Aihe: Kickstart 2006
1 2
Planetist
16.09.2006 18:39:41
Magenta Skycode oli kyllä positiivinen yllätys, olin myspacesta kuunnellut pari biisiään eikä pahemmin iskenyt mutta keikka oli hieno. Etenkin se viimeinen kappale oli helvetin hyvä. Minua myös luultiin Jori Sjöroosiksi ennen keikkaa.

Istuin pöytään ja joku tyyppi tuli samaan pöytään.
"Ootkos sää Jori?"
"Öh, Joo."
"Juu... mukava tavata, sopiiko tähän istua?"
"Öh, Joo."
Tässä vaiheessa mietin että onko tyyppi joku vanha tuttu vaiko m.nettiläinen kun en muista tätä nähneeni mutta tämä puhuttelee minua etunimelläni.
"Saittekos te soundcheckin tehtyä jo?"
"Öö... soundcheckin?"
"Niin, etkös sää kuitenkin oo Jori?"
"Öö, oon mutta..."
"Niin että mitenkäs se soundcheck?"

Noh, pian kuitenkin selvisi että Sjöroosiksi oli minua luullut, hassu sattuma kun ottaa huomioon ettei tuo Jori mikään yleisin nimikään ole.
Voit hieroa sarvikuonolla minua kun nukun, eikä vituta. - Tempura
Kun ei Nissanissa ole nestekytkintä, niin täytyypä maalata akvarelli naapurin emännästä. - Miccomacho
Onki
16.09.2006 22:16:55 (muokattu 17.09.2006 00:10:15)
Juu...Dälek oli todella kova ja ylitti jopa odotuksetkin hieman. Magenta Skycode ylitti odotukset hyvinkin komeasti. Kova keikka, kova bändi. Liimatta oli hyvä, mutta tosiaan, jos olisi jotain kuullut ennakkoon uudelta levyltä, olisi voinut toimia hieman paremmin, mutta onneksi tuli muutamia vanhojakin hittejä.
Muut bändit menikin sitten aika ohi...
Tää on
riimu
17.09.2006 21:27:02
Oli mahtava viikonloppu kaikkiaan. Eilen Elisabeth underground oli parhautta ja sen jälkeen muutenkin räväkämpi ilta toimi. Kiitos hullulle seuralle, musiikille, alkomahoolille ja kaikelle. Parasta.
Se mikä ei tapa, vituttaa.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)