Aihe: Tajunnan räjäyttäneet keikat
1 2 3 4 510 11 12 13 14 15 16 17
arancia
05.04.2007 09:30:44 (muokattu 05.04.2007 09:32:41)
Anathema Nosturi 2005
Katatonia Lutakossa 2006
Roger Waters Roskildessa 2006

Oikeastaan jokainen mainitsemistani keikoista oli sellainen, joiden näkemistä olin odottanut pitkään. Oli lähes epätodellinen olo, kun reilun puolen vuoden sisällä näin nämä kolme keikkaa. Tajunnan räjäyttävä keikka tarkoittaa minulle euforista tilaa, jossa paikantaju katoaa ja ajatukset eivät pyöri muualla kuin siinä hetkessä.
Folcce
05.04.2007 10:19:55
Roger Waters Roskildessa 2006

Oikeastaan jokainen mainitsemistani keikoista oli sellainen, joiden näkemistä olin odottanut pitkään. Oli lähes epätodellinen olo, kun reilun puolen vuoden sisällä näin nämä kolme keikkaa. Tajunnan räjäyttävä keikka tarkoittaa minulle euforista tilaa, jossa paikantaju katoaa ja ajatukset eivät pyöri muualla kuin siinä hetkessä.

Itse en Roskildessä ollut mutta kaveri hehkutti Watersin keikkaa samaan tyyliin. Ja vähintään yhtä epätodellinen olo tuli hänelle kun luki seuraavalla viikolla Hesarin Roskilde-raportista "The Raconteurs festivaalin kohokohta" ja Watersia ei jutussa mainittu lainkaan :)
http://www.saunaheinola.com (Jope saunassa)
Conrad Lant
05.04.2007 14:38:10

Celtic Frost. Tavastia. Eilen. Raskaampaa ei voi olla.
No one prayed for Sodom
Kaake
05.04.2007 14:50:04
Jos eilinen Celtic Frostin keikka ei räjäyttänyt päätä nii ei sitten mikään. Ihan uskomaton veto.
No väärinhän se meni
Hey Punk, where you goin' with that flower in your hand? Well, I'm goin' up to Frisco to join a psychedelic band.
kiriminni
08.04.2007 23:01:18
Hurriganes 1982 saapasjalkarockissa pihtiputaalla.Juice samalla keikalla.
Eput Hämeenlinnassa olisko vuosi 1984 tai jotain lyseolla kuitenkin.
Sielun veljet 1984 parolan työväentalo hyppeli kitaroiden kanssa yleisön seassa.
Uudemmista keikoista SCOTS-hesassa ja Nick Cave.
Onhan näitä...ja Ämyrockeja lukematon määrä.Vanha kun on.
waldemarx
10.04.2007 13:22:35
Blindside Tavastialla ja Killswitch Engage Nosturissa.
Carama
13.04.2007 17:31:47
-Steve Lukather Candyman-kiertue Kaivohuoneella -94
-Nightwish Once-kiertueen DVD päätöskeikka -05
-Toto Falling In Between-kiertue Pariisissa,Zenithissä -07
Oppis vaan soittamaan..
Hude-
15.04.2007 20:48:17

Marzi Nyman 2006 @ YO-talo, Tampere
22 Pistepirkko 2005 @ Henry's Pub, Kuopio
Cosmo Jones Beat Machine 2004 @ Henry's Pub, Kuopio
Hassisen Kone 2000 @ Eastpop, Joensuu
Tuulanhovin tuhlailija - kaikki menee mikä tulee
Flaming danko
16.04.2007 15:10:51
Kyllä täytyy nostaa 10.4.2007 ollut Nine Inch Nailsin keikka yhdeksi sellaiseksi (jälkifiilistelyissä sen arvo kohoaa koko ajan)

KISS 1997 Hartwall areenalla oli jotain käsittämättömän hienoa, tuli laulettua koko keikka ja viikko sen jälkeenkin :)

Ozzy Osbourne 1989 oli hieno kokemus lukuunottamatta Z. Wylden 17 minuutin järjetöntä kitarasooloa.

ja onhan noita muitakin vaikk kuinka paljon...
Lasitten
18.04.2007 10:22:20

Viime Iron Maidenin keikka kyllä räjäytti tajunnan, vaikka en sillon vielä erityisesti uudesta levystä diggaillut, mutta menihän se ja kun soittivat vanhempia biisejä keikan lopuksi niin se oli viiminen naula arkkuun. Ja olihan se hyvä etteivät ihan kaikkia perus trooppereita ja muita soittaneet ;) Vanha suosikkini The Evil That Men Do oli kyllä keikan paras.

