Aihe: The Killers ??
1 2
elbowski
28.03.2007 22:39:39
Kyllä se mulle ainakin näyttää, että liput sais seisomokatsomosta/kentältä, kun laitoin, että 2 lippua ja valitsin seisomokatsomon.

Jassoo, mahdat omata jotain VIP-pisteitä sitten :) meikäläisellä meinaan herjaa vieläkin olevan täysi.
"Kaunianen on oikeesti persereikä keskellä espoota. Tai sit semmoinen tulehtunut näppylä espoon pakaroissa. Ja siellä muuten haisee oudolle, ootko huomannu? Paska mesta." -Diego
alanko
20.06.2007 11:21:53 (muokattu 20.06.2007 13:29:00)
Vähän nostoa tälle, kun keikka lähestyy. Onko moni menossa? Ja onko kellään tietoa minkälaista settilistaa ovat soitelleet? Jännityksellähän tässä jo keikkaipäivää odottelee.

EDIT: Kävin vähä googlella kaivelemassa ja esim tuolta löytyy jonkinlaista keikka-arviota ja settilistaa http://blog.gotuitmusic.com/index.p … killers-kill-in-lowell-ma-a-review/
Horatius-87
21.06.2007 18:13:42
jees no mä ainakin olen menossa. ääh saatiin vaan kurjat istumapaikat, kun ei älytty että liput menevät niinkin nopeasti..
Quidquid latine dictum sit, altum viditur.
Horatius-87
24.06.2007 15:35:19
no on kyllä köyhästi täältä lähtijöitä.. parempi että tulee hyvä konsertti. harmi vaan että uudelta levyltä en tunne juuri mitään värssyjä. no vanhat on sitten sitäkin tutumpia :)
1. Kaikki nuoret käyttävät huumeita. 2. Esko on nuori. 3. Siis: Esko käyttää huumeita.
alanko
25.06.2007 14:01:41
no on kyllä köyhästi täältä lähtijöitä.. parempi että tulee hyvä konsertti. harmi vaan että uudelta levyltä en tunne juuri mitään värssyjä. no vanhat on sitten sitäkin tutumpia :)

Joo ei näytä kauheaa kiinnostusta tämä keräävän. No huomenna kuitenkin tärähtää ja itse ainakin odotan innolla. Permannolle on tosiaan itsellä liput. Ite oon viime aikoina kuunnellut enemmän uutta levyä ja se on ruvennut tuntumaan ehkä jopa paremmalta kuin eka levy. Loistavia molemmat joka tapauksessa.
Horatius-87
26.06.2007 15:16:12
Joo ei näytä kauheaa kiinnostusta tämä keräävän. No huomenna kuitenkin tärähtää ja itse ainakin odotan innolla. Permannolle on tosiaan itsellä liput. Ite oon viime aikoina kuunnellut enemmän uutta levyä ja se on ruvennut tuntumaan ehkä jopa paremmalta kuin eka levy. Loistavia molemmat joka tapauksessa.

jees jees. tänään se sitten on.. jos on kolme lämppäriä niin millon ihmeessä itse tappajat aloittaa soittaan?! plaah. no innoissani silti olen
1. Kaikki nuoret käyttävät huumeita. 2. Esko on nuori. 3. Siis: Esko käyttää huumeita.
Horatius-87
27.06.2007 13:51:09
no mitäs te m.net toverini tykkäsitte eilisestä? mielestäni oli suorastaan hurmaava keikka

pitää mennä

kuvaillaan myöhemmin
Cathi777
27.06.2007 22:06:06

no mitäs te m.net toverini tykkäsitte eilisestä? mielestäni oli suorastaan hurmaava keikka

