el Bastardo 15.11.2006 09:36:52 | |
---|
Meidän rumpali pääsi säestämään Aueria kitarakotelolla Tampereella :) Oli kyllä varmaan hieno hetki, tietäen miten kova fani on kyseessä. http://www.desibeli.net/live/1097/09_11_2006Jon_Auer_(USA)__Lasse_Kurki__Tapes_ *köh* Pakko kai vähän hehkuttaa... Mä istuin itse asiassa Jonin kanssa pizzalla ennen keikkaa. Kyselin asioita ja herra tarinoi uudesta levystään ja muista asioista. Haastista luvassa yllälinkatulla sivustolla, mutta ilmeisesti vasta joskus parin viikon päästä (antakee anteeksi, mä haluan tiistain kunniaksi vaan vähän päteä). |
patonki 15.11.2006 11:03:06 | |
---|
*köh* *köh* Eipäs nyt aleta brassailemaan täällä. Häviätte kuitenkin, jos lähdette meikäläisen kanssa viivalle. Ihan ok keikkojahan tuo Joni veteli. |
el Bastardo 15.11.2006 11:12:31 | |
---|
*köh* *köh* Eipäs nyt aleta brassailemaan täällä. Häviätte kuitenkin, jos lähdette meikäläisen kanssa viivalle. Ihan ok keikkojahan tuo Joni veteli. En mä pärjää sulle vielä vuosikymmeniin, mutta oon vaan aika innoissani, siinä kaikki. :) |
patonki 15.11.2006 12:07:04 | |
---|
No juu, eipä mittään, mahtavaa että olet innoissasi. Ja mukava oli tavata, el Bastardo. |