PepeAngst 25.02.2005 00:15:46 | |
---|
Me tarvitaan just sut... Bussillinen humalaisia naisia voi olla joillekin tietty märkä uni, mutta taidan tyytyä kuitenkin lentokoneeseen, mutta... jos bussi on yhdeksälle ihmiselle, voin ajaa sen menopaluu. Aika julma tuo pääkiinnipykälä muuten. ILMAPALLI |
micro 17.03.2005 17:49:16 | |
---|
Me tarvitaan just sut!..... mä en ihan heti ymmärtänyt, että täällä puhuttiin meidän bussisuskista...jee. eli hoi sinä bussin kuljetustaitoinen (muut taidot plussaa :D ) ja hyväkroppainen mies/naiskuski ota yhteys johonkin. btw, roskildeen tulee foo fighters. ihanaa. they think they're right but they're really wrong...baby the world ain't round it's square |
C.F.D.T 23.03.2005 20:31:55 | |
---|
mä lähen taas.. toivottavasti ei sada. moi. "You Can't Dis Hip Hop So Don't You Even Go There" KRS-One |
sunless 23.03.2005 22:34:58 | |
---|
tänä vuonna ei muuten sada, koska mä olen päättänyt ottaa kumpparit ja talvivaatteet mukaan, aina kun mä roudaan kumpparit mege niin aurinko paistaa ja tuborg kiehuu. "antakaa mulle infrapunaviiniä" |
zeplin song 08.04.2005 21:25:22 | |
---|
sonic youth tuleepi kanssa sinne. mahtavaa. If I was you I'd fucking hate me too. |
sunless 08.04.2005 23:04:06 | |
---|
ja roskildella on muuten harvinaisen paska line-up tänä vuonna. ihan kohtiksia bändejä, mutta tarttis kyllä saada muutama iso nimi ozzyn rinnalle jos ne aikoo liput myydä loppuun ennen festaria.... "antakaa mulle infrapunaviiniä" |
ataxia 13.04.2005 19:16:25 | |
---|
omasta mielestäni taas parempi kuin kolme edellistä vuotta. löysin 35 esiintyjää 140:stä joita aion mennä katsomaan. aivan sairaista. |
parinc. 13.04.2005 19:47:04 | |
---|
löysin 35 esiintyjää 140:stä joita aion mennä katsomaan. aivan sairaista. ho, mikähän se 35. oli, koska ite laskin viime viikolla 34 :D Parempi kuin viime vuoden lineup, mutta häviää 2000, 2001 ja 2003:lle ainakin näistä viimeisimmistä. |
happo 16.05.2005 13:49:23 | |
---|
mite vitussa blue1 muka noin halvat hinnat? ite ku kävin niitten sivulla niin pöytään tuli 234e paukku edes takas. Lempiruoka: letut, piirakat ja keitto. |
mrk 16.05.2005 16:08:52 | |
---|
mite vitussa blue1 muka noin halvat hinnat? ite ku kävin niitten sivulla niin pöytään tuli 234e paukku edes takas. Mitä aiemmin varaat niin sen halvempaa. Koitas huviksesi vaikka ebookersin kautta, voi päästä halvemmalla. Itse törmäsin samaan kun olin varaamassa Tukholmaan lentoja heinäkuulle. "What would we be without wishful thinking" |
vincent 16.05.2005 18:39:41 | |
---|
äänestän lompakollani hintojennostoa vastaan ja jätän tänä suvena väliin. hevi määrää... ...mutta ketä? |
happo 17.05.2005 12:27:14 | |
---|
oiskos tällanen suunnitelma realistinen: liput: 170e turku- tukholma - laivalla: 0e (suhteilla) bussi tukholmasta sillalle: 50e yli ja köpiksenkautta roskildeen ~20 samaa reittiä takas 70e 310e safkat ja muut: 20-30e/pv pärjääkö? Lempiruoka: letut, piirakat ja keitto. |
sunless 17.05.2005 15:26:42 | |
---|
oiskos tällanen suunnitelma realistinen: liput: 170e turku- tukholma - laivalla: 0e (suhteilla) bussi tukholmasta sillalle: 50e yli ja köpiksenkautta roskildeen ~20 samaa reittiä takas 70e 310e safkat ja muut: 20-30e/pv pärjääkö? 20-30e päiväbudjetilla pärjää helposti. ruoat ja varsinkin juomat kannattaa kyllä käydä ostamassa roskilden marketeista niin pääsee halvemmalla. tuon bussimatkan sai toissa vuonna hintaan 27e/suunta (centralst.-cop.), mutta en tiedä onko kyseinen yhtiö enään voimissaan. palaneet lapset haisevat pahalta . |
happo 18.05.2005 13:39:35 | |
---|
mites helpolla pääsee liftillä? enpä tiiä ollaanko ihan parhaita liftareita (wnb punk & kurt cobain) mut voishan joku säälistä ottaa. iso kyltti "TO ROSKILDE" ja sit johonki tien laitaa seisoo? vai pitäskö laittaa "Malmööö" Lempiruoka: letut, piirakat ja keitto. |
