![]() 10.07.2007 00:02:23 | |
---|---|
Siis aivan mahtava keikka! Ihan loistavaa ja legendaarista, että bändin tosiaan näkee vielä livenä ja noin kovassa kunnossa...kun bändin jäsenetkään eivät tosiaan enää mitään parikymppisiä ole.:) Olin todella varautunut siihen, että suuresta idolistani, Stevenistä ei tosiaan enää niin hyvin ääni lähde, mutta mitä vielä!! Äijä vaan laulaa yksinkeratisesti niin hyvin ja oikein, että ääni kestää monen kymmenen vuoden rääkymisetkin...ihanaa...^ ^itsekin kun laulaja olen, niin voin vain kuvitella...!:D Ihan hiton siistiä! Ainiin...ootteko muuten lukenut Aamulehden aika rajun jutun kyseisestä keikasta? Aika tiukkaa tekstiä/ kritiikkiä...! Varsinkin jutun viimeinen lause!! Siis miksei juttu ollut mielipideosastolla, vaan oikeeen kulttuurisivuilla?? Olen erittäin tyrmistynyt. =( | |
![]() 10.07.2007 00:32:08 | |
en tiedä, mutta noin se biisi menee, se on sen juju. raskassoutuinen kipale. Löytyypä tuo itseltänikin hyllystä parina versiona (Pump ja Little south of sanity) mutta jotenkin tempo vaan tuntui hitaammalta. Noh, ehkä olen väärässä... Nimimerkki Biibob Blackmoresta: ":) Paskimmillaankin paras ja ainut oikea kitaristi purplen riveihin. :)" | |
![]() 10.07.2007 08:14:24 | |
Siis aivan mahtava keikka! Ihan loistavaa ja legendaarista, että bändin tosiaan näkee vielä livenä ja noin kovassa kunnossa...kun bändin jäsenetkään eivät tosiaan enää mitään parikymppisiä ole.:) Olin todella varautunut siihen, että suuresta idolistani, Stevenistä ei tosiaan enää niin hyvin ääni lähde, mutta mitä vielä!! Äijä vaan laulaa yksinkeratisesti niin hyvin ja oikein, että ääni kestää monen kymmenen vuoden rääkymisetkin...ihanaa...^ ^itsekin kun laulaja olen, niin voin vain kuvitella...!:D Ihan hiton siistiä! Ainiin...ootteko muuten lukenut Aamulehden aika rajun jutun kyseisestä keikasta? Aika tiukkaa tekstiä/ kritiikkiä...! Varsinkin jutun viimeinen lause!! Siis miksei juttu ollut mielipideosastolla, vaan oikeeen kulttuurisivuilla?? Olen erittäin tyrmistynyt. =( onko linkkiä tohon juttuun? "Tiedäksä minkälainen on epäkaupallisesti tehty levy? Se on sellanen joka ei mee kaupaks".
-Irwin Goodman- | |
![]() 10.07.2007 18:57:35 | |
Think About It on kyllä sitä vanhempaa tuotantoa...Night In The Ruts platalta, vaikka Perry ei sitä muistanutkaan keikalla. Kyllä, ja voisin väittää tietäväni A:n tuotannon kuin omat taskuni. Mainitsin aikaisemmin, että en pidä ko. kappaleesta, enkä jaksanut alkaa erittelemään poispudotettavien listalta. Old, but not golden :) Rutsilta oisin mieluummin kuullu Chiquitan tai Three Mile Smilen. Liekö vetäneet noita ollenkaan pitkään aikaan? | |
![]() 10.07.2007 19:30:22 | |
ootteko muuten lukenut Aamulehden aika rajun jutun kyseisestä keikasta? Aika tiukkaa tekstiä/ kritiikkiä...! Varsinkin jutun viimeinen lause!! Siis miksei juttu ollut mielipideosastolla, vaan oikeeen kulttuurisivuilla?? Olen erittäin tyrmistynyt. =( Voiskos sen lauseen näpytellä tänne? Ei löydy aamulehden sivuilta. Pääsis sit haukkumaan kyseisen toimittajan, heh. Always look on the dark side of life | |
![]() 10.07.2007 22:31:41 | |
Oli kyllä kovin keikka tänä vuonna. Ei harmita yhtään et ruissi jäi väliin. Pari biisiä olisi voinut vaihtaa ei niistä enempää...Muija sai muuten settilistan ja sinne ei ollut edes merkattu think about it:tii ei siis, on siis | |
