Aihe: DT - roaaaarh
1 2
Hetfield
27.09.2007 23:43:08

Ja Petrucci näytti partansa kanssa ihan Jim Morrisonilta. Vielä kun olisi otsatukka ollut, niin klooni olisi ollut valmis.

Itse keikasta, en mikään himofani ole, ainakaan vielä, mutta pidin kovasti keikasta. Suoraan sanottuna SX ei ollut juuri mistään kotoisin, DT sen sijaan oli mahtava. Kannatti lähteä, varmasti menen uudemmankin kerran, jahka Suomeen tulevat.
"Sain koulusta potkut lunttaamisen vuoksi. Metafysiikan tentissä kurkistin vierustoverini sieluun." -Woody Allen
LNA
28.09.2007 08:32:17

Introsta taistelijat.. Siinä oli kamaa Avaruusseikkailu 2001:stä Sekä Psykosta. Mutta tapelkaa lapset, saatte karkkia.

Bongasko joku muita biisejä introsta? Ehdin saliin vasta vähän alun jälkeen..
LNA
28.09.2007 11:20:53

Yks jännä minkä huomasin, oli Juustomiehen (labriekösenyt oli vai mikä) laajentunut vibra. Se oli viimeksi heitä kuullessani vielä paljon hallitumpi. Nyt mentiin välillä varmaan kahden sävelaskelen vouvausta.. Huh. Mut ihana se on silti, ei siinä mitään. (Ja ne viikset varsinkin.)
fenderhippi
28.09.2007 12:42:49
Intro ilman bändiä oli Psykosta ja kun bändi tuli lavalle vetivät tämän kuuluisan Space Odyssey 2001 teeman.
Tube, or not tube!!
MacGyver
28.09.2007 14:22:41
Space Odyssey 2001 teeman.

Siis Richard Straussin Also sprach Zarathustran.
Qui nescit tacere, nescit et loqui
Zoso
28.09.2007 20:40:29
Biisit oli kyllä tosi huonoja, paitsi Take the Time :)
Rupesi vituttamaan siinä keyboard soolon paikkeilla. Eli keikka oli pettymys, mut kyllä se kelpas.
PekkaM
29.09.2007 11:22:54 (muokattu 29.09.2007 11:27:05)
Ikinä ennen ei ole meinannut uni hiipiä silmään keikalla. Kai se DT on minun osaltani ohi nyt...

Parit klassikot piristi, mutta ToT, Octavarium, SC akseli oli aika puuta. Keikan parhaat hetket oli joitain Petruccin sooloiluja, kun tuli pieniä Steve Vai -keikka flashbackeja, jotka meni valitettavan nopeati ohi.

Niin ja ulkomusiikilliset: LaBrie näytti ennen joltain Faabiolta, nyttemmin turvonnut ja karvoittunut samannäköiseksi partajeesukseksi kuin se Symphony X:n keulakuva. Petruccikin oli asiallisempi lyhyillä hiuksilla ja jos tuo kaveri ei ole vetänyt jotain steroideja pari viime vuotta, niin ei kukaan. Myung on täysi nobody edelleen, naama ei tainnut edes vilahtaa screeneillä. Portnoy on ehkä bändin hauskin tapaus, näyttää samanlaiselta Beatles-hipiltä kuin Transatlanticin kiertuetaltioinnilla.
shovi
29.09.2007 11:50:56
Yks jännä minkä huomasin, oli Juustomiehen (labriekösenyt oli vai mikä) laajentunut vibra. Se oli viimeksi heitä kuullessani vielä paljon hallitumpi. Nyt mentiin välillä varmaan kahden sävelaskelen vouvausta.. Huh. Mut ihana se on silti, ei siinä mitään. (Ja ne viikset varsinkin.)

Ei se ollu mikään vibra, se oli pumppaamista. Jos täytyy pumpata tolleen, ei osaa laulaa ja kun oon kuitenkin kuullu Labrien laulavan livenä helvetin hyvin, joku meni nyt ihan päin vittua.
Welcome to my website this site is normal guitar site and if you have some suggestions you can go to **** -Ushmir
Soma city ward
29.09.2007 14:25:45
Oli kyllä väsynein DT-keikka mitä olen nähnyt. Biisilista oli vähintäänkin omituinen, ToT:lta ei kai tullut ainuttakaan biisiä, Metropolis part 1 olisi ollut myöskin tosiaan hieno kuulla, vaikkakin Take The Time oli hieno valinta. Kaippa bändi oli euroopanrundin ekasta vedosta jotenkin nuutunut.

Mitä noihin biisivalintoihin tulee niin ToT:lta soittivat viimeksi niin paljon, että sen takia varmaan ei sitä nyt niin suosineet, mikä oli ihan hyvä juttu. Ei sillä, että se levyssä olisi mitään vikaa, mutta itse ainakin halusin kuulla eri biisejä kuin viimeksi ja sitä myös sain.

Se täytyy sanoa, että Euroopan rundin ekalle keikalle odotin jotain pikku ylläriä settilistaan. Pari vuotta sitten Octavarium veto tais olla eka live veto kappaleesta (korjatkaa, jos olen väärässä)

Mutta ei auta kyllä valittaa, koska settilista oli helvetin kova. Tosin I walk beside youn olisi voinu vaihtaa vaikka Forsakeniin.

Keikka itsessään oli varsin maukas ja voitti niukasti viimekertaisen. Mitä muuten Petruccin olemukseen tulee niin tommonen muutos tulee ihan syömällä ja treenaamalla.
I LIED
Borlag
29.09.2007 14:57:46

Mitä noihin biisivalintoihin tulee niin ToT:lta soittivat viimeksi niin paljon, että sen takia varmaan ei sitä nyt niin suosineet, mikä oli ihan hyvä juttu. Ei sillä, että se levyssä olisi mitään vikaa, mutta itse ainakin halusin kuulla eri biisejä kuin viimeksi ja sitä myös sain.

