Aihe: Levymessut, Tavastia sunnuntai 9.9.2007
1 2
rheinone
11.09.2007 10:52:03
Tiä niin ... ?? :-) Enhän mä hevi-/hardrocklättyjen hintoja niin tarkkaan oo seurannut mutta tuollainen mielikuva on syntynyt.

Taalan kurssihan on edullinen tällä hekellä että kyl vanhoja sinkkuja kannattaa nyt jenkeistä haalia. Reilut 200 sinkkua oon itse jenkeistä tänä vuonna tilannut ja juu, Suneja on ollut joukossa myös. :-)

Joskus aikanaan vähän yritin selvittää hintaa tolle mun Carl Perkins Honey Don't / Blue Suede Shoes -sinkulle. Yllättävän vähän noista kuiteski pyydetään. No, olihan 50-luku vahvasti sinkkujen aikakautta; Kai niitä on painettu aikamoisia määriä.

Mitäs oot orkkis Sun-sinkuista joutunut nyt maksamaan?
All you gotta do is plug me into High Voltage rock'n'roll
Blue Moon
11.09.2007 11:05:32 (muokattu 11.09.2007 11:07:44)

Joskus aikanaan vähän yritin selvittää hintaa tolle mun Carl Perkins Honey Don't / Blue Suede Shoes -sinkulle. Yllättävän vähän noista kuiteski pyydetään. No, olihan 50-luku vahvasti sinkkujen aikakautta; Kai niitä on painettu aikamoisia määriä.

Mitäs oot orkkis Sun-sinkuista joutunut nyt maksamaan?

Joo, eihän noi myyntilistoille nousseet Sunit edelleenkään mitään harvinaisuuksia ole, levyn kunto tietysti vaikuttaa hintaan oleellisesti. VG kuntoisena yleisimpiä (= isot hitit) 50-luvun Suneja lähtee jenkkimyyjiltä parista-kolmesta taalasta alkaen. Ja mulla siis ei oo kuin nippu just noita yleisimpiä nimiä eli Cash, Perkins ja JLL.
rheinone
11.09.2007 11:09:43
Joo, eihän noi myyntilistoille nousseet Sunit edelleenkään mitään harvinaisuuksia ole, levyn kunto tietysti vaikuttaa hintaan oleellisesti. VG kuntoisena yleisimpiä (= isot hitit) 50-luvun Suneja lähtee jenkkimyyjiltä parista-kolmesta taalasta alkaen. Ja mulla siis ei oo kuin nippu just noita yleisimpiä nimiä eli Cash, Perkins ja JLL.

Oho, halapaa ku saippua.

Kerro mulle jos tulee vastaan Vincent and the Blue Caps: Race With The Devil. Semmosesta mä pikkukundina aina haaveilin.
Blue Moon
11.09.2007 11:24:47 (muokattu 11.09.2007 11:28:08)

Oho, halapaa ku saippua.

Kerro mulle jos tulee vastaan Vincent and the Blue Caps: Race With The Devil. Semmosesta mä pikkukundina aina haaveilin.

Heh, just tossa kesällä muuten hommasin itselleni ton Vinsukan!

"Well I've led an evil life, so they say
But I'll out run the devil on judgement day"

:-)
rheinone
11.09.2007 11:48:02
Heh, just tossa kesällä muuten hommasin itselleni ton Vinsukan!

"Well I've led an evil life, so they say
But I'll out run the devil on judgement day"

:-)

Parasta Blue Capsiä mummielestä. Piti oikeen tsekata googlesta mikä siinon B-puolella ku en enää muistanu.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)