Aihe: Mötley Crüe Suomeen
1 2 3 4 5 6
Joees
06.04.2007 17:38:35
Muuten kiinnostaisi kyllä mutta mä en kestä sitä lammasta jodlaamassa siellä. :-/ Rahan puuttessa myöskin jätän väliin(edellä mainitun syyn lisäksi).
Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Olen toisinaan piikki sun persauksissasi.
Tuoppi-
06.04.2007 21:49:06
Muuten kiinnostaisi kyllä mutta mä en kestä sitä lammasta jodlaamassa siellä. :-/ Rahan puuttessa myöskin jätän väliin(edellä mainitun syyn lisäksi).

Siis mitä "lammasta jodlaamista"? No itse olisin halukas lähteä, mutta pari juttua minkä takia en ehkä päsekkään...

1) Olen kesällä 15 ja vanhempani ei päästä sinne ilman vanhempaa henkilöä.. Eli en välttämättä pääse vain yhden kaverin kanssa.

2) Jos joku vanhempi vaikka tulisi niin ei haittaa kun saisi auto kyydin, mutta muuten en tiedä paljoa miten hyvin Turusta päin pääsee Helsinkiin esim. junalla ja sitten yöllä takasin voi olla hankalaa...
oizo
07.04.2007 10:12:52
Mötley Crüe here I come!! :))))))))))
Sain velipojan lähteen mukaan, tosin sillä ehdolla että katsomoon vie matka. Itse olisin mieluummin kentällä ollut mutta ihan sama kunhan paikalle pääsee!! Tätä on odotettu kauan. Fiilis katossa :)
sattuuhan näitä
stickyfinger
07.04.2007 11:55:10
2) Jos joku vanhempi vaikka tulisi niin ei haittaa kun saisi auto kyydin, mutta muuten en tiedä paljoa miten hyvin Turusta päin pääsee Helsinkiin esim. junalla ja sitten yöllä takasin voi olla hankalaa...

Ota bussi, niitä kulkee yöllä Turkuunkin varmaan tunnin välein.
"I feel sorry for people who don't drink. When they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day." - Dean Martin
Joees
07.04.2007 16:16:41
Siis mitä "lammasta jodlaamista"? No itse olisin halukas lähteä, mutta pari juttua minkä takia en ehkä päsekkään...

Sitä bändin jodlaajaa tarkoitin.
Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Olen toisinaan piikki sun persauksissasi.
-Mickill-
07.04.2007 20:19:55
Jaa täälläkin on tästä juttua, tonne heawy-puolelle kerkesin jo mennä hehkuttamaan. Itselläkin hieman ongelmia kun on ma ja ti aamuvuoro eli 6-14, eikä vielä ketään kaveria edes tiedossa ketkä lähtis katsoo.. Mut liput silti on tulossa ja oon suht 100% varma että tampereellta pari kaveria lähtee tonne joten ei siellä yksin varmaan tarvii olla. Pitäs toi tiistai vaan saada vapaaks ni kaikki ois jees eli vois vetää maanantaina täyet;)
There's nothing left to say but fuck you anyway.
KurtCobain
10.04.2007 15:51:44
mensin kyl kattoo mut kehtaa pyytää sen 66e/lippu, nii ei tiä viittiikö
"Gunnarithan on kauheeta kirkumista" Joku vitun Slipknot pälli sano näin.
joulupukk1
10.04.2007 18:31:09
Jos tuolta menolipusta tilaa niitä lippuja istumapaikoille niin kai ne on vierekkäisiä?
Tuoppi-
10.04.2007 21:10:00
Onkohan olemassa mitään Mötley cruen keikalle suunnattua bussikuljetusta??
oizo
10.04.2007 22:23:29
Jos tuolta menolipusta tilaa niitä lippuja istumapaikoille niin kai ne on vierekkäisiä?

heh en tiiä. paras olla :D
sattuuhan näitä
Flash
11.04.2007 09:23:33

No on mulla ainakin joka kerta ollut (ja aika monesti oon tilannu).
Live Music Is Better!
Keke Urlaub
11.04.2007 11:45:11

Ostinpa lipun katsomoon. Eihän tollaista voi missata..
"Nemo saltat sorbius, nisi infanus est" - Anon.
Kylyma
12.04.2007 15:59:07

kiinnostas tääki keikka mutta ei oo rahhaa :(
Jos töitä tekis nii sais lippuun pienen ajan sisään, mutta pitäs raahesta hesaan päästä vielä jotenki
neve
13.04.2007 13:18:40

Tulee aika kova viikko. Mötikät, Ozzy ja Megadeth.
Aika prkl kalliit liput, mutta pakko vain maksaa, ei auta mikään.
Mutta yleisesti ottaen lippujen hinnat alkavat olla jo aika kovia.
Nasty_Suicide
13.04.2007 20:28:05
Jes! Kenttäliput tulossa....
Want some, need some
Roope77
13.04.2007 22:12:49
Jess..liput tuli tänään, kentälle! Kyllä odotukset ovat todella kovat. Onkohan niillä tota sirkkus teemaa vielä tällä rundilla?
mipi
13.04.2007 22:27:51
Pakkohan sinne on lähteä kun nyt kesäduunikin varmistui. Prkl vaan kun kenttäliput oli jo loppuun menny, no katsomoon sitten. Vähän vaan nakertaa kun viime kerrallakin kaverin kanssa katsomoon jouduttiin vaikka aivan selvästi lippupalvelun myyjälle ilmotettiin että kaksi kenttälippua otetaan. Nokkelina poikina tajuttiin sitten vasta keikkapaikalla lippua tarkemmin tutkia ja katsomoonhan siinä sitten jouduttiin. Vitutus oli kyllä melkoinen silloin...
Hey, come here with the guitar!
teg
14.04.2007 10:15:16
ihan vaan mielenkiinnosta kyselen, että tietääkö kukaan, onko lippuja kuinka mennyt kaupaksi...vai rajoittaako tuo järkyttävä hinta menohaluja? uskoisin itse, että loppuun myydään pikkuhiljaa keikkapäivään mennessä.

voisivat kyllä tuon "special questin" julkaista. toivottavasti tuohon hintaan saisi jonkun muunkuin suomalaisen bändin tai taas in flamesin.
Proge
14.04.2007 13:35:59
ihan vaan mielenkiinnosta kyselen, että tietääkö kukaan, onko lippuja kuinka mennyt kaupaksi...vai rajoittaako tuo järkyttävä hinta menohaluja? uskoisin itse, että loppuun myydään pikkuhiljaa keikkapäivään mennessä.

voisivat kyllä tuon "special questin" julkaista. toivottavasti tuohon hintaan saisi jonkun muunkuin suomalaisen bändin tai taas in flamesin.

Kyllä sinne keikalle vielä pääsee, mutta vain katsomopaikkoja lavan sivustalla on ja sitten kauempana lavaa on myös katsomopaikkoja. Ja tuskin keikkaa loppuun myydään, viimeksikään ei myyty.
Punainen tupa ja perunamaa. Kaikille warettajille toivon huonotuloista ja tylsää työuraa, jossa joku muu vie rahat.
Roope77
14.04.2007 17:27:49
Vuonna 2005 olin kuullu että turun liput olivat mennyt aika huonosti kaupaksi..
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)