Marshallga 15.11.2006 22:06:17 (muokattu 15.11.2006 22:07:47) | |
---|
Edit: tulipas laitettua väärään ketjuun Kyllä se Paranoid joskus vielä menee... |
mrk 15.11.2006 23:32:27 | |
---|
Tamperella Kingin soolot kuuluivat, Hannemanin kitarat taisi olla miksattu aika alas... näin siis kentältä. Minun mielestä Hannemanin soolot kuuluivat Tampereella kunnolla kun taas Kingin eivät. Olin Hannemanin puolella kentällä, sinä taisit olla toisella puolella? Niillä on stereomiksaus, kitarat panoroitu aika rankasti. Hanneman vasemmalla ja Kingi oikealla. Saman havainnon tein Sauna Open Airissa jossa olin Kingin puolella. "Short On Long Term Goals" |
Dunga 16.11.2006 10:17:28 | |
---|
Minun mielestä Hannemanin soolot kuuluivat Tampereella kunnolla kun taas Kingin eivät. Olin Hannemanin puolella kentällä, sinä taisit olla toisella puolella? Niillä on stereomiksaus, kitarat panoroitu aika rankasti. Hanneman vasemmalla ja Kingi oikealla. Saman havainnon tein Sauna Open Airissa jossa olin Kingin puolella. Juuh, oikealla olin. Eipä tuo silti häirinnyt, Seasons in the abyssin Hannemanin soolon aikana tämän vasta huomasin, ei paljoa pihinää enempää kuulunut. Paskallakin on tekijänsä. |
J.RA 16.11.2006 10:35:20 | |
---|
Helsingin keikalla ainakin oli silleen lavalt katottuna oikeella laidalla ettei Kingin soolot kuulunu käytännössä ollenkaan. Muuten oli aika mahtava keikka. Eka kerta Slayer livenä, varmaan vaikutti suhteellisen paljon fiilikseen Tamperella Kingin soolot kuuluivat, Hannemanin kitarat taisi olla miksattu aika alas... näin siis kentältä. Riippuen siitä kummalla puolella oli niin toista kitaraa ei kuulunut. Itse en kuullut Kingiä olleskaan. Sinänsä hauska kun tuli Hannemanin soolo niin basso oli vain tastalla :) -Sellasta se vaan on- |
Migz 02.12.2006 00:50:15 | |
---|
HoHo |
Twinkle 02.12.2006 03:42:40 | |
---|
Sääh. Lassosin leppäkerttua ja kaik meni pimmeeks." - Mimi |
Marshallga 02.12.2006 11:54:35 | |
---|
en ole huomannutkaan, että täällä on tällainen urpoketju. Anyway, kuvia kyseisestä tapahtumasta ao. linkin takaa: http://www.omena.org/~twinkle/valokuvat.php Siellä on jokunen hyväkin otos. Hyviä kuvia oli, ja vielä useasta eri tapahtumasta. Sait plussan, plop plop. Kyllä se Paranoid joskus vielä menee... |
MV 02.12.2006 13:45:23 | |
---|
en ole huomannutkaan, että täällä on tällainen urpoketju. Anyway, kuvia kyseisestä tapahtumasta ao. linkin takaa: http://www.omena.org/~twinkle/valokuvat.php Siellä on jokunen hyväkin otos. Heheh, Hanneman näyttää vähän lihonneen. "Mun suunnitelma oli juoda niin paljon viinaa kuin mahdollista ja panna mahdollisimman montaa muiaa. No miksei äiääkin." -Kukkakeppi big brotheriin yrittämisestä |
Esko Piirimäki 04.12.2006 19:06:40 | |
---|
In flames iski helvetin kovaa. Slayer oli lapsellinen. Simppeliä. Ira furor brevis est. |
Bonesaw 05.12.2006 18:13:26 | |
---|
Slayer iski helvetin kovaa. In Flames oli lapsellinen. Simppeliä. |
ekikoo 05.12.2006 22:51:03 | |
---|
Slayer oli lapsellinen. Miksi näin? In Flames oli lapsellinen Entä miksi näin? All these pianists striving for perfection. Fools! Don't they know: PERFECT AIN'T GOOD ENOUGH! |