micro 18.05.2005 16:15:19 | |
---|
mites helpolla pääsee liftillä? enpä tiiä ollaanko ihan parhaita liftareita (wnb punk & kurt cobain) mut voishan joku säälistä ottaa. iso kyltti "TO ROSKILDE" ja sit johonki tien laitaa seisoo? vai pitäskö laittaa "Malmööö" Täällä ei ole kyllä kovin helppo liftata, joten en suosittele. Itse asiassa täällä ei kukaan uskalla pysähtyä edes liikennevaloihin ilman että auton ovet ovat lukossa, saati sitten ottaa joku erehtyisi ottamaan tuntemattoman tyypin kyytiin tien poskesta. Toinen hankaloittava juttu on se, että lähes koko matka Tukholmasta Köpenhaminaan on moottoritietä, joten siellä ei kannata/saa liftata ja pienimmillä teillä ei aja muuta kun ne jotka ajaa lyhyitä matkoja. Joten ette taida enään tässä vaiheessa keretä vuoden 2005 roskildeen liftaamalla :) they think they're right but they're really wrong...baby the world ain't round it's square |
PepeAngst 28.05.2005 15:23:03 (muokattu 04.06.2005 00:58:13) | |
---|
Kaveri sano tänään, että olit lähdössä sinne Roskildeen. Vastasin kyllä. Hän kysyi tuletko mun kyydillä. Vastasin kyllä. Oli kaunis hetki. Eipähän tarvi kyytien kanssa enää puljata. Olen iloinen. E: Onko Roskildessä festarin läheisyydessä joitain kouluja, joissa voi olla yötä. Onkohan ne täynnä yleensä? Olen syntynyt 12. heinäkuuta. Samana päivänä kuin Bill Cosby ja Pate mustajärvI!!!!! |
rockpock 14.06.2005 01:29:36 (muokattu 14.06.2005 01:43:54) | |
---|
huihui on kyllä NIIN kovaa settiä Roskildessa, jotta kai sinne täytyy lähteä. Onko ELMUN meiningeistä hyviä kokemuksia? Kandeeko? Onks niillä joku oma leirintä"alue" siellä? Oon lähössä yksin, kun rokukaverit menee Provinssiin...jos vaikka sais uusia festariystäviä elmun kanssa matkustavista. Niin tai jos on tilaa autoissa/pakuissa/busseissa ni HOPHOP, meikä mahtuu pieneen tilaan. -00 ja -01 tuli oltua tuolla, -03 oisin halunnu, mutta oli oman bändin EP-sessiot yms. jotain puuhastelua just silloin muistaakseni...nyt kyllä rokkijalkaa nykii. lomaakin töistä. |
bigbadwolf 20.06.2005 21:44:02 | |
---|
Noniin, on sitten tuo Roskilden schedule tullut... näyttäisi menevän aika perseelleen, melkein kaikki bändit mitkä oli tarkoitus käydä katsastamassa on jotekin sekoitettu yhteen. Esim. Eskobar, Foo Fighters, Röyksopp ovat kaikki samassa sopassa, joten taitaa tulla vain FF nähtyä kokonaan. Sama homma Bloc Party, Bright Eyes, Interpol ja Mars Voltan kohdalla :( ...no aina ei voi voittaa! |
Stain 29.06.2005 22:05:58 | |
---|
Morjens. Onko yhden päivän lippuja myytävänä? Would you believe in love at first sight,
Yes I’m certain that it happens all the time. |
bigbadwolf 06.07.2005 15:27:25 | |
---|
Loppujen lopuksi ihan jees kokemus. Ilma ei olisi voinnut olla parempi mutta bändilista tänä vuonna ei ollut paras mahdollinen. "Suuria" bändejä nyt oli joku 5 ja oli ihan kiva katsastaa vaikka ei yhtään niiden levyä löytyisikään hyllystä. Tämän oli kyllä huomannut moni muukin koska lippuja oli myyty vain 65.000 kpl eli 10.000 jäi myymättä. Roskilde on varmasti ollu loppuunmyyty about viimeiset 10 vuotta, ainakin. Oikeastaan ainoa iso bändi minulle oli Foo Fighters, joka soitti vain 70 minuuttia :( Esim. Green Day veti heti perään about 1,5h setin... ei ymmärrä. Elmu leirillä sitten olikin sekoilua, omia telttoja ei saannut pystytettyä leirintäalueelle joten nukuimme luokkahuoneissa noin 20 henk. per huone. Joka aamu perse ja niska kipeenä (lattian takia) uutta jekkua avamaan. Olisi ollut ihan kiva saada tietää että tällainen mahdollisuus oli kun kiltisti siirsi 405€ Elmun tilille. Siitä 25€ oli maksu että saisi telttailla Elmun leirillä, hmm. meniköhän hukkaan? 2003 vuonna meininki oli aivan mahtava, loistavia bändejä ja Elmu toimi. Nyt en voi sanoa aivan samaa. Yksi asia on varma, lähden Roskildeen uudestaan, mutta Elmun kanssa? Sitä en tiedä! |