Five Corners Quintet viime vuoden Ilosaaressa. Satuin menemään itse asiassa sadetta pakoon, mutta bändiin ihastuin :D Oli aika mahtava keikka ja yleisö oli mukana ja soittajat revittelivät mukavasti...mahtava.
http://www.lineq.net/index.php Linux-foorumi.
Walrus
19.04.2007 00:47:37
Tänään meinas pää räjähtää. Olin klubilla työkaverin suosituksesta katsomassa No means no:ta ja nyt loppuu verbaliikka lähes kesken. Bändi groovas kuin parhaimmat funkbändit mitä olen nähnyt, soitti kuin jazzbändi, rumpalin ote mukaan lukien ja oli silti paras punkkeikka mitä olen ikinä nähnyt. Olo oli tuo keikan jälkeen ja ehkä vieläkin miltei euforinen. Ei voi muuta sanoa ku HUH-HUH!!!
Well - The house is a rockin' Don't bother knockin' Yeah - The house is a rockin' Don't bother come on in
FTT
19.04.2007 01:04:07

Tänään meinas pää räjähtää....

Kieltämättä mahottoman hieno keikka ja Vancouverin sedät tuntuivat olevan ehkä velmuimpia showmiehiä koskaan. Keikan jälkeen tyrkkäsin kitaristin kouraan bändimme ep:n ja veikko tokaisi suunnilleen, että "Woah, thanks man. I really appreciate this!". Jäi hyvä fiilis... vaikkakin vähän teinari, kenties :-)
"Can't you see the sidewalks are just snakes peeling off last year's skin?" -The Blood Brothers
Volle
19.04.2007 11:06:22
Tänään meinas pää räjähtää. Olin klubilla työkaverin suosituksesta katsomassa No means no:ta ja nyt loppuu verbaliikka lähes kesken. Bändi groovas kuin parhaimmat funkbändit mitä olen nähnyt, soitti kuin jazzbändi, rumpalin ote mukaan lukien ja oli silti paras punkkeikka mitä olen ikinä nähnyt. Olo oli tuo keikan jälkeen ja ehkä vieläkin miltei euforinen. Ei voi muuta sanoa ku HUH-HUH!!!

Oli kyllä helkkarin hyvä keikka, ei voi muuta sanoa.
Piis
jukepoksi
21.04.2007 11:31:03

Ite kävin kurkkaamassa Lutakossa Nomeansno:ta ja tajunta kyllä räjähti atomeiksi. Kauheaa meininkiä ekasta nuotista viimeiseen, kannatti kyllä uhrata to-pe -yöunet tuohon (ajelin Oulusta kattomaan tuota ja keikan jälkeen takas Ouluun ja aamuksi töihin :-). Varsinkin kun tuli aikanaan joskus 90-luvun puolivälissä missattua ukkien Oulun keikka ja se on syöny miestä aina torstaihin asti. Tuskinpa tulen parempaa shöytä enää näkemään.
I've kept the movie rolling but the story's getting old now.
Conrad Lant
22.04.2007 13:22:53

Nyt jäi NoMeansNo näkemättä kun olen ulkomailla, mutta viidesti tai kuudesti olen papat nähnyt. Ehdottomasti maailman kolmen tiukimman livebändin joukossa. Toimii aina.

Muistaakseni tässäkin ketjussa mainitsemani veto '90 Lepakossa on kovimpia mitä voi maalaisjärjellä kuvitella. (Vinkiksi: Live'n'Cuddly -levy on koostettu samalta kiertueelta.)
No one prayed for Sodom
ewq
22.04.2007 21:34:34
-Toto Falling In Between-kiertue Pariisissa,Zenithissä -07

..vou..

Ei ole lyhyt eikä tyhjä kirjoitus tämä!!
Vire se on epävirekin.
Waldemar O Toy
22.04.2007 23:52:20
The Ark räjäytti tajuntani torstaina. On se Ola Salo vaan ihan uskomaton heppu.
Alkoholin nauttiminen krapulaa edeltävänä päivänä voi aiheuttaa pahaa oloa.
Veepee
24.04.2007 15:27:22
Gåte provinssissa 2005. Sara Alavudella 2000. Torremolinos-kiertue.
AVO
24.04.2007 16:53:31
Eilinen Lagwagonin loppuunmyyty Nosturin keikka kyllä räjäytti mun pään ja mahtollisesti monen monen muunkin pään. n. 14 vuotta siinä kesti saapua, mutta itse keikka oli jtn ihan sairasta..... voitti jopa moottoripäiden jytinän mennen tullen:D
Hra47
05.06.2007 22:14:10
Vuosia ei pysty muistamaan mutta...

Red Hot Chili Peppers Californication kiertue Hartwalilla oli kova! Flea lopussa munasillaan...

Iron Maiden ja Brucen paluu ja tais olla dance of death levyn kiertue. Paljon vanhaa matskua soittivat ja se oli parasta siinä keikassa.

Foo Fighters tavastialla. Kaveri voitti liput koffin järkkäämään keikkaan. Pääsin mukaan ja oli muuten loistava.

Audioslave Helsingin jäähallissa. Ragea againstia, soundgardenia,audioslavea ja cornellin omaa matskua. Neljän eri bändin tuotantoa... MAHTAVAA!!!

Metallica viimekesänä tallinnassa...

Waiting for NOFX....
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)