Esko Piirimäki 06.12.2006 14:23:21 | |
---|
Slayer iski helvetin kovaa. In flames oli lapsellinen. Simppeliä. In flames nyt vaan iski niin hyvin ;) Slayerista vaan jotenkin jäi sellainen paskanmaku suuhun, ku lavalla pyörii harmaapartaiset miehet pitäen sellaista "risti väärinpäin" -showta mitä voisi odottaa joltain juuri seiskaluokalle saapuneelta kovikselta joka on juuri löytänyt kovien poikien musiikin. Ira furor brevis est. |
miscage 06.12.2006 14:50:25 | |
---|
In flames nyt vaan iski niin hyvin ;) Slayerista vaan jotenkin jäi sellainen paskanmaku suuhun, ku lavalla pyörii harmaapartaiset miehet pitäen sellaista "risti väärinpäin" -showta mitä voisi odottaa joltain juuri seiskaluokalle saapuneelta kovikselta joka on juuri löytänyt kovien poikien musiikin. Mun mielestä Slayer on niitä harvoja bändejä jotka voivat tehdä tuollaista olematta lapsellisia. Even your girlfriend fucking sucks. |
DVD-SOITIN 06.12.2006 17:34:21 | |
---|
Mun mielestä Slayer on niitä harvoja bändejä jotka voivat tehdä tuollaista olematta lapsellisia. Slayer nyt on KEKSINYT tuollaisen käytöksen.
;-) |
Jööhannes 06.12.2006 19:36:26 | |
---|
Slayer nyt on KEKSINYT tuollaisen käytöksen. Venom? :) Virheraahraahblääh. |
Esko Piirimäki 08.12.2006 14:20:41 | |
---|
Mun mielestä Slayer on niitä harvoja bändejä jotka voivat tehdä tuollaista olematta lapsellisia. Heh. Ehkä levyllä mutta imho se keikka löi ainakin shown puolelta ihan överiksi. Ristiä väärinpäin joka paikas ja koko ajan! Luulis sillä budjetilla ja sällien ajatusmaailmalla saavan jotain eloa siihen showhun... Ainoa varmaan mikä oli hyvä oli se terroristiläppä "year 2002 these men were near Allah than everyone else have ever been.." (jotenkin noin). Ira furor brevis est. |
Maardi 08.12.2006 16:20:29 | |
---|
In flames nyt vaan iski niin hyvin ;) Slayerista vaan jotenkin jäi sellainen paskanmaku suuhun, ku lavalla pyörii harmaapartaiset miehet pitäen sellaista "risti väärinpäin" -showta mitä voisi odottaa joltain juuri seiskaluokalle saapuneelta kovikselta joka on juuri löytänyt kovien poikien musiikin. Teki vaan mieli sanoa että MORO!! |
Esko Piirimäki 11.12.2006 12:21:28 | |
---|
Teki vaan mieli sanoa että MORO!! No an palaa. Mielipide sekin on. Ira furor brevis est. |
Brother Tohveli 16.12.2006 18:19:31 | |
---|
In flames nyt vaan iski niin hyvin ;) Slayerista vaan jotenkin jäi sellainen paskanmaku suuhun, ku lavalla pyörii harmaapartaiset miehet pitäen sellaista "risti väärinpäin" -showta mitä voisi odottaa joltain juuri seiskaluokalle saapuneelta kovikselta joka on juuri löytänyt kovien poikien musiikin. Ei millään pahalla, mutta yleensä tuollaista sanovat vain henkilöt jotka joko ovat kristittyjä tai sitten eivät vain tunne Slayeria tarpeeksi hyvin...Tai jopa molempia. Ja joo, tiedetään että Araya uskoo Jumalaan. Älkää tuoko sitä esille enempää. |
MV 16.12.2006 21:48:40 | |
---|
Ja joo, tiedetään että Araya uskoo Jumalaan. Älkää tuoko sitä esille enempää. Kai koko bändi uskoo kun niin paljon siihen liittyviä biisejä on... |