Aihe: Metallica Suomeen 2007?
1 2 3 4 59 10 11 12 13
Oceancalibra
21.02.2007 13:55:04
Keskiviikkona taas tulee pikku stressi "saanko liput" :D
"It's all fun and games till someone loses an eye, then it's just fun you can't see"
VJP
21.02.2007 14:06:25 (muokattu 21.02.2007 15:02:01)
Jaaha, Metallica pitäisi nähdä kerran elämässä, mutta liput maksavat aika helvetisti. Myöskin lippujen saaminen on kyseenalaista, sillä minun pitää nakittaa joku siihen hommaan koska olen itse koulussa. Suurella todennäköisyydellä jää näkemättä.

E: Hoho, minullahan on hiihtoloma kun liput tulevat myyntiin eikä mitään koulua.
Thet
21.02.2007 14:29:06
Jaaha, Metallica pitäisi nähdä kerran elämässä, mutta liput maksavat aika helvetisti. Myöskin lippujen saaminen on kyseenalaista, sillä minun pitää nakittaa joku siihen hommaan koska olen itse koulussa. Suurella todennäköisyydellä jää näkemättä.

Kyllä koulusta voi Metallican takia lintsata. ;) Tai ainakin ite menen jonottamaan niitä.
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
Kosminen
21.02.2007 14:33:29

Mahtaako nuo liput olla netin kautta saatavilla? Tarkoitus ois lähteä kaverin kans kattoon.
"Joku juo liikaa, joku pettää, joku puhuu liikaa, joku ei mittää"
Kalamies #16 >-)))>
jon lord
21.02.2007 14:42:17
Viime keikasta tuli mieleen kun oltiin pojan kanssa katsomassa. Ihan tajuton jono kenttäpaikoille. Sanoin pojalle että mennään katsomaan pääseekö muualta sisään. Mentiin siihen portille jossa oli kaksi linjaa jotka veti kentälle. Toisessa oli se parin kilometrin jono ja toisessa ei ketään. Menin kysymään että pääseekö tästä kentälle ja vastattiin että pääsee. Katsoin vähän hölmönä että mitä nuo kaikki sitten jonottaa. No ei tarvinnut jonottaa yhtään ja päästiin sisään juuri kun Slipknot aloitti. Onneksi ei menty siihen hirveän pitkään jonoon.
COVS jäsen N.o 3
Kylyma
21.02.2007 15:52:37

pääseekö lippupalveluun puhelimella läpi yleensä?
Pirtiä Minä! >-)))> kalamies#47 >-)))>
ballfish
21.02.2007 15:56:26

No ei todellakaan.
cruel_destiny
21.02.2007 16:24:29

siitä vaan yrittään :D sama netin kanssa :D ainoa varma tapa noin suosituille porukoille on mennä aamulla odottaan lipputiskille.
Kylyma
21.02.2007 17:29:23

no voihan vittu.. kait se pittää sitte liikahtaa
Pirtiä Minä! >-)))> kalamies#47 >-)))>
Soma city ward
21.02.2007 18:24:38
Onkohan lämppäriosastosta mitään huhuja vielä liikkeellä?
I LIED
Friedman
21.02.2007 22:54:55
JESS! nyt mä tiedän mitä varten mut luotiin tähän maailmaan...näkemään MetallicA livenä :)
ötzi
22.02.2007 00:36:51
Olin jo tulossa kunnes kuulin että se on ilosaarirockin kanssa päällekkäin. Hii en tulekkaan
Amiskalla sentään lehmät on pehmeitä
Diego
22.02.2007 12:13:58
Kyllä koulusta voi Metallican takia lintsata. ;) Tai ainakin ite menen jonottamaan niitä.

Näin minä tein viime kerralla. :P
Ota Mobilatia jos närästää
Oceancalibra
22.02.2007 17:09:37

Asiaa! Stockmannille sitä varmaan mennään aamusta.
"It's all fun and games till someone loses an eye, then it's just fun you can't see"
Thet
22.02.2007 17:57:40
Jonnekkin turun lippuluukulle täytyy mennä. Mitään suosituksia? Täytyy saada kaveri suostuteltua lähtemään mukaan jonottaa, ei kyllä pitäis hirveesti taivutella. :D
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
MaxDamage
22.02.2007 18:56:26
Pitää varmaan itekkin vääntäytyä liikkeelle. Tulee varmaan komeet jonot. :)
simppaa
22.02.2007 20:00:29
Voisiko joku valaista, että mitenkä nämä liput menee? Paljonko maksaa liput ja mihinkin kohtaan? Ja varmin tapa saada liput lienee siis se fyysinen ostaminen?
jon lord
22.02.2007 20:45:51
Voisiko joku valaista, että mitenkä nämä liput menee? Paljonko maksaa liput ja mihinkin kohtaan? Ja varmin tapa saada liput lienee siis se fyysinen ostaminen?

Viime kerralla ne olivat menneet aika äkkiä netin kautta. No joka päivä kävin lippupalvelun sivuilla ja kas! yllätys oli tullut lisäpaikkoja kentälle myyntiin ja sitten sain liput ihan netistä tilaamalla. Sitä en sitten tiedä miten niitä lisäpaikkoja kentälle tehtiin. Oliskohan jätetty "väli" Pa pois ja sitä kautta lisää tilaa ihmisille. Onhan stadikka niin pieni että yhdellä setillä pärjää,mutta kuulemma takakaarteen katsomoissa ääni kiersi tuulen mukana välillä aika ilkeästi. Me oltiin pojan kanssa ihan miksaus tornin vieressä ja siinä oli ihan helvatan hyvä soundi. Macca tais käyttää väli PA:ta kun oli stadionilla.
COVS jäsen N.o 3
Nieby
22.02.2007 20:55:31
Keskiviikkona taas tulee pikku stressi "saanko liput" :D

öö.. muistat kai että sun pitäs olla siellä lavalla? basso? :D älä sinä lipuista huolehdi..
cruel_destiny
22.02.2007 21:06:53
Viime kerralla ne olivat menneet aika äkkiä netin kautta. No joka päivä kävin lippupalvelun sivuilla ja kas! yllätys oli tullut lisäpaikkoja kentälle myyntiin ja sitten sain liput ihan netistä tilaamalla. Sitä en sitten tiedä miten niitä lisäpaikkoja kentälle tehtiin. Oliskohan jätetty "väli" Pa pois ja sitä kautta lisää tilaa ihmisille. Onhan stadikka niin pieni että yhdellä setillä pärjää,mutta kuulemma takakaarteen katsomoissa ääni kiersi tuulen mukana välillä aika ilkeästi. Me oltiin pojan kanssa ihan miksaus tornin vieressä ja siinä oli ihan helvatan hyvä soundi. Macca tais käyttää väli PA:ta kun oli stadionilla.

tohon liittyy varaaminen, kun varauksia ei lunasteta, paikkoja vapautuu.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)