Aihe: Van Halen kiertueelle
1 2 3 4 5
Borlag
15.08.2007 19:27:09

Oliko tää vitsi? Vai oot löytäny sisäpiirin tietoa..? Juu tajuan viittaat varmaan siihen ettei jätkät siedäkään toisiaan tai eddie ei pysy selvänä tms..

Jatkuvastihan Eddie ja Dave on tapellut, tämä taitaa olla jo kolmas tai neljäs reunion yritys parin viime vuoden aikana. Joko Eddien ryyppäämiseen tai Daven ja Eddien välisiin tappeluihin, tai rahaan (Dave vaati liikoja tms). Nyt voipi lisätä sitten kiertueen peruuntuminen kun Wolfgangia ei alaikäisenä päästetä jenkeissä klubeihin sisälle, taikka sitten hänen nukkumaanmenoaikansa :p

Toisin sanoen, kannattaa odottaa niitä keikka arvioita nettiin ennenkuin tästä rupeaa edes haaveilemaan. Niin huteralla pohjalla tuota reunionia on väsäilty
Mika Antero
15.08.2007 19:29:47
En o seurannut näitä Halen-keskusteluja, joten minkäs takia Anthony ei ole mukana?
Merkonomit ajaa turbo-Saabilla, käyvät salaa viinakaapilla.
shovi
15.08.2007 19:33:46
En o seurannut näitä Halen-keskusteluja, joten minkäs takia Anthony ei ole mukana?

Sillä on tärkeä tehtävä keikoilla: se myy hodareita. Tosin kuka tahansa myisi hodareita mielummin kuin soittaisi bassoa.

Ei, ilmeisesti tää on vaan Eddien oikkuja.
Welcome to my website this site is normal guitar site and if you have some suggestions you can go to **** -Ushmir
Mika Antero
15.08.2007 19:39:20
Sillä on tärkeä tehtävä keikoilla: se myy hodareita. Tosin kuka tahansa myisi hodareita mielummin kuin soittaisi bassoa.

Niin, on tietysti ymmärrettävää, että kun kerran bändissä on pakko olla basisti, niin tekeehän se tuosta välttämättömästä pahasta edes jossain määrin siedettävän kun se on oma poika.
Merkonomit ajaa turbo-Saabilla, käyvät salaa viinakaapilla.
Regalis Apertura
15.08.2007 20:11:00
Eikös Mike hermostunut Edwardiin vuoden 2004 kiertueella kun tämä soitti kännissä mitä sattui ja tuli myöhässä soundcheckeihin? Eli lähti Sammyn mukaan kun kerran sattuu olemaan tämän paras kaveri...
Musta Arkipyhä
16.08.2007 08:07:17
Tämä huvitti YLEn uutisessa,koska on lähes kirjaimellisesti totta:"Paluustaan ilmoittaessaan yhtye kuitenkin esiintyi kuin yhtenä perheenä."
"Jos Jumala olisi halunnut meidän kuuntelevan stereomusiikkia hän olisi antanut meille kaksi korvaa" (Pastori,Tankki Täyteen)
Skebaholikko
16.08.2007 18:10:45

Jaahhas, näinkin virallisia ilmoituksia on nyt saatu asiasta. Odottakaamme innolla...tosin ei Mad Anthonya, joten se kumilauttareissu Atlantin tää kid egon, Wolfgangin ja Kingdomin kanssa jäänee ainakin miun osalta väliin. Mutta jos Eurooppaan vääntäytyvät, edes Brittejä lähes, niin gaawwdddääämn silloin himot todistaa Eddie ja Diamond One elossa ovat kyllä liian suuret.

Toivotaan pitkää pinnaa ja piilossa pysyviä piruja.
M.A.C.H.O. # 1 Don't break radio silence until they see this strike force. "Wimpy, non-strike force person: How will I know?" Because all fucking hell is going to break loose.
kingdom
17.08.2007 09:00:45
Jaahhas, näinkin virallisia ilmoituksia on nyt saatu asiasta. Odottakaamme innolla...tosin ei Mad Anthonya, joten se kumilauttareissu Atlantin tää kid egon, Wolfgangin ja Kingdomin kanssa jäänee ainakin miun osalta väliin. Mutta jos Eurooppaan vääntäytyvät, edes Brittejä lähes, niin gaawwdddääämn silloin himot todistaa Eddie ja Diamond One elossa ovat kyllä liian suuret.

Toivotaan pitkää pinnaa ja piilossa pysyviä piruja.

Hehe, kyllä multa taitaa jäädä Van Halen live at Wembleykin näkemättä, pakollisen isänmaan palveluksen aikana on hankala tienata ylimääräistä. Tosin en pistäis ollenkaan pahakseni jos ton poppoon näkis Roskilden oranssilla lavalla '08. Levykin vois olla ihan kova, mutta kyllähän se vituttaa jos Mike ei ole messissä. No, aina ei voi voittaa.

