Aihe: Red Hot Chili Peppers - Ratinan Stadion, Tampere 1.8.2012
1 2
teg
18.11.2011 18:29:28
Ei liene yllätys että, nopeesti loppuivat. Onneks olin kerrankin ajoissa ja sain kenttäpaikat. Meinas vaan tulla ihan pikkanen paniikki, kun oli lippupalvelun salasana hävöksissä. Ei kun uusi salasana hakuun ja pelkäämään, että kone tilttaa tai jotain. No onneksi kaikki meni hyvin ja lippuja odotellen...

Onko tietoo paljonko niitä oli ennakkoon myynnissä ?
mrk
18.11.2011 18:46:10 (muokattu 19.11.2011 10:06:45)
teg: Ei liene yllätys että, nopeesti loppuivat. Onneks olin kerrankin ajoissa ja sain kenttäpaikat. Meinas vaan tulla ihan pikkanen paniikki, kun oli lippupalvelun salasana hävöksissä. Ei kun uusi salasana hakuun ja pelkäämään, että kone tilttaa tai jotain. No onneksi kaikki meni hyvin ja lippuja odotellen...

Onko tietoo paljonko niitä oli ennakkoon myynnissä ?

Tuskin paljoakaan. American Expressillä on myös ennakkomyynti. Mainostivat Livenationin sivuilla. Näyttää riittävän kunhan maksaa Visalla, Masterilla tai Amexilla, muita tunnuksia tai mitään muuta ei tarvitse. En tosin vienyt varausta aivan loppuun asti. http://www.americanexpressliput.fi/ => linkki etusivulla vie lippupalvelun sivuille.

EDIT: Amexin lippuja saa vieläkin (LA klo 10)
"Short On Long Term Goals"
--Tomppa--
18.11.2011 20:56:49 (muokattu 18.11.2011 20:56:56)
Jos kutsunnat suo nii tänne mennää.
Sakmongkol: Kiva jos on mielenkiintoista, minun täytyy myöntää etten pidä esimerkiksi sinun kirjoituksiasi ollenkaan mielenkiintoisina.
Mikke-poika
21.11.2011 09:28:52
Ohhoh. 25 minuuttia ja loppuunmyyty.
Hillboy
21.11.2011 14:06:29

En tiedä, tuliko tehtyä itselleen karhunpalvelus vai mitä, mutta mulla olis tällä hetkellä D1-katsomosta 3 lippua. (Linja-autoaseman puoleisen päädyn toinen kulma) Osaako joku sanoa, kummassa päässä stadionia lava on ?

- L

ps. helmi mennä konserttiin ja saada paikka lavan takaa ... ? : D
"Mun vasen käsi on vitun huono! Sama kun soittasin kullillani..." - Ville
Jeszse
21.11.2011 14:10:15
Hillboy: En tiedä, tuliko tehtyä itselleen karhunpalvelus vai mitä, mutta mulla olis tällä hetkellä D1-katsomosta 3 lippua. (Linja-autoaseman puoleisen päädyn toinen kulma) Osaako joku sanoa, kummassa päässä stadionia lava on ?

- L

Ei kai noihin edes lavan takaa myydä paikkoja? Käsittääkseni lava on yleensä ollu asemaa vastaikkaisessa päädyssä, mut voin olla väärässäkin.
Funkonaut: Hevi paskan uliulia! | munkero: Kehoittaisin myös pyytämään Eeroa, mut se homo veis kaikki ämmät kuitenki.
Funkånaut
21.11.2011 15:19:29

Jeszse: Ei kai noihin edes lavan takaa myydä paikkoja? Käsittääkseni lava on yleensä ollu asemaa vastaikkaisessa päädyssä, mut voin olla väärässäkin.

En oo kyl kuullut Ratinan keikasta, jossa lava ois Linja-autoaseman päädyssä. Mut, en kyl kaikkia keikkoja ole Ratinassa nähnytkään.
God made Me FUNKY, 'cause Baby I'm a Star! Kuuntelen tälläistä
teg
21.11.2011 15:37:18
Hillboy: En tiedä, tuliko tehtyä itselleen karhunpalvelus vai mitä, mutta mulla olis tällä hetkellä D1-katsomosta 3 lippua. (Linja-autoaseman puoleisen päädyn toinen kulma) Osaako joku sanoa, kummassa päässä stadionia lava on ?

- L

Kattohan tuosta :http://www.tampere.fi/liikuntajavap … ulkoilu/paikat/stadion/katsomo.html Lava on tuolla c-päädyssä. Ihan ok paikka taitaa olla.
Sensi
21.11.2011 16:48:04
Lippujen hankinnan delegoinnin vuoksi multa löytyisi 2 kpl katsomolippuja, vaikka kenttälippuja oli tarkoitus hankkia. Olisko kenelläkään kiinnostusta vaihtaa lippuja tai heittää muuta hyvää ehdotusta miten kannattais toimia? Lippujen jälleenmyynti ja haluttujen ostaminen on se viimeinen vaihtoehto kaiken säätönsä takia.
Tää on tämmöstä ittensä ettimistä
peterski
21.11.2011 18:55:57

Sensi: Lippujen hankinnan delegoinnin vuoksi multa löytyisi 2 kpl katsomolippuja, vaikka kenttälippuja oli tarkoitus hankkia. Olisko kenelläkään kiinnostusta vaihtaa lippuja tai heittää muuta hyvää ehdotusta miten kannattais toimia? Lippujen jälleenmyynti ja haluttujen ostaminen on se viimeinen vaihtoehto kaiken säätönsä takia.

Minulla sama homma. Katsomoon löytyy lippuja mutta kentälle mielisin.
"Ihmiselle se on mahdotonta"
Raikali
22.11.2011 20:40:59
Täältä löytyisi taas kaksi lippua kentälle kun katsomoon mielittäis. Sijaitsevat fyysisesti Tampereella kunhan vaan saapuvat. Olisko jollain kiinnostusta vaikka vaihdella tms?
Sensi
23.11.2011 16:02:00
Raikali: Täältä löytyisi taas kaksi lippua kentälle kun katsomoon mielittäis. Sijaitsevat fyysisesti Tampereella kunhan vaan saapuvat. Olisko jollain kiinnostusta vaikka vaihdella tms?

Mulla ois kiinnostusta ja Tampereella kanssa sijaitsevat liput. Pistäppä pikaviestillä lisää ni ollaan yhteyksissä.
Tää on tämmöstä ittensä ettimistä
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)