![]() 10.07.2007 22:41:00 | |
Oli kyllä kovin keikka tänä vuonna. Ei harmita yhtään et ruissi jäi väliin. Pari biisiä olisi voinut vaihtaa ei niistä enempää...Muija sai muuten settilistan ja sinne ei ollut edes merkattu think about it:tii Keneltä se sen sai? Loafers Musiikkia sulle ja mulle Olen toisinaan piikki sun persauksissasi. | |
![]() 10.07.2007 23:18:03 | |
En jaksa ihan kaikkee kirjottaa...jostain kioskista ton maanantain aamulehden voi vielä löytää. Mut esim. tälläst juttuu: " Aerosmithin levyt Rocks ja Draw the line ovat hardrock-levyinä ylittämättömiä...nykyään Aerosmith on kalpea varjo entisestään. Helsingissä soittanut jytinäorkesteri näyttää ja kuullostaa komealta, mutta palo puuttuu...rahaa ja hittejä tuottava jiukeboksi toimii, mutt ei sykähdytä....Miljoonat ympäri maailmaa rakastavat yhtyeen pateettisia teiniballadeja Jaded, Cryin`. Junan tavoin puuskuttavat keskitempoiset rallatukset Love in an elevator ja livin` on the edge saavat kansan liikkumaan...Zombeina hittejään kelaavien soittajien silmät syttyivät kun vuoroon tuli pitkä jamittelu baby please don`t go...lähikuvan screenille nappaavat kamerat paljastavat, että kehäraakitkin innostuvat pätkittäin.....Miksei aerosmith sitten soita vain niitä lauluja, joita soittajat rakastavat? No siksi, että 1980-luvulla Perry, Tyler ja kumppanit vetivät itsensä kuiville huumesuosta ja päättivät ryhtyä tosi isoksi bändiksi. Tavoite ei toteutunut ilman uhrauksia. Sielu pelastettiin yhdeltä paholaiselta ja myytiin toiselle. Suurisuuntaisten mutta ikävystyttävien nyyhkybiisien kelaaminen illasta toiseen puuduttaa pelimannin kuin pelimannin.....Jotenkin ei vain tunnu oikealta, että ensi vuonna 60 täyttävä laulaja esittelee vatsaana, johon on kirjoitettu selvällä suomella: nuole minua. Eivätkö nämä jekut kuulu asiaan silloin kun soittajat ovat nuoria....Nykyään Aerosmithin miehet vain stimuloivat sitä, mitä he olivat ennen viattomasti. Bostonissa 1970-luvun alussa perustetun bändin jäsenet varmasti häpeäisivät itseään, jos näkisivät, mitä heistä on joskus tuleva." Että näin! ja kaiken hyvän lisäksi kuvatekstissä on kirjoitusvirhe, "kuvassa Joe Perry ja Steven Tyler" vaikka siinä Tyler ja Brad Whitford. En jaksanut kirjoittaa ns. positiivisia kommentteja, kun niitä oli niin vähän ja ne olivat hyvin teennäisen kuuloisia. | |
![]() 10.07.2007 23:46:24 | |
En jaksa ihan kaikkee kirjottaa...jostain kioskista ton maanantain aamulehden voi vielä löytää. Mut esim. tälläst juttuu: " Aerosmithin levyt Rocks ja Draw the line ovat hardrock-levyinä ylittämättömiä...nykyään Aerosmith on kalpea varjo entisestään. Helsingissä soittanut jytinäorkesteri näyttää ja kuullostaa komealta, mutta palo puuttuu...rahaa ja hittejä tuottava jiukeboksi toimii, mutt ei sykähdytä....Miljoonat ympäri maailmaa rakastavat yhtyeen pateettisia teiniballadeja Jaded, Cryin`. Junan tavoin puuskuttavat keskitempoiset rallatukset Love in an elevator ja livin` on the edge saavat kansan liikkumaan...Zombeina hittejään kelaavien soittajien silmät syttyivät kun vuoroon tuli pitkä jamittelu baby please don`t go...lähikuvan screenille nappaavat kamerat paljastavat, että kehäraakitkin innostuvat pätkittäin.....Miksei aerosmith sitten soita vain niitä lauluja, joita soittajat rakastavat? No siksi, että 1980-luvulla Perry, Tyler ja kumppanit vetivät