pitää mennä

kuvaillaan myöhemmin

Joo, ei voi muuta sanoa kuin, että aivan mahtava. Odotuksia keikkaa kohtaan kyllä oli, mutta ne ylitettiin todella roimasti. Meininki oli aivan mieletön ja viimeksi tuollaista nähnyt itse Kornin ekalla Suomen keikalla. Itsekin innostuin riehumaan, vaikka yleensä vaan seurailen sivusta, vaikka keikasta pitäisinkin. Uuden levyn biisit nousivat keikalla aivan uusiin ulottuvuuksiin ja kuulostivat paljon hienommilta kuin ne ekan levyn biisit, mitä on itse taas enemmän levyiltä dikkaillut. Aivan uskomaton keikka ja ylivoimaisesti paras pitkään aikaan näkemäni. Placebon keikkaa pidin erittäin kovana, mutta kyllähän tämä senkin jyräsi selkeästi. Kerta kaikkiaan hienot iltamat!
Only pop music can break my heart...
Horatius-87
28.06.2007 07:12:43 (muokattu 28.06.2007 07:12:51)
Joo, ei voi muuta sanoa kuin, että aivan mahtava. Odotuksia keikkaa kohtaan kyllä oli, mutta ne ylitettiin todella roimasti. Meininki oli aivan mieletön ja viimeksi tuollaista nähnyt itse Kornin ekalla Suomen keikalla. Itsekin innostuin riehumaan, vaikka yleensä vaan seurailen sivusta, vaikka keikasta pitäisinkin. Uuden levyn biisit nousivat keikalla aivan uusiin ulottuvuuksiin ja kuulostivat paljon hienommilta kuin ne ekan levyn biisit, mitä on itse taas enemmän levyiltä dikkaillut. Aivan uskomaton keikka ja ylivoimaisesti paras pitkään aikaan näkemäni. Placebon keikkaa pidin erittäin kovana, mutta kyllähän tämä senkin jyräsi selkeästi. Kerta kaikkiaan hienot iltamat!

näimpä näimpä. itse olin hieman kauhuissani, kun kavereiden kanssa katsottiin mtv:ltä bändin kööpenhaminan keikkaa. Sontaahan se oli. Mutta kyllä pojat hoiti hienosti potin kotiin.

harmi vaan että levyt kuulostaa nyt hieman tylsiltä, kun niin hienoa oli :)
alanko
28.06.2007 08:34:42
Jees, oli kyllä tosi kova keikka. Ei mitään turhia välispiikkejä vaan biisiä toisensa perään ja se oli siinä. Mikä muuten oli se toinen coverbiisi joka soitettiin? Jostain kuulin, että olis ollut Joy Divisionia, mutta en niiden tuotantoa niin hyvin tunne, että voisin sanoa sen olevan totta.

Tämän päivän Hesarissa on ilmeisesti vähä arviota keikasta. Nettiversiossa ei ollut kuin lyhyempi maininta josta tämän pätkän ajattelin kopioida:
Jo tässä vaiheessa vuotta on turvallista sanoa, että jäähallissa nähtiin yksi vuoden parhaista rockkeikoista. Paikalle löytäneet 6 000 katsojaa voivat taputtaa omaa selkäänsä: he näkivät tuoreen yhtyeen parhaassa nousukiidossa. Tämä keikka tullaan muistamaan legendaarisena.

Tuon ajatuksen kanssa on helppo olla samaa mieltä.

Kiinnostuneille vielä tiedoksi, että keikalla oli tosiaan saundia tukevoittamassa toinen kosketinsoittaja, joka soitteli välillä myös kitaraa. For Reasons Unknownin ajaksi laulaja tarttui bassoon ja basisti otti kitaran käteensä, joten siinä oli sitten 3 kitaraa möyryämässä.
Johnny Buzz
28.06.2007 09:35:35 (muokattu 28.06.2007 09:36:22)

Jo tässä vaiheessa vuotta on turvallista sanoa, että jäähallissa nähtiin yksi vuoden parhaista rockkeikoista. Paikalle löytäneet 6 000 katsojaa voivat taputtaa omaa selkäänsä: he näkivät tuoreen yhtyeen parhaassa nousukiidossa. Tämä keikka tullaan muistamaan legendaarisena.

Tätä Hesarin arviota en kyllä allekirjoita ollenkaan. Olihan keikka ihan ok, mutta että legendaarinen. Ei siinä mun mielestä mitään legendaarista kyllä ollu. Toi Killers vaikutti mun oikeastaan aika tylsältä live-bändiltä. Soundit oli ainakin katsomoon kohtuu puuroiset. Bassosta ei juuri erottanut eri säveliä, vaan se oli yhtä erottelematonta massaa. Pikkasen vähemmän säröä siihen, niin ois ollu huomattavasti parempi. Ja rummut oli miksattu aivan liian pintaan peittäen alleen melkein kaiken muun.

En oikeen oo ymmärtäny, miks tätä bändiä hehkutetaan niin hirveästi. Löytyyhän helitä muutama hittibiisi, mutta siinäpä se. Laulaja ei ole loppujen lopuksi kovin kummoinen, mutta bändi soitti kyllä varsin tiukasti yhteen. Tällaset fiilikset mulla tuli keikasta.
Soulstab live 5.7. @ Tavastia, Helsinki w/ Goon
www.soulstab.com
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)