Aihe: Dream Theater syksyllä Helsinkiin
1 2 3 4 5
Flash
17.05.2005 09:29:13

Nojoo, mutta aika älytöntähän se on jättää pelkästään seisomapaikoillaolijat kökkimään sinne tauon ajaksi, kun kaikki muut lähtevät kaljalle.

Mikä pakko sinne on jäädä kökkimään?? Toki voi menettää paikkansa kentällä, mutta niinhän se aina on kaikilla keikoilla...
There Is A Light That Never Goes Out
petrutsi
17.05.2005 14:00:23
Sehän on vaihdellu.. Budokaanilla oli istumapaikat tosin..
"My balls and the end of humanity, how the hell are they related?"
Soma city ward
17.05.2005 15:19:14
Mitään tarkkaa tietoa, että kuinka paljon sinne helsingin jäähalliin on lippuja myynnissä tälläisiin tapahtumiin. Olin VR kattomassa viime syksynä ja siellä oli kohtuu täyttä(jouduin oleen ihan takana, että sai vierekkäiset paikat) ja lippuja oli myyty vain joku 5000-6000 käsittääkseni. Onko tuo halli liian pieni DT suosioon nähden ?
Ilo ilman viinaa on teeskentelyä
assassin
17.05.2005 16:02:10
Sehän on vaihdellu.. Budokaanilla oli istumapaikat tosin..

Tosin eihän siellä permannon penkeillä kukaan näyttänyt istuvan.
Let's go lehmät, navetta palaa.
MV
17.05.2005 16:02:34
Mitään tarkkaa tietoa, että kuinka paljon sinne helsingin jäähalliin on lippuja myynnissä tälläisiin tapahtumiin. Olin VR kattomassa viime syksynä ja siellä oli kohtuu täyttä(jouduin oleen ihan takana, että sai vierekkäiset paikat) ja lippuja oli myyty vain joku 5000-6000 käsittääkseni. Onko tuo halli liian pieni DT suosioon nähden ?

Taannoisella Slayerin ja Slipknotin keikalla oli jengiä about 7000 ja oli loppuunmyyty...
mitä tähän pitäis laittaa perkele?
eleeton
17.05.2005 16:31:06
tulee mieleen metallica -96 kun olin ihan ylimmällä rivillä, tai ylimmillä, samaisessa paikassa.

Kyllä sieltä näki lavalle...
puolet keikasta kun puolessa välissä rumpusetti vaihto paikkaa..

ah, ne muistot.
ja takaisin sorvin ääreen... Lähdön Aika mp3-sivu -- Verkkokauppasi on patentoitu!
elbowski
17.05.2005 16:54:16 (muokattu 17.05.2005 16:54:31)
Miten niin? Sama juttuhan se on kun "normaalikeikoilla" tulee lämppärin ja pääesiintyjän välissä tauko.

Nojuu, tottahan tuo. En minä tiedä, päättelen vain.

Perkele.
Bind my idle hands, they only claw at me
Drown in emptiness, my soul is left to bleed
IMIK #25
Se en ollut minä, se oli pastilli?
Bella Italia #2
Soma city ward
17.05.2005 17:25:47
Kuinkahan paljon Dream Theater sais myytyä lippuja Suomessa? Se on kuitenkin kohtuu suosittu, vaikkei mediassa hirveästi paistattelekaan. Kaippa ne tuon pienemmän hallin myy loppuun...
petrutsi
17.05.2005 18:35:59

Kuinkahan paljon Dream Theater sais myytyä lippuja Suomessa? Se on kuitenkin kohtuu suosittu, vaikkei mediassa hirveästi paistattelekaan. Kaippa ne tuon pienemmän hallin myy loppuun...

Tosin tuota DT:n hallikeikkaa on juuri sen takia varmasti saatu odottaa, koska viimeksi jäähallikeikasta vuonna 2000 tuli aika reilusti käsittääkseni tappiota. Tosin on sitä suosiota tainnut tässä 5 vuoden aikana tulla hytkyen lisää.
"My balls and the end of humanity, how the hell are they related?"
kamelisko
19.05.2005 11:27:22
Eikös noi mahda tulla lippupalveluun myyntiin? Ei ainakaa vielä näkyny mitään mainintaa kun hain...
Lahjoituksia otetaan vastaan.
moottorisaha
20.05.2005 03:31:19

Eikös noi mahda tulla lippupalveluun myyntiin? Ei ainakaa vielä näkyny mitään mainintaa kun hain...

Eiköhän niistä ilmoiteta kun myyntiin tulee.
"Roll with it, or get rolled over motherfucker!" - Dimebag Darrell 1966-2004 R.I.P.
Welc
20.05.2005 18:38:01
Soma city ward
21.05.2005 09:42:40
WTF? Tuolla lippupalvelun sivuilla, kun kattoo sitä ``karttaa`` nii se näyttää siltä, että ei oo ollenkaa kenttäpaikkoja. Ei kai se pidä paikkaansa vai onko ne myyty jo ennakkoon joillekin.
hirvonen
21.05.2005 11:26:05
ostakaa lippunne DT.netista... tuli myyntiin puoli tuntia sitten.
Itse ostin platinaliput, joten nähdään backstagella.....
eleeton
21.05.2005 12:51:58
ostakaa lippunne DT.netista... tuli myyntiin puoli tuntia sitten.
Itse ostin platinaliput, joten nähdään backstagella.....

Siis tuo fanfire saitti?
ja takaisin sorvin ääreen... Lähdön Aika mp3-sivu -- Verkkokauppasi on patentoitu!
eleeton
21.05.2005 12:52:38
WTF? Tuolla lippupalvelun sivuilla, kun kattoo sitä ``karttaa`` nii se näyttää siltä, että ei oo ollenkaa kenttäpaikkoja. Ei kai se pidä paikkaansa vai onko ne myyty jo ennakkoon joillekin.

Tästähän puhuttiin jo aiemmin, keikalla ei ole seisomapaikkoja.
hirvonen
21.05.2005 15:17:54
Siis tuo fanfire saitti?

jep... sieltä saa noita VIP-lippuja.
On kyllä ehkä joidenkin mielestä aika kalliita nuo....
StoRBa
21.05.2005 16:20:25

jep... sieltä saa noita VIP-lippuja.
On kyllä ehkä joidenkin mielestä aika kalliita nuo....

Haluasitko selittää? Mitä nuo siis täsmälleen ovat?
I want YOU to join the swedish army!
hirvonen
21.05.2005 18:19:10
menet sivulle dreamtheater.net ja klikkaat mainosta siinä aika ylhäällä vasemmalla missä lukee premium tickets ja jotain muuta. siitä pääsee sivulle, jossa on tälläkin hetkellä myynnissä VIP-lippuja Helsingin konserttiin.
Gold-ticket maksaa 125$, ja Platinum-ticket 275$.
Platinalipulla pääsee backstagelle bändiä tapaamaan.
eleeton
21.05.2005 18:59:56 (muokattu 21.05.2005 19:00:33)
Ei se 100 euroa tosta Goldista olis paha, jos olis sen verran. Ja luottokortti.
Eipä siitä taida hirveesti iloa olla, 10-15 min. aiemmin sisään ja paljon krääsää. Ja EHKÄ voi päästä meet&greettiin. Taidan mennä silti vaan tavallisen kansan joukkoon.

Eikä platinumin päälle parisataa ole paljoa siitä että pääsee takuuvarmasti bäkkärille ja tölläämään sitä tekniikan määrää (GAS!!) läheltä ja saa itestään kuvan äijien kanssa. Jos se on tärkeää..
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)