itsensä kuiville huumesuosta ja päättivät ryhtyä tosi isoksi bändiksi. Tavoite ei toteutunut ilman uhrauksia. Sielu pelastettiin yhdeltä paholaiselta ja myytiin toiselle. Suurisuuntaisten mutta ikävystyttävien nyyhkybiisien kelaaminen illasta toiseen puuduttaa pelimannin kuin pelimannin.....Jotenkin ei vain tunnu oikealta, että ensi vuonna 60 täyttävä laulaja esittelee vatsaana, johon on kirjoitettu selvällä suomella: nuole minua. Eivätkö nämä jekut kuulu asiaan silloin kun soittajat ovat nuoria....Nykyään Aerosmithin miehet vain stimuloivat sitä, mitä he olivat ennen viattomasti. Bostonissa 1970-luvun alussa perustetun bändin jäsenet varmasti häpeäisivät itseään, jos näkisivät, mitä heistä on joskus tuleva." Että näin! ja kaiken hyvän lisäksi kuvatekstissä on kirjoitusvirhe, "kuvassa Joe Perry ja Steven Tyler" vaikka siinä Tyler ja Brad Whitford. En jaksanut kirjoittaa ns. positiivisia kommentteja, kun niitä oli niin vähän ja ne olivat hyvin teennäisen kuuloisia. Käsittääkseni Done With Mirrors-levyllä kokeiltiin sitä vanhaa konseptia ja se ei enää toiminut joten bändille ei jäänyt muuta vaihtoehtoa kuin turvautua ulkopuolisiin biisintekijöihin. Eli kyseessä oli vähän niinkuin olosuhteiden pakko. Valmistauduttiin viikko tähän peliin, ja sitten kaikki on viidessä minuutissa ohi, kun Napoleon ratsastaa paikalle. S.M.A.K.-jäsen #5 | |
![]() 10.07.2007 23:59:32 | |
Jumankauta, olipahan setti. Käsittämättömän siistiä, heilahti ilman muuta parhaaksi koskaan nähdyksi keikaksi ja aivan odotetusti. Ei tarvitse pelätä että joku keikka jyräisi ohi (ainakaan ennenkuin bändi tulee Suomeen seuraavan kerran), tuollaiseen showhun ei muut pysty. Hiton siisti setti, en valita soittolistasta kun jo aiemmin tuli todettua että kaikkea mitä haluaisi kuulla ei ole mahdollista yhtenä iltana kuulla mitenkään. Totean vain että Back In The Saddle oli pirun siisti kun oli mukana ja tuo Think About It venäytti leuat - sattuipahan kerrankin niin että Suomessa vedettiin jotain erikoisempaa! Night In The Rutsilla olisi ollut jotain paremminkin svengaavaa kamaa, mutta tuon legendaarisuusarvo on kyllä aikamoinen, etenkin kun muistaa sen Joen kommentin ennen tuota biisiä. Omalla kohdalla eniten pisti vipinää puntteihin Eat The Rich, Back In The Saddle, Baby Please Don't Go ja Draw The Line. Dream On ja Hangman+Seasons-kombo olivat elämää suurempia, käsittämätön fiilis erityisesti noiden aikana. Walk This Wayn aikana olisin varmaan saanut itseltäni tajun kankaalle ellen olisi erinäisistä syistä johtuen joutunut seuraamaan sitä permannon takaosasta iisimmin ottaen. Tai mitä noita erittelemään, jokaisen biisin aikana tuli heiluttua sen verran että hiki lensi ja loppupuolella keikkaa alkoi olla jo ympärillä tilaakin (toivottavasti en kolistellut ketään otsalohkoon touhutessani). Oli muuten siistin näköistä katsella hallin takaosasta tuota yleisön käyttäytymistä Walk This Wayn aikana, käsien heilutus puolelta toiselle meni nätisti tahdissa ja todellakin kaikki permannon kädet näyttivät olevan ilmassa. Olin yllättynyt positiivisesti siitä miten hyvältä Stevenin ääni kuulosti, puheet kurkkuleikkauksen positiivisesta vaikutuksesta olivat siis ilmeisen tosia. Grrrrrrreat. Back In The Saddle ei luonnollisestikaan lähtenyt yhtä raa'asti kuin joskus 70-luvulla, mutta hiton hyvin kuitenkin. Ihme touhua tuo