rheinone 11.05.2005 00:42:09 | |
---|
No kyllä se Tampereen keikka tuli aika perkeleen kovaa. Olin kanssa aika edessä siihen asti kunnes joku nahka-asuinen nuorempi HOMO tuli ja oksenteli jaloilleni (varmaan juuri äänenpaineen vaikutuksesta ;o). En sitten viitsinyt siinä yrjölammikossa enää seisoskella vaan siirryin takavasemmalle. Vähemmän rokkikeikoilla käynyt kaverini ei pysytynyt olemaan täyttä aikaa sisällä, vaan kävi välillä lepuuttelemassa korviaan ulkopuolella. Eli kovaa se Judas Priest tuuttasi tulemaan. Mutta muuten se keikka ei tänne palstalle kuulu (paitsi että se rumpali oli aika perseestä). Priestin Helsingin keikka kelpasi kyllä mulle; saundien, volyymin ja rumpalinkin suhteen. Kävin mäkin pari paukkua ulkopuolella välillä ottamassa, mutta ihan muusta syystä. Joskus on kyllä keikan jälkeen korvat soinu, muttei nyt. Kerrassaan loistava konsertti! All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll. |
GhostOfTheSun 11.05.2005 02:00:20 | |
---|
Kevyesti paskin keikka mitä olen koskaan nähnyt oli Dream Theater Provinssissa '02. Vartin verran jaksoin katsoa kun kaverit seiso paikallaan tiluttelemassa kitaroitaan maailman hirveimmällä laululla säestettynä. Vittu, jos olisin sillä hetkellä saanut neliraajahalvauksen, olisin raahautunut pois paikalta vaikka nenäni avulla. Hirveää... Melkein rupesi ketuttamaan pelkkä muistele. -Haamu "Se, että olet vainoharhainen, ei tarkoita etteivät ne olisi perässäsi." -Kurt D. Cobain (RIP) |
sirdickyj 11.05.2005 08:56:06 | |
---|
Mutta muuten se keikka ei tänne palstalle kuulu (paitsi että se rumpali oli aika perseestä). Jumalauta, joku hilataan kohta kölin alta! Scott Travis on ehkä maailman kovin hevirumpali, tsekkaa Racer X, jos epäilyksen häiväkään on mielessäsi. WHAT IS UNDERSTOOD NEED NOT BE DISCUSSED |
ozz3 11.05.2005 19:40:50 | |
---|
Chili Peppers Areenalla -99 Kiss Areenalla -97 Metallica Stadikalla -04 Cult Ogelissa Metallican lämppärinä ja sen jälkeen Tavastialla -93 Saanko udella perusteluja? When there's no more room in hell, the dead will walk the earth "Melkone Sonni!" |
J.Hollström 12.05.2005 12:01:09 | |
---|
Jumalauta, joku hilataan kohta kölin alta! Scott Travis on ehkä maailman kovin hevirumpali, tsekkaa Racer X, jos epäilyksen häiväkään on mielessäsi. ;o) Ehkä hemmolla oli vaan huono ilta Tampereella. Jossain McDonalds paidassaan ja monotonisine filleineen (kaikki samanlaisia) ei sytyttänyt meikäläistä. Ehkä Judas Priest nyt ei ole paras paikka rumpalille esitellä osaamistaan muutenkaan. Tuli Spinal Tap mieleen ja odotin milloin rumpali räjähtää... |
Angus 12.05.2005 12:53:35 | |
---|
;o) Ehkä hemmolla oli vaan huono ilta Tampereella. Jossain McDonalds paidassaan ja monotonisine filleineen (kaikki samanlaisia) ei sytyttänyt meikäläistä. Ehkä Judas Priest nyt ei ole paras paikka rumpalille esitellä osaamistaan muutenkaan. Tuli Spinal Tap mieleen ja odotin milloin rumpali räjähtää... Mun mielestä Travis veti kyllä aivan perkeleen hyvin molempina iltoina. "It has been a great day though, you know, a nice piece of crumpet in the admin and a great piece of cake in the hut." - Moxey |
aniks 12.05.2005 17:41:33 | |
---|
Mun mielestä Travis veti kyllä aivan perkeleen hyvin molempina iltoina. Oulussakin se veti hyvin. I can't stand rap....people who can't sing do rap....you can sing rebellion as well as talk it....Hitler would have been in a rap band...
