko vetelää meininkiä ja surrailua. Vetivät aikalailla Frances the Muten linjoilla, joka on minusta ihan paska verrattuna debyyttiin. EDIT: siis francesin linjoilla siten, että veetään jotain kehnoa riffiä viistoista minuuttia.. Oli varmaan pettymys jos ei ollu herrojen livemeininkiin etukäteen tutustunu. itelle oli helpotus että soittivat niinkin paljon biisejä eikä pelkkää jamia. mulla on koneella esimerkiks sellanen 40 min keikka missä soittavat kaks biisiä. mutta jos vertaa esimerkiks concertinan uusia ja vanhoja liveversioita niin ei oo kyllä epäilystä etteikö vanhat ois enemmän mun makuun. ei sitä tilutusta tarvis joka väliin tunkea. mutta oli se keikka silti hieno kokemus. onhan se ihan virkistävää että nykyaikana bändi pistää ihan kunnolla jamiks. mutta jos ei poikien tyylitaju tai biisimateriaali tuosta parane niin en kyllä kauheesti odottele seuraavilta levyiltä.. | |
![]() 29.03.2006 08:45:28 | |
Vaikka itse pidinkin tuosta Mars Voltan Provinssi-keikasta, ymmärrän kyllä, miksi monet pettyivät siihen keikkaan. Festivaalioloissa jaksaa harvoin jäädä oikein tosissaan keskittymään keikkoihin, eikä MV päästänyt yleisöään helpolla. Itse osasin kolmen aiemmin näkemäni keikan perusteella aavistella, mitä tavaraa sieltä olisi suunnilleen tarjolla, joten osasin asennoitua keikkaan eri tavalla kuin ne, joilta yhtyeen jamittelukeikat olivat jääneet näkemättä. En kuitenkaan yritä puolustella tuota keikkaa sen kummemmin, toteampahan vaan, että tykkäsin siitä, että bändi veti festareilla oman peruskeikkansa eikä lähtenyt sille yleiselle festarilinjalle, missä bändit yrittävät vähän turhankin paljon miellyttää kuulijoitaan esittämällä täysin ennalta-arvattavia hittipotpureitaan siinä pelossa, että mikäli keikalla kuuluu yksikin suurelle yleisölle outo biisi, jengin kiinnostus lopahtaa ja kaikki suuntaavat yksissä tuumiin seuraavalle lavalle seuraamaan seuraavaa hittipotpuria... | |
![]() 29.03.2006 13:14:54 | |
Meitsi varmaan teurastetaan tästä hyvästä, mutta Mars Volta Provinssissa 2005. Hirveän hypen ja hehkutuksen, loistavan De-Loused In Comatorium-levyn aiheuttamissa illuusioissani luulin näkeväni enigmaattisimman Prog-Rock bändin mitä on kuunaan porvarillisissa länsimaissa todistettu, mutta todistinkin jotain näennäisen päättymätöntä yhtä (ja vielä huonoa) kuviota kierrättävää jamia ja satunnaisia noise-vyörytyksiä. Esityksestä huokui hyvinkin agressiivis-introverttinen "Te maalaismoukat"-tyyppinen karma. Eturivistä tunkeutuva ganjan yletön tuoksu ei mitenkään helpottanut kokemusta. N. 45min-1t kuluttua jouduin raahautumaan poies, en kestänyt taidetta. Taiteen kutsu ei kummunnut sinä kesäkuisena iltana allekirjoittaneen korviin. IMHO. Olen samaa mieltä, vaikken nähnytkään keikkaa. | |
![]() 29.03.2006 14:13:12 (muokattu 29.03.2006 14:13:42) | |
En kuitenkaan yritä puolustella tuota keikkaa sen kummemmin, toteampahan vaan, että tykkäsin siitä, että bändi veti festareilla oman peruskeikkansa eikä lähtenyt sille yleiselle festarilinjalle, missä bändit yrittävät vähän turhankin paljon miellyttää kuulijoitaan esittämällä täysin ennalta-arvattavia hittipotpureitaan siinä pelossa, että mikäli keikalla kuuluu yksikin suurelle yleisölle outo biisi, jengin kiinnostus lopahtaa ja kaikki suuntaavat yksissä tuumiin seuraavalle lavalle seuraamaan seuraavaa hittipotpuria... Meikä ei odottanutkaan Mars Voltalta "hitti"potpuria, sen verran omaehtoinen orkesterihan on kyseessä. Harmitti ku tuhlasivat energiansa epäolennaiseen. EDIT: De-loused toimii edelleen kuin sata jänistä. Stakes are high, but so am i. | |
![]() 29.03.2006 19:18:21 | |
Black Label Society viime vuonna Pakkahuoneella oli todella huono. Eipä niiden piisitkään kummosia ole, mutta odotin että jotain livemeinkiä olisi ollut. Paska show, paskat soundit. Lämppärinä ollut Blake vei 10-O amerikkalaisia patriootteja. En tiiä pakkahuoneesta, mutta tavastialla vetivät ehkä maailman parhaimman keikan, ikänä! | |
![]() 29.03.2006 20:34:02 | |
Black Label Society viime vuonna Pakkahuoneella oli todella huono. Eipä niiden piisitkään kummosia ole, mutta odotin että jotain livemeinkiä olisi ollut. Paska show, paskat soundit. Lämppärinä ollut Blake vei 10-O amerikkalaisia patriootteja. Petyin itse kanssa kovasti. Ne soudit siihen eturiviin oli niin kehnot ettei kaikkia biisejä edes meinannut tunnistaa alkuperäisiksi. Motörheadin keikka Tampereella oli kamalinta *askaa ikinä. Osittain siksi että minulla ei ollut korvatulppia ja kaverit olivat kentällä kun itse istuin yksin jossain sivukatsomossa. Bändi soitti niin kovaa että korviin sattui, joten piti pidellä korvia koko setin ajan. Myös yleisö oli ihan vaisu, koko katsomo ja suurin osa kentästä eturivejä lukuunottamatta oli ihan mykkänä ja aivokuolleena. It is better to be pissed off than pissed on. | |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)