Perryn soittamisen arvostelu. Sama se vetääkö hän kaiken kitarallaan puhtaasti, hän tekee asiat kuitenkin sen verran tyylillä että oksat pois. Jos haluaa niitä puhtaita sooloja niin Ynkkakin keikkailee edelleen, sieltä niitä tilulilulei-sooloja saa. Perry on todellakin itse Mr. Cool, ihan outoa katsoa herraa livenä lavalla muutaman metrin päästä kun pari päivää aiemmin samaa sai katsoa telkusta Wembleyltä. Ja vielä saman kitaran kanssa. Itse en tiedosta havainneeni Perryn vetäneen erityisen pitkiä tai häiritseviä sooloja, mutta enpä olisi välittänytkään tuossa euforisessa tilassa vaikka sellaisia olisi tullut. Hauskaa seurattavaa nuo kikkailut therimenin (vai mikä se onkaan) kanssa ja etenkin nuo legendaariset niskan takana soittamiset sun muut, paljon mieluummin tuollaista seuraa kuin sitä että joku kitarasankari tiluttaa spottivalossa 10 minuuttia jotain sinänsä taidokasta ja muu bändi vetää lepiä rumpujen takana. Useammassakin paikassa olen törmännyt lausahdukseen, jossa Aerosmithia mainostetaan maailman kovimmaksi livebändiksi ja lauantaisen jälkeen allekirjoitan tuon täysin. Ei tuosta kovempaa showta saa aikaiseksi. Ja kylläkyllä, näkemykseni on kaukana objektiivisesta mutta ihan sama. Helekutin hieno lauantai-ilta takana kuitenkin. Tahtoo herkkua lisää, pitää varmaan alkaa suunnitella reissua jenkkeihin paremman puutteessa... Ja kun nyt hehkuttamisen makuun päästiin, niin nuo screenillä olleet efektitkin tekivät allekirjoittaneeseen vaikutuksen. En tiedä millä tekniikalla yhdistivät lennossa valmista kuvamatskua ja kamerakuvaa, mutta kaikenlaista hienoa sillä sai aikaiseksi. Ei ole tullut aiemmin törmättyä moiseen. Stevenkin tuntui tykkäävän etenkin siitä, kun hänet yhdistettiin palavana silhuettina aurinkoon mikkiständi poikittain olallaan, leveästi ainakin hymyili kuvaa katsellessaan. Cool. Olipa sunnuntaina omituista kuunnella bändin musaa, sitä ihan herkistyi kun samalla pikkuhiljaa käsitti että edellisenä iltana samat biisit kuuli livenä. Kannatti odottaa 10 vuotta tuota ekaa kertaa, seuraavaan kertaan ei kyllä varmana mene yhtä kauan. Dream on, dream on, dream until your dream come true, yeah! | |
![]() 11.07.2007 00:05:38 | |
"...Tavoite ei toteutunut ilman uhrauksia. Sielu pelastettiin yhdeltä paholaiselta ja myytiin toiselle. Suurisuuntaisten mutta ikävystyttävien nyyhkybiisien kelaaminen illasta toiseen puuduttaa pelimannin kuin pelimannin.....Jotenkin ei vain tunnu oikealta, että ensi vuonna 60 täyttävä laulaja esittelee vatsaana, johon on kirjoitettu selvällä suomella: nuole minua. Eivätkö nämä jekut kuulu asiaan silloin kun soittajat ovat nuoria....Nykyään Aerosmithin miehet vain stimuloivat sitä, mitä he olivat ennen viattomasti. Bostonissa 1970-luvun alussa perustetun bändin jäsenet varmasti häpeäisivät itseään, jos näkisivät, mitä heistä on joskus tuleva." Hahhaha, onpahan juttua! Ei ole todellista...ei tuollaista voi ottaa mitenkään vakavasti, muahah. Vaikuttaa melkoiselta asiantuntijalta tuo kirjoittaja, voi hyvää päivää. Kiitokset tuosta tiivistyksestä, saipahan hetken nauraa. Case closed, Aamulehti rules. | |
![]() 11.07.2007 00:08:26 | |