-- John Entwistle
MTV Week In Rock 1989 |
saastara 12.05.2005 23:53:09 | |
---|
mielestäni tämä tän vuoden priest keikan mixaus oli kyllä aivan vitusta en kuullut soolokitarasta mitään ja laulukaan ei oikeen kuulunu ainoo mikä kuulu oli tublabasari ja se sattu saatanasti korviin vaikka rumpali pyöritti ja heittelikin kapuloita taitavasti.... Ainakin siellä missä minä istuin (lavalle katseoen oikeassa reunassa) olivat soundit kirkaat ja hyvät. Toinen kitara oli tosin hieman kovemmalla ja laulu ajoittain jäi hieman alakynteen. Todella hyvä keikka oli muuten.. Kuin aikoinaan, pestään puna puhtahaksi. Kuin hanget maan, pestään musta valkoiseksi. |
sirdickyj 13.05.2005 13:24:57 | |
---|
Saanko udella perusteluja? Saat; Chili Peppers soitti puolivillaisen keikan, bändin yleissoundi ei muutenkaan Fruscianten näkkärikitarasoundin myötä ole mikään stadionystävällinen ja Kiedis lauloi huonosti Kiss oli surkeaa pullistelua, huonosti soitettua huonosoundista hölmöilyä. Nille, joille se meikki-Kiss on kova juttu, oli tilaisuus taatusti elämää suurempi, mulle, joka katselin touhua ilman mitään ennakko-odotuksia, oli kyseessä yhtye jonka arvo on ihan jossain muualla kuin niissä keskinkertaisissa biiseissä Cult on surkeiden teeskentelijöiden bändi, joka häviää 100-0 suomalaiselle klubibändille, tämä tuli todistettua Tavastian keikalla. Siellä Oulunkylässä se ei muuten vaan toiminut, ja ihmekös tuo, kun se oli semmonen apurilauma. Metallicassa oli kaikki huonoa, huonointa huonoutta olivat kuitenkin soundit, esillepano (2 screeniä, jotka olivat vielä huolimattomasti eri korkeudella), rumpali ja soolokitaristi. Hetfield ja Trujillo ovat oikeasti hyviä, mutta heidän hyvyytensä hävisi sinne huonouskiteytymän sekaan. Hyi helvetti, taatusti huonointa mitä on ollut ikinä missään koskaan. Riittikö? WHAT IS UNDERSTOOD NEED NOT BE DISCUSSED |
...And Justice For All 13.05.2005 18:36:09 | |
---|
Saat; Chili Peppers soitti puolivillaisen keikan, bändin yleissoundi ei muutenkaan Fruscianten näkkärikitarasoundin myötä ole mikään stadionystävällinen ja Kiedis lauloi huonosti Kiss oli surkeaa pullistelua, huonosti soitettua huonosoundista hölmöilyä. Nille, joille se meikki-Kiss on kova juttu, oli tilaisuus taatusti elämää suurempi, mulle, joka katselin touhua ilman mitään ennakko-odotuksia, oli kyseessä yhtye jonka arvo on ihan jossain muualla kuin niissä keskinkertaisissa biiseissä Cult on surkeiden teeskentelijöiden bändi, joka häviää 100-0 suomalaiselle klubibändille, tämä tuli todistettua Tavastian keikalla. Siellä Oulunkylässä se ei muuten vaan toiminut, ja ihmekös tuo, kun se oli semmonen apurilauma. Metallicassa oli kaikki huonoa, huonointa huonoutta olivat kuitenkin soundit, esillepano (2 screeniä, jotka olivat vielä huolimattomasti eri korkeudella), rumpali ja soolokitaristi. Hetfield ja Trujillo ovat oikeasti hyviä, mutta heidän hyvyytensä hävisi sinne huonouskiteytymän sekaan. Hyi helvetti, taatusti huonointa mitä on ollut ikinä missään koskaan. Riittikö?
Riitti, täysin kelpaava selitys. M.netissä vaan on kato semmonen käytäntö että heti aletaan valittaan jos kritisoi tunnettuja bändejä. Copyright ...And Justice For All.
