Aihe: Puistoblues 2005
1 2
ten
01.07.2005 16:14:34
Kävin eilen Yanossa kattomassa Egotrippiä. Aika mukava mesta se alakerta. En ollu ikinä aikasemmin käyny. Aika paljon jengiä kyllä, mutta ihan mukavaa!
Plussa on miinuksen negatiivinen puoli.
Pertsi
01.07.2005 17:08:19
Kyllä sääennusteet näyttäs todella hyvältä. Itseasiassa mitä lähemmäksi lauantaita mennään niin sitä paremmat kelit näyttäs olevan.

Tänään Egotrippi Yanossa, Ronski Gang Zapatassa ja Erja Lyytinen Swengissä.

Mukava keikka oli Erjalta, etten sanoisi !
Esko Deel
01.07.2005 19:05:27 (muokattu 01.07.2005 19:06:08)
Mulla olisi kaksi lippua myytävänä. Voisin myydä halvalla, kun tuli yllättävä este ja harmittaa uskomattoman paljon. Liput ovat Järvenpään keskustassa ja hinta ois 35euroa/kpl, normaalisti ennakkolippu 47e ja portilta 53e.

Laittakaa meiliä tai pikaviestiä jos kiinnostaa.

esko_deel@netti.fi
Hoida se tyynyllä - yöllä
Ossi
02.07.2005 20:55:50 (muokattu 02.07.2005 20:56:21)

Oli taas hyvät bileet, sää suosi ja väkeäkin oli kuulemma, osittain ehkä em. syystä, riittävästi jotta festarin jatkuvuus on turvattu.

Popa Chubby taisi upota, hieman ehkä överiksikin menneellä, kitarasooloelvistelyllään kansan syviin riveihin parhaiten. Karismaattisen oloinen esiintyjä, ja iso.

Meikäläiseen kolahti vastaavasti tyylikäs Tommy Castro Band joka oli itselleni uusi tuttavuus. Puristit pitävät ehkä bändin meininkiä liian siistinä mutta seestyneeseen elämänvaiheeseen ehtineelle tuollainen groovahtava tavara meni kuin häkä. Hyviä biisejä ja fonisti toi orkesterin tekemisiin mukavasti lisää ööö... substanssia. Lisäksi tykkäsin itse Castron selkeästä soundista ja kitara-artikulaatiosta.

Tämän jälkeen jaksaa odotella elokuun lomia :)
Elwood Blues: "What kind of music do you usually have here?" Claire: "Oh, we got both kinds. We got country *and* western."
Chunga
03.07.2005 11:23:23

Oli taas hyvät bileet, sää suosi ja väkeäkin oli kuulemma, osittain ehkä em. syystä, riittävästi jotta festarin jatkuvuus on turvattu.

Popa Chubby taisi upota, hieman ehkä överiksikin menneellä, kitarasooloelvistelyllään kansan syviin riveihin parhaiten. Karismaattisen oloinen esiintyjä, ja iso.

Meikäläiseen kolahti vastaavasti tyylikäs Tommy Castro Band joka oli itselleni uusi tuttavuus. Puristit pitävät ehkä bändin meininkiä liian siistinä mutta seestyneeseen elämänvaiheeseen ehtineelle tuollainen groovahtava tavara meni kuin häkä. Hyviä biisejä ja fonisti toi orkesterin tekemisiin mukavasti lisää ööö... substanssia. Lisäksi tykkäsin itse Castron selkeästä soundista ja kitara-artikulaatiosta.

Tämän jälkeen jaksaa odotella elokuun lomia :)

Popa Chubby oli kyl showmies joo, mut mulle aikasemmasta tuntematon artisti ja mielestäni erittäin hyvä. Ne kymmenen(?) minuutin kitarasoolot oli ehkä turhan pitkiä mutta toimihan tuo.