Stevenkin tuntui tykkäävän etenkin siitä, kun hänet yhdistettiin palavana silhuettina aurinkoon mikkiständi poikittain olallaan, leveästi ainakin hymyili kuvaa katsellessaan. Cool. Tuo oli muuten hieno. Jepjep, joku kateellinen ja katkera vanha paska tuo aamulehden tyyppi, pöh. Mä ainaki haukottelisin jos joku parikymppinen heppu esittelis jotain nuole minua -tekstiä, mut kun kuuskymppinen saa sillä yleisön villiks niin respect! Not all who wander are lost | |
![]() 11.07.2007 01:06:15 | |
Jepjep, joku kateellinen ja katkera vanha paska tuo aamulehden tyyppi, pöh. Mä ainaki haukottelisin jos joku parikymppinen heppu esittelis jotain nuole minua -tekstiä, mut kun kuuskymppinen saa sillä yleisön villiks niin respect! Näimpä. Ei siihen ihan jokanen jamppa pysty. Jaa että pitäs Toxic Twinsien vieläkin kiskoa kamaa niin hyvin menis? Sellasen kuvan tuosta artikkelista sain. Juupa juu. Onnea vaan sen artikkelin kirjoittajalle omalla valitsemallaan psykedelian uralla. Johan tosta huomas jotta kuin hapoissa se oli kirjotettu. Ainesta oli legendaksi kyllä. ;-) Oli kohtuullisen epätodellinen olo kyllä kun ekan biisin aikana Tyler ja Perry tuli siihen 1,5 metrin päähän rokkailemaan. Huh. Loafers Musiikkia sulle ja mulle Olen toisinaan piikki sun persauksissasi. | |
![]() 11.07.2007 12:22:40 | |
Keneltä se sen sai? Joku Roudari sen anto ja ei yhtään tietoa kenen ois... ei siis, on siis | |
![]() 11.07.2007 12:54:35 | |
Joku Roudari sen anto ja ei yhtään tietoa kenen ois... Sellanen tumma iso roudari? Meitsi oli siinä tapauksessa siinä vieressä, heh. Loafers Musiikkia sulle ja mulle Olen toisinaan piikki sun persauksissasi. | |
![]() 11.07.2007 21:42:14 | |
Oli muuten aika hieno episodi sen yhen kameramiehen kiipeäminen sinne telineen päälle ;D | |
![]() 12.07.2007 00:25:40 (muokattu 12.07.2007 00:26:03) | |
Käsittääkseni Done With Mirrors-levyllä kokeiltiin sitä vanhaa konseptia ja se ei enää toiminut joten bändille ei jäänyt muuta vaihtoehtoa kuin turvautua ulkopuolisiin biisintekijöihin. Eli kyseessä oli vähän niinkuin olosuhteiden pakko. eiköhän tossa ollu John Kalodnerilla iso osuus, levy-yhtiö halusi bändiin sijoittamiensa rahojen myös poikivan jotain. "Tiedäksä minkälainen on epäkaupallisesti tehty levy? Se on sellanen joka ei mee kaupaks".
-Irwin Goodman- | |
![]() 14.07.2007 23:04:53 | |
Kukaan löytänyt/etsinyt kuvia finlandian keikalta? Mä en ole nähnyt kuin sen joka oli iltalehden(?) sivuilla. Loafers Musiikkia sulle ja mulle Olen toisinaan piikki sun persauksissasi. | |
![]() 15.07.2007 14:59:15 | |
Kukaan löytänyt/etsinyt kuvia finlandian keikalta? Mä en ole nähnyt kuin sen joka oli iltalehden(?) sivuilla. http://www.musakuvat.com/stock/thumbnails.php?album=374 http://www.youtube.com/watch?v=jYvIKYTIa1w http://www.youtube.com/watch?v=ULesl8cRJ2g http://www.youtube.com/watch?v=UeOeh6NHNTw "I feel sorry for people who don't drink. When they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day." - Dean Martin | |
![]() 15.07.2007 16:16:21 | |
http://www.musakuvat.com/stock/thumbnails.php?album=374 http://www.youtube.com/watch?v=jYvIKYTIa1w http://www.youtube.com/watch?v=ULesl8cRJ2g http://www.youtube.com/watch?v=UeOeh6NHNTw Perkule, nyt sitten oli tullut tuonne musakuviin. Monasti käynyt tsekkaamassa mutta en ollut löytänyt tai sitten ne on vasta laitettu sinne. Sen kuvaajan näinkin siellä keikalla ja tuonne odottelinkin niitä. Loafers Musiikkia sulle ja mulle Olen toisinaan piikki sun persauksissasi. | |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)