Se täytyy sanoa, että Euroopan rundin ekalle keikalle odotin jotain pikku ylläriä settilistaan. Pari vuotta sitten Octavarium veto tais olla eka live veto kappaleesta (korjatkaa, jos olen väärässä)

Mutta ei auta kyllä valittaa, koska settilista oli helvetin kova. Tosin I walk beside youn olisi voinu vaihtaa vaikka Forsakeniin.

Keikka itsessään oli varsin maukas ja voitti niukasti viimekertaisen. Mitä muuten Petruccin olemukseen tulee niin tommonen muutos tulee ihan syömällä ja treenaamalla.

Aivan oikeassa olet Octavariumin suhteen, myös Another Won soitettiin ensimmäistä kertaan 19 vuoteen tuolla 2005 Helsingin keikalla. Viime keskiviikon keikalla tuli oikeastaan ainoastaan yksi ylläri, ja sekin oli oikeastaan helposti arvattavissa; The Ministry Of Lost Souls ensimmäistä kertaa livenä.

Tämä kiertue näyttää olevan suunnattu faneille jotka käyvät sillä yhdellä keikalla kiertueen aikana, vaihtelu biiseissä on todella vähäistä, tosin yhtäkään biisiä joka soitettu edellisellä visiitillä, ei soiteta. Näin myös Helsingissä, ellei laske mukaan sen medleyn pikkupätkiä In The Name Of Godista tai Octavariumista. Niille ketkä taas käyvät monella peräkkäisellä keikalla, tai keräävät noita bootleg tallenteita kiertueen joka keikoista (allekirjoittanut mukaanlukien) tämä kiertue onkin monta kertaa tylsempi juuri tuon vaihtelun vähäisyyden takia.

I Walk Beside You soitettiin koska viime kerralla sitä ei tullut, listassa on sillä kohtaa paikka yhdelle Octavarium platan biisille, joten Forsakenia ei tulla näkemään sillä paikalla kuin ehkä parissa todella harvassa kaupungissa. Eli siis niissä joissa Octavarium levy soitettiin viime kiertueella kokonaisuudessaan.

Vähäisestä vaihtelusta kertonee myös se, että eilen Tukholmassa soitettiin identtinen setti, välisoolot mukaanlukien. Ainoa vaihtelu jota tuli oli Symphony X:n kohdalla joka soitti yhden biisin enemmän. Luultavasti sen keksien heittelyn takia jäi encoret soittamatta. SX:n slotti oli kuitenkin se 45 minuuttia...
Booligan
30.09.2007 00:28:28

Pitääkö tuo ymmärtää niin että jotkut idiootit viskoivat keksejä SX:n poikia päin Helsingissä ja tämän takia jäätiin yhtä biisiä vaille? Minkä encore biisin bändi veti Tukholmassa?
nuotteja säästämättä
Borlag
30.09.2007 00:41:35

Pitääkö tuo ymmärtää niin että jotkut idiootit viskoivat keksejä SX:n poikia päin Helsingissä ja tämän takia jäätiin yhtä biisiä vaille? Minkä encore biisin bändi veti Tukholmassa?

Itse ainakin luulisin että tuo on se syy, koska noinhan keikalla kävi. Tukholmassa soitettiin Of Sins And Shadows lisäksi sinne setin loppuun. Itse en siellä ollut kuitenkaan vaan tuon kuulin kaverilta.
Booligan
30.09.2007 00:47:05

No perse. Olishan tuokin jo parantanu SX:n vetoa roimasti. (Jos biisi olis ollu Out of the ashes olis vituttanut vielä enemmän.)
nuotteja säästämättä
peoplessi
01.10.2007 01:36:05
Osoittaa vain kuinka lapsellisia DT fanit voivat olla. Puurosoundeista, aluksi kuului ihan hyvin mutta siinä tokan biisin puolivälissä basso alkoi puuroamaan muita alleen. Tiedä mitä sääti mikserimies.
vitikka
01.10.2007 17:51:37
Osoittaa vain kuinka lapsellisia DT fanit voivat olla. Puurosoundeista, aluksi kuului ihan hyvin mutta siinä tokan biisin puolivälissä basso alkoi puuroamaan muita alleen. Tiedä mitä sääti mikserimies.

Pikkutytöt näyttivät heittelevän niitä keksejään, kun ei vissiin maistunut koko paketti...
Proge
02.10.2007 00:21:34
Pikkutytöt näyttivät heittelevän niitä keksejään, kun ei vissiin maistunut koko paketti...

Ei vaan niitten pikkutyttöjen kanssa ollut hippijätkä, joka halusi näyttää kovaa jätkää tytöille ja heitteli niitä keksejä. Itse olin sen tyypin takana niin huomasin vaan.
Punainen tupa ja perunamaa. Kaikille warettajille toivon huonotuloista ja tylsää työuraa, jossa joku muu vie rahat.
vitikka
02.10.2007 07:06:34
Ei vaan niitten pikkutyttöjen kanssa ollut hippijätkä, joka halusi näyttää kovaa jätkää tytöille ja heitteli niitä keksejä. Itse olin sen tyypin takana niin huomasin vaan.

Ok. Minä olin sitten sinun takana. Luulin että tytöt heittelivät, mutta vedän sanani takaisin =)
PekkaM
02.10.2007 07:47:58

Olisi vaikea ollut hillitä sellaista reilua kahden käden otetta hipin kurkusta ja reipasta rutistamista siinä vaiheessa... ;)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)