All Rights Reserved. |
Soma city ward 14.05.2005 15:38:37 | |
---|
Chili Peppers soitti puolivillaisen keikan, bändin yleissoundi ei muutenkaan Fruscianten näkkärikitarasoundin myötä ole mikään stadionystävällinen ja Kiedis lauloi huonosti Kiss oli surkeaa pullistelua, huonosti soitettua huonosoundista hölmöilyä. Nille, joille se meikki-Kiss on kova juttu, oli tilaisuus taatusti elämää suurempi, mulle, joka katselin touhua ilman mitään ennakko-odotuksia, oli kyseessä yhtye jonka arvo on ihan jossain muualla kuin niissä keskinkertaisissa biiseissä Cult on surkeiden teeskentelijöiden bändi, joka häviää 100-0 suomalaiselle klubibändille, tämä tuli todistettua Tavastian keikalla. Siellä Oulunkylässä se ei muuten vaan toiminut, ja ihmekös tuo, kun se oli semmonen apurilauma. Metallicassa oli kaikki huonoa, huonointa huonoutta olivat kuitenkin soundit, esillepano (2 screeniä, jotka olivat vielä huolimattomasti eri korkeudella), rumpali ja soolokitaristi. Hetfield ja Trujillo ovat oikeasti hyviä, mutta heidän hyvyytensä hävisi sinne huonouskiteytymän sekaan. Hyi helvetti, taatusti huonointa mitä on ollut ikinä missään koskaan. Riittikö? Rokkipoliisi
Ilo ilman viinaa on teeskentelyä |
dazed 14.05.2005 21:26:15 | |
---|
Metallica Stadikalla -04 Istuin takakaarteessa jonne ääni tuli 0,5sekunnin viiveellä..puurona ja kaikui takaisin sivukatsomoista. Eli, ei nähnyt eikä kuullut. Limp Bizkit Provinssissa...ei varmaan tarvitse selittää ; ) I`m not a great player, but I can make it howl. |
Sunna 14.05.2005 22:30:08 | |
---|
Apulanta. Missä tahansa, milloin tahansa. Aina yhtä surkeat soundit. Levyllä kyllä jollain lailla vielä toimii, mutta aivan scheisseä livenä. Ja ne vitunmoiset linnarakennelmat ym. naurettava teatterisälä ja lohikäärmeet lavalla... Hohhoijaa. Kakskyt pedaalia rivissä ja kaikista samanlainen sössö-saundi. PAska pändi. Daddy, I don't wanna go down to the basement. |
ozz3 14.05.2005 22:32:35 | |
---|
Kiss oli surkeaa pullistelua, huonosti soitettua huonosoundista hölmöilyä. Nille, joille se meikki-Kiss on kova juttu, oli tilaisuus taatusti elämää suurempi, mulle, joka katselin touhua ilman mitään ennakko-odotuksia, oli kyseessä yhtye jonka arvo on ihan jossain muualla kuin niissä keskinkertaisissa biiseissä Tämä selvä, ihmettelin vaan miten joku ei voi olla diggaamatta Kissiä livenä. No, nyt olen senkin ihmeen nähnyt. Riittikö? Kyllä riitti, hyvin perustelit, tack så mycket. When there's no more room in hell, the dead will walk the earth "Melkone Sonni!" |
Jani The Rock 14.05.2005 22:58:38 | |
---|
Paskin rock-keikka on edelleen se Valtava Kääpiö siellä Porin Moo`sissa. Se oli niin huono että voi kristus. Jopa ne punk-keikat, joissa kitaristit on olleet niin kännissä että ovat joutuneet soittamaan istualtaan ja rumpalit sammuneet rumpujen taakse kesken biisin, on olleet tohon verrattuna taidetta, korkeakulttuuria ja Elvistä. Mutta jos nyt vähän suurempia ympyröitä miettii, niin Limonadi Elohopea oli kyllä todella ankea Karmarockissa sillon joskus ties koska. Tylsää, tylsempää ja tylsintä. Kertakaikkisen puuduttavaa paskaa, jonka muisteluun en aio tuhlata yhtään enempää aikaa. Älä lähesty minua, lakeija, haitari olalla. Bella Italia #1 |
Tee 14.05.2005 23:13:46 | |
---|
Trio Niskalaukausta kuulin jossain, vittu miten tylsää tamppaamista. Tuli muuten mieleen, onko kukaan ollut stadionkeikalla missä soundit on olleet HYVÄT, kahteen kertaan stadionilla olleena ei ole kyllä ollut mitään herkkua, tuli vaan mieleen että vedetäänköhän suomessa sitten aina jotenkin vähän sillä vasemmalla kädellä hommat, tuntu olevan samat pa-kamat kummallakin keikalla käytössä, eikös ne niitä täältä kuitenkin vuokraile. Mitenköhän homma muualla toimii. :K |