Toivottavasti jälleentapaaminen nappaa tällä kertaa.
Doomipappa
17.08.2007 09:20:25
Ovat näköjään tehneet jokavuotisen päivityksenkin kotisivuilleen. Tosissaan taitavat olla.
http://www.van-halen.com/
Silvio Dante
19.09.2007 13:35:03
http://www.youtube.com/watch?v=sAzexbU-lds

Tuollahan YT:ssa on noita näyttäis olevan lisääkin.
Well, with the first Saturn V, "the question wasn't whether the Saturn went up, but if Florida went down!"
Runar
19.09.2007 15:21:48
http://www.youtube.com/watch?v=sAzexbU-lds

Tuollahan YT:ssa on noita näyttäis olevan lisääkin.

David näyttää ihan Ilkka Alangolta
rheinone
20.09.2007 07:39:24
David näyttää ihan Ilkka Kanervalta.

En tähän hätään keksiny yhtään nuijempaa hyypiötä.
All you gotta do is plug me into High Voltage rock'n'roll
Skebaholikko
20.09.2007 15:05:31

Kanervalta.

En tähän hätään keksiny yhtään nuijempaa hyypiötä.

Heihei, joku raja. Kyllä Diamond ONella nousee jalka sitä tahtia ja varsikin sellaisessa viisikymppisen kuosissa, että Ile jää pahasti perään niin kardiossa kuin naistennaurattelussakin.

Mitä tähän kiertueeseen tulee, niin netistä nähtyjä harjoitus-pätkiä tsekkailtua täytyy todeta että meno kuulostaa HYVÄLTÄ! Buh Gawd, olivat nuo korkeat taustahunajat sitten Junnu VH:n suusta tai Mad Mike sieltä nauhalta kolkuttelee, niin kyllä kokonaisuus kuulostaa olevan kasassa ja Eddie määrää kepissä kuin ei mitään! Rothkin on kuosissa, ehtinyt jo lavalle rynnivälle Zakk Wyldellekin veetuilla ansiolla.

"Are you in show business? Then get the fuck off the stage." :D:D:D

They don't feel tardy...
M.A.C.H.O. # 1 Don't break radio silence until they see this strike force. "Wimpy, non-strike force person: How will I know?" Because all fucking hell is going to break loose.
Regalis Apertura
22.09.2007 10:07:10
Joo tuo Wylde-episodi oli kyllä hupaisa:)... Eddie kuulemma sanoi Wyldelle "I can't do it right now" (siis ilmeisesti Wylde halusi jamitella Eddien kanssa):).
J_Mantyla
23.09.2007 22:42:05
Kyllä juutuubiotosten perusteella laulu- ja soitinyhtye tuntuu olevan hyvinkin kuosissaan. Eddie vetelee vaan susijengiläisellä Fender-diilistä huolimatta ...
Ellei tänään niin sitten huomenna
lukeman
25.09.2007 15:09:30
Kyllä juutuubiotosten perusteella laulu- ja soitinyhtye tuntuu olevan hyvinkin kuosissaan. Eddie vetelee vaan susijengiläisellä Fender-diilistä huolimatta ...

Kyllä tuo Fenkun valmistama on. Prototyyppi kyseessä.

http://danherron.wordpress.com/2007 … /21/new-evh-wolfgang-fender-guitar/
Regalis Apertura
28.09.2007 20:48:36 (muokattu 28.09.2007 20:54:12)
Kiertueen ekan keikan (Charlotte Coliseumin) setti ja kuvia:

http://www.roadrun.com/blabbermouth … x?mode=Article&newsitemID=81659

Vou, 26 biisiä;)...
rheinone
29.09.2007 15:02:44
Heihei, joku raja. Kyllä Diamond ONella nousee jalka sitä tahtia ja varsikin sellaisessa viisikymppisen kuosissa, että Ile jää pahasti perään niin kardiossa kuin naistennaurattelussakin.

Ile on kova sälli, joskin väärässä puolueessa.

Mut nyt mä keksin miks mua yököttää toi Timantti-Taavin amerikkahymy. Vittu sehän on kopsannu sen pepsodent-homman tolta mun opiskelutoverilta:

http://www.talouselama.fi/doc.te?f_id=492239

Toi Anttonen on muuten niin kovaääninen urpo ett siinä jäis Davekin toiseks. Tai siis varmasti jäis ku meikäläinenkin jäi.
sirdickyj
29.09.2007 15:21:10
Ile on kova sälli, joskin väärässä puolueessa.

Mut nyt mä keksin miks mua yököttää toi Timantti-Taavin amerikkahymy. Vittu sehän on kopsannu sen pepsodent-homman tolta mun opiskelutoverilta:

http://www.talouselama.fi/doc.te?f_id=492239

Toi Anttonen on muuten niin kovaääninen urpo ett siinä jäis Davekin toiseks. Tai siis varmasti jäis ku meikäläinenkin jäi.

Entäs mä? Jäisinks mä toiseks?
"Tiedäksä minkälainen on epäkaupallisesti tehty levy? Se on sellanen joka ei mee kaupaks". -Irwin Goodman-
rheinone
29.09.2007 15:33:01
Entäs mä? Jäisinks mä toiseks?

Sä jäät mulleki toiseks jos ruvetaan huutelemaan ja/tai laulamaan esmes hämä-hämä-häkki.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)