Aihe: Iron Maiden kesälä 2008 Suomeen?
1 2 3 4 5 6 7 8
LesPaulBastardos
06.11.2007 14:49:50
Juup, tonne menossa olen mä.
Flash
07.11.2007 10:15:39

Joo, mutta tämähän on nyt sellainen tietyn kauden retrokiertue, eikö? Siis Powerslave - Seventh Son tjsp., kun Early Years oli Iron Maiden - Piece of Mind? Eli jatkaa sarjaa.

Joo, kyllä näin juuri.
Live Music Is Better!
Guitarwall
08.11.2007 11:14:27

Ja lippu kentälle hallussa.

Nyt alkaa vain se odotus.
www.constantineband.net
eikka-
08.11.2007 17:34:40
sais tehä vaikka kaks stadionkeikkaa:p varmasti riittäs porukkaa molemmille keikoille, maanantaina sitä mennään sitte lippuja jonottamaan, ja kentälle tietysti:p UP THE IRONS!
Otsikko:Tunnuksesi on pistetty jäähylle! Viesti: Tunnuksesi on pistetty jäähylle, joka on voimassa 10.12.2006 21:20 asti. Jäähyn syy: Jos ei ole muuta sanottavaa ketjuihin kuin "Ihan paska.", niin kannattanee opetella itsehillintää.. -Muusikoiden.net-
Mikke-poika
08.11.2007 18:03:55
sais tehä vaikka kaks stadionkeikkaa:p varmasti riittäs porukkaa molemmille keikoille, maanantaina sitä mennään sitte lippuja jonottamaan, ja kentälle tietysti:p UP THE IRONS!

Lisäkeikka tulee varmasti jos vain liput ekalle keikalle menevät nopeasti. Aikataulussa on tilaa hyvin.
Seppo_Howitzer
08.11.2007 20:35:51
Luuletteko oikeasti että Maiden myisi 2 keikkaa olympiastadionilla loppuun?
Mikke-poika
09.11.2007 01:39:46
Luuletteko oikeasti että Maiden myisi 2 keikkaa olympiastadionilla loppuun?

Mun mielestä riippuu täysin siitä miten nopeasti liput menee. Jos on Metallican kaltainen menekki (eli joku alle tunti ja loppuunmyyty) niin saattaa hyvinkin tulla toinen keikka. Jos menee tyyliin iltapäivään etta liput on loppuunmyyty niin sitten ei varmaan toista tule.
Guitarwall
09.11.2007 11:18:42

Ei tule kumpikaan noista skenaarioista toteutumaan.
www.constantineband.net
Jeepster
09.11.2007 15:15:06
Mukana kyllä, jos liput saan!
eikka-
09.11.2007 16:06:50
voishan se toinen keikka tulla mutta ei varmaan olympiastadionilla. ois kyllä helvetin hienoa jos maideni vetäis kahtena iltana stadikan täytee :p
Otsikko:Tunnuksesi on pistetty jäähylle! Viesti: Tunnuksesi on pistetty jäähylle, joka on voimassa 10.12.2006 21:20 asti. Jäähyn syy: Jos ei ole muuta sanottavaa ketjuihin kuin "Ihan paska.", niin kannattanee opetella itsehillintää.. -Muusikoiden.net-
Newsted85
09.11.2007 17:59:47
Luulen, että ei mene edes samana päivänä kaikki liput. Tosin hyvin todennäköisesti olen väärässä... tuntuisi vaan uskomattomalta, että Maiden myisi hetkessä sen 40000-50000 lippua stadionille.
"Reality leaves a lot to the imagination." - John Lennon
Jokunen
10.11.2007 06:22:53
Epäilen, että tekee tiukkaa edes sen yhden kerran loppuunmyyminen. Ekat 25000 lippua menevät kuumille kiville ja loput roikkuvat vapaina keväälle asti. Näin veikkaisin.
"Räppärit on niin syvältä............. ne ei ajele millään muulla kun jollain bling bling kaaroilla ja näyttäis ihan että niillä olis paskat housussa kun roikottaa niitä housujaan hyi helwetti=# Rokkareissa on taas asennetta niin vitusti."
J.L
10.11.2007 11:40:07

Epäilen, että tekee tiukkaa edes sen yhden kerran loppuunmyyminen. Ekat 25000 lippua menevät kuumille kiville ja loput roikkuvat vapaina keväälle asti. Näin veikkaisin.