rheinone 15.05.2005 02:10:12 | |
---|
Tuli muuten mieleen, onko kukaan ollut stadionkeikalla missä soundit on olleet HYVÄT, kahteen kertaan stadionilla olleena ei ole kyllä ollut mitään herkkua, tuli vaan mieleen että vedetäänköhän suomessa sitten aina jotenkin vähän sillä vasemmalla kädellä hommat, tuntu olevan samat pa-kamat kummallakin keikalla käytössä, eikös ne niitä täältä kuitenkin vuokraile. Mitenköhän homma muualla toimii. Juu on meikälaistäkin vituttanu monella stadionkeikalla. Esimerkiksi Stones oli ihan kakki kun oltiin väärillä mestoilla, (takakatsomossa). Mutta sitten kun pääsee siihen miksauspöydän kylkeen, stadionkeikkakin alkaa tuntua ihan jeees-jutulta. Metallica oli viime kesänä rautaa, vaikka "rokkipoliisi" keikan ehti jo lytätäkin. All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll. |
Brian May jr. 15.05.2005 13:14:19 | |
---|
Metallicassa oli kaikki huonoa, huonointa huonoutta olivat kuitenkin soundit, esillepano (2 screeniä, jotka olivat vielä huolimattomasti eri korkeudella), rumpali ja soolokitaristi. Hetfield ja Trujillo ovat oikeasti hyviä, mutta heidän hyvyytensä hävisi sinne huonouskiteytymän sekaan. Hyi helvetti, taatusti huonointa mitä on ollut ikinä missään koskaan. Riittikö? Riitti, tosin onneksi mielipiteitä on monia, mun mielestä se Metallica '04 oli nimittäin aivan tajuttoman kova keikka :) tosin siihen saattoi vaikuttaa stadionin parhaat istumapaikatkin. |
Flash 15.05.2005 13:47:00 | |
---|
Trio Niskalaukausta kuulin jossain, vittu miten tylsää tamppaamista. No niinhän se oli. Pisti aina haukotuttamaan. Tuli muuten mieleen, onko kukaan ollut stadionkeikalla missä soundit on olleet HYVÄT, U2, McCartney, Rollarit, Springsteen... Kannattaa ehdottomasti mennä aina kentälle mikäli on mahdollisuus. Katsomoissa tuppaa olemaan aika huonot saundit. Tämän huomasi karulla tavalla Springsteenin keikoilla. Eka keikan olin kentällä aika lähellä lavaa ja saundeissa ei ollut valittamista. Toisen keikan olin D-katsomossa ja tunnelma latistui kummasti kun ääni huojui tuulen mukana niin, että välillä ei kuulut juuri mitään... Paskoista keikoista vielä sen verran, että HIMiltä en ole onnistunut näkemään vielä yhtään hyvää settiä. Ehkä on ollut vain huono tuuri. Kissin Psycho Circus kiertueen Helsingin keikka on ehkä suurin konserttipettymys. Vertailukohtana toimi -96 Tukholman keikka, joka oli tsiljoona kertaa parempi. There Is A Light That Never Goes Out |
sirdickyj 15.05.2005 17:09:55 | |
---|
Juu on meikälaistäkin vituttanu monella stadionkeikalla. Esimerkiksi Stones oli ihan kakki kun oltiin väärillä mestoilla, (takakatsomossa). Ai? Musta taas nimenomaan Stones -03 on yks parhaimman kuulosista stadionkeikoista, olin kylläkin siellä nurmikolla vai mikä se kenttä nyt sitten onkaan Mutta sitten kun pääsee siihen miksauspöydän kylkeen, stadionkeikkakin alkaa tuntua ihan jeees-jutulta. Metallica oli viime kesänä rautaa, vaikka "rokkipoliisi" keikan ehti jo lytätäkin. Jos mä olen se rokkipoliisi, niin lyttään vielä sen verran, etten usko että sitä turakointia vois mikään miksaus pelastaa. Tosin Metallica on kuulostanut hyvältäkin, esim jäähallissa -97, mutta silloin olivat kyllä paremmassa vireessä soittajatkin. WHAT IS UNDERSTOOD NEED NOT BE DISCUSSED |