Tommy Castro Band.. hmm.. ne sen omilta kuulostaneet jutut (lue: kaikki funkimmat ja soulimmat biisit) toimivat kyllä todella hyvin. Mutta silloin kun bändi vain jammaili bluesia niin tuntui siltä kuin kaikki olisivat vain "soitelleet" mukana.. tiedät varmaan, sellaista "keksinpäs jotain nokkelaa josta bändi ei tiedä"-tyylistä, mutta kokonaisuudesta voisi kopioida esittelylehtisen sanoja "Blues on hyvissä käsissä."
"Sound and technique, two different things, obviously. He(Joe Satriani) has both. I have... ...Volume" -Nigel Tufnel, Spinal Tap ##Mega Man-Club 013: Metanol Man
sauhusanttu
03.07.2005 22:21:02
Kyllähän tuolla tuli oltua juttua radioon tekemässä.
Kuulumisia tuli kysyttyä Silvennoiselta, Kuustoselta ja Pepeltä
ja tottakai sit Davelta, Pavelta ja Affelta ja ihan lyhyesti Popa Chubbylta.

Pitäis ryhtyy työstään eli editopimaan juttua kasaan ens sunnuntaiksi ja näillä näkymillä pitäis ainakin tunnin ohjelma tulla tämänvuoden puistobluesista.

Mitä ite tän vuoeden kemuihin tulee niin fiilis oli hyvä niin lavalla kuin sen takanakin ja yleisön joukossa, itse odotin eniten rock`n`roll bändiä eikä se pettänyt niinkuin ei muutkaan artistit.
DoThePop
04.07.2005 07:03:52
Kyllä oli mukava Puistoblues kaikin puolin.Niin musiikki kuin bänditkin toimivat todella hyvin.Näin kahden alle kolmivuotiaan lapsen isänä.Osasi arvostaa myös todella leppoisaa ilmapiiriä.Kertaakaan ei tullut muksujen kanssa mitään ongelmia.Ei muutakuin kuulosuojaimet lapsille päähän ja viltti nurmikolle niin se oli aika pitkälti siinä.Sf-Bluesia ei ehditty nähdä ihan kokonaan alusta alkaen.Keikka oli ihan ok.Mitään maata mullistavaa siinä ei ollut.Vaan eipä tullut pettymystäkään.RnR Band oli kyl hieno livenä.Jos heidän ainokainen levy on lähes loistava niin sitä oli myös keikka.Toivottavasti lähtisivät tekemään myös lisää keikkoja.Olisi mukava nähdä bändi vaik Tavastialla tai muussa vastaavassa paikassa.Pave kyl pääsi yllättämään positiivisesti.Ei tää jätkä oo voinut vetää Yamma Yammaa missään Euroviisuissa...eihän oo?Chubby jäi aika pitkälti näkemättä.Oltiin muksulle veistelemässä kitaraa vanerista sillä aikaa.Kyl kuulin koko keikan eikä siinä sinällään mitään vikaa ollut.Ei nyt vaan ehkä iskenyt muhun mitenkään täysillä.Sen mitä näin lavalla niin parhaiten jäi mieleen jätkän ulkonäkö.Aikamoinen karpaasi oli kyseessä.Tommy Castro Band oli kyl loistava.Tässä oli sitä jotakin mikä upposi muhun ihan täysillä.Pakko käydä ratsaamassa paikallinen levykauppa tänään.Oli meinaa mulle ihan uusi tuttavuus,eikä multa löydy äijän tuotantoa ollenkaan.Castro oli selkeästi mun juttu näiltä festareilta.Todella sympaattisen oloinen kaveri kaikin puolin.Ei ole hehkutettu mun mielestä turhaan tätä kaveria pitkin maailmaa.Robert Cray oli varmaan niin hieno kuin porukka odottikin.Mä en nähnyt keikasta kuin noin puolet alusta.Muksut vaativat jo nukkumaan pääsyä.Joten meikäläisten porukka lähti hipsimään kotia kohti.Mukavaa kun oli niin paljon mestoilla porukkaa että järjestävät Puistobluesin myös ensi vuonna.
C.F.D.T
04.07.2005 23:51:53
Tänään olisi 22-Pistepirkko Yanossa. Voi vittusaatanaperkele kun pitää taas herätä aikasin aamulla ja lähteä lentämään.

ei haitannu yhtään: kahen puolen tunnin yöunilla koneeseen kohti roskildea ja hyvin meni (kuten myös kaverin southern comfort jatkoilla!)
"You Can't Dis Hip Hop So Don't You Even Go There" KRS-One
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)