Näinpä luulen minäkin.
PekkaM
10.11.2007 15:38:33
Voisi tämän threadin pitää muuten sellaisena Iron Maiden-konserttia käsittelevänä eikä perinteiseen tapaan floodata maanantai aamusta alkaen "liput on!"-viesteillä nollan arvoiseksi informaatioltaan ;)
krautio
10.11.2007 15:48:13

Mä veikkaan, että hetkessä menee kaikki liput. Olen vähän kuulostellut asiaa henkilöiltä, jotka eivät ole perinteisessä mielessä rokki-ihmisiä vaan ihan "taviksia". On nimittäin vauvasta vaariin lähdössä väkeä tuonne. Luulen, että tuosta tulee koko kansan tapahtuma eli loppuun menee.

t. Köpe
"I would step on anyone who fucked around with my band - personally. I would never send in a heavy, I'd deal with it myself, just as I would go to any lengths to get the band the money they were due" - Peter Grant, The Man Who Led Zeppelin, page 96.
Mikke-poika
10.11.2007 16:34:38
Mä veikkaan, että hetkessä menee kaikki liput. Olen vähän kuulostellut asiaa henkilöiltä, jotka eivät ole perinteisessä mielessä rokki-ihmisiä vaan ihan "taviksia". On nimittäin vauvasta vaariin lähdössä väkeä tuonne. Luulen, että tuosta tulee koko kansan tapahtuma eli loppuun menee.

t. Köpe

Aivan samaa mieltä.
Jeepster
10.11.2007 19:59:36
Kannattaako mennä aamulla lippupalvelun pisteeseen jonotteleen? Toinen vaihtoehto on koulussa lippumetsästykset puhelimitse välkillä.. Muita tapoja? Kun ihan hyvät paikat ois ihan kivat..
Mikke-poika
10.11.2007 21:19:43
Kannattaako mennä aamulla lippupalvelun pisteeseen jonotteleen? Toinen vaihtoehto on koulussa lippumetsästykset puhelimitse välkillä.. Muita tapoja? Kun ihan hyvät paikat ois ihan kivat..

Puhelimitse et tule pääsemaan lapi. Piste. Tai ainakin se tulee olemaan HYVIN hankalaa. Joten kandee mennä lähimmälle lippuluukulle jonottamaan.
Guitarwall
10.11.2007 21:38:00

Puhelimitse et tule pääsemaan lapi. Piste. Tai ainakin se tulee olemaan HYVIN hankalaa. Joten kandee mennä lähimmälle lippuluukulle jonottamaan.

Bullshit. Kunhan on ajoissa ja kehtaa pommittaa jatkuvasti jo vähän ennen yhdeksää, niin ei todellakaan ole mitenkään mahdotonta saada puhelimitse lippuja.

Ja samoin tuo keikan loppuunmyyminen. Vaikka onkin jotain kyselyjä tehnyt, niin kuinka suuri virhemarginaali tollaisella otannalla on, kun lippuja on kuitenkin se n. 45 000 myynnissä? Aika helvetin suuri. Jos ootte Maidenia vähääkään pitempään seuranneet(eli muistatte vuoden 2006 lipunmyynnin), niin tuolla väitteellä että liput loppuu nopeasti ei ole hirveästi pohjaa. Kenttä toki menee suht. nopeasti, mutta keikalle tulee saamaan lippuja vielä päivien jälkeen lipunmyynnin aloituksesta.
www.constantineband.net
Mikke-poika
10.11.2007 22:56:53
Bullshit. Kunhan on ajoissa ja kehtaa pommittaa jatkuvasti jo vähän ennen yhdeksää, niin ei todellakaan ole mitenkään mahdotonta saada puhelimitse lippuja.

Ja samoin tuo keikan loppuunmyyminen. Vaikka onkin jotain kyselyjä tehnyt, niin kuinka suuri virhemarginaali tollaisella otannalla on, kun lippuja on kuitenkin se n. 45 000 myynnissä? Aika helvetin suuri. Jos ootte Maidenia vähääkään pitempään seuranneet(eli muistatte vuoden 2006 lipunmyynnin), niin tuolla väitteellä että liput loppuu nopeasti ei ole hirveästi pohjaa. Kenttä toki menee suht. nopeasti, mutta keikalle tulee saamaan lippuja vielä päivien jälkeen lipunmyynnin aloituksesta.

Sanoin etta se on ainakin "hyvin hankalaa", en "mahdotonta". Muistellaan vain Metallican lipunmyyntiä, liput oli myyty loppuun 45 minuutin kuluttua. Lehdistä sai lukea monestakin paikasta etta puhelimella oli toivotonta yrittää lippuja. Iron Maidenin kysyntä tulee olemaan kovaa, mutta miten kovaa, jää nähtäväksi.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)