Aihe: Ankkarock -06
1 2 3 4 5
Super-Jari
04.08.2006 17:20:40
Ottakaa joku nauhalle legendaarisen Mirror of Madnesin keikka.
Hiku
04.08.2006 21:58:36
Huomenna tullaan..Mokoma, Eläkeläiset, Sonata... Onhan noita vaikka mitä. Muiden tuntomerkkejä?
Jos se ei sovi, niin se laitetaan sopimaan!
Vainhaalee
04.08.2006 23:04:06 (muokattu 04.08.2006 23:05:28)
Floggin Molly, Dropkick Murphys, Hanoi ja TURBONEGROOOU!
Siellä nähdään!

EDIT: Danko Jonesia myös odotan kovin, Ankkarock paikka hyvin missatun Ruissin...
Inspiration for birth control
hirvoksi
05.08.2006 12:45:57

Mistä näkee soittojärjestyksen?

Tuolta löytyy:
http://www.ankkarock.fi/index.php?group=3&page=26

Ja ppääseekö leirintäalueelle mihin aikaan tahansa?

En jaksanu etsiä, mutta eiköhän siihenkin löydy vastaus:
www.ankkarock.fi -sivuilta

- Pete
Ota rennosti! Ja olet virtuoosi.
kirjoittelija
05.08.2006 17:29:40
THE RASMUKSELLA MATKUSTUSONGELMIA, TILALLE AMORPHIS _ 5.8.2006

Yksi lauantain pääesiintyjistä, The Rasmus on joutunut peruuttamaan illan esiintymisen Ankkarockissa sääongelmien vuoksi. Bändi oli palaamassa Färsaarilta Suomeen kun sää muuttui lentämiselle mahdottomaksi.

Mikäli Färsaarilla sääolot paranevat ja bändi saadaan takaisin Suomeen, esiintyy The Rasmus Ankkarockin Korsolavalla sunnuntaina. Lisätietoa luvassa heti kun saamme uutta informaatiota.

Lauantaina klo 20.20 Korsolavalla The Rasmuksen tilalla esiintyy Amorphis, joka siirtyy lauantaille sunnuntailta.
On kivaa olla kiva.
jarmos
05.08.2006 22:37:45
V*ttu mitä tyyppejä paikalla, onks mitään järkee, kaks mustiin pukeutunutta tyyppiä toinen mies toinen nainen, mustat hiukset, mustat vaatteet, mustat kokopitkät nahkatakit, lämpö varjossa 25c, mitä v*ttua näiden päässä liikkuu?????
Huomispäivän murehtiminen ei poista huomisen murhetta, mutta se poistaa ilon tästä päivästä.
trih
05.08.2006 23:41:40
V*ttu mitä tyyppejä paikalla, onks mitään järkee, kaks mustiin pukeutunutta tyyppiä toinen mies toinen nainen, mustat hiukset, mustat vaatteet, mustat kokopitkät nahkatakit, lämpö varjossa 25c, mitä v*ttua näiden päässä liikkuu?????

Hohoo. Mahtoi rassata. Mä lähden huomenna ahdistumaan ankkalammelle.
She is benediction.
Exhausted
06.08.2006 10:41:50 (muokattu 06.08.2006 10:42:43)

Ihan ok festaripäivä oli, tulipahan nyt tämäkin nähtyä. Itse olin vähän huonossa hapessa perjantain jäljiltä, joten se varmaan vähän vaikutti kokemukseen, mutta onneksi sää suosi.

Bändeistä katselin Mokoman, Apulannan, PMMP:n, Opethin ja Disco Ensemblen. Näisti kaikki tarjosivat oikeastaan sen mitä odotinkin. Mokoman näin ensi kertaa sitten uuden levyn julkaisun ja hyvin nuo uudet biisit toimivat livenä. Apulanta veti perustylsän festarikeikan ja PMMP levitti positiivista energiaa. Opethin näin ensi kertaa, ja ehkä hieman petyin. Tämä ei ole festaribändi. Disco Ensemble sen sijaan oli illan odotettu kohokohta, ja vielä pitkästä aikaa, ja vähän mielenkiintoisemmalla settilistalla kuin yleensä. Järjestelyt tuntuivat sujuvan mukavasti, mitä nyt lavojen välinen etäisyys oli aika pitkä.

Tuosta The Rasmuksen perumisesta muuten on pakko sanoa että asiasta tiedotettiin aika jäätävännäköisellä ilmoituksella screeneillä. Niiden kirjoittajalla ei ollut hallussa suomen eikä englannin kielen taito. Chances in the program. Todays plays Amorphis. Eikö ketään kielitaitoista löytynyt koko festarin henkilökunnasta edes huomaamaan sitä kamalaa kieltä?

E: Niin, ja Mirror of Madness. Mikä juttu tää nyt on? Ei ollut edes hauskaa
MV
06.08.2006 12:35:14
E: Niin, ja Mirror of Madness. Mikä juttu tää nyt on? Ei ollut edes hauskaa

Äläs nyt...Vetivätkö appelsiinijaffan?
"mut ois se hienoo mennä kyllä johki missä ei oo niin hienoo ku täälläpäin. ja sit ois paljo hienompaa täälläkin. ja vittu ihansama." -Pussokisu (gänässä)
MindMatters
06.08.2006 14:43:19
Äläs nyt...Vetivätkö appelsiinijaffan?

Vetivät. Heti ekaksi.

Lauantain paras bändi oli mielestäni kyllä Opeth. Se pääsi vetämään keikkansakin vielä juuri oikeaan aikaan iltaa.
Seppo_Howitzer
06.08.2006 15:06:29
Miten ihmeessä Mirror Of Madness pääsee noille festareille soittamaan? Ei millään pahalla, mutta tuo on hirveeä CoB/Norther apinointia.
FatSam
06.08.2006 16:00:59

Miten ihmeessä Mirror Of Madness pääsee noille festareille soittamaan? Ei millään pahalla, mutta tuo on hirveeä CoB/Norther apinointia.

Ne oli Ruisrockissakin ennen Apulantaa vetämässä 10min keikan. En valitettavasti ollut paikalla silloin.
Super-Jari
06.08.2006 16:25:47
Eikö kukaan saanu nauhalle sitä? Mirroria?
elbowski
06.08.2006 17:39:52 (muokattu 06.08.2006 17:41:25)
Juu tulihan sitä oltua. Mokoma oli taas saaterin kova, niinkuin aina kun olen bändin nähnyt. Itseä vaivasi ehkä pienoinen väsymys. Syvyys On Vaiti -kappaletta lukuunottamatta en taaskaan missannut yhtäkään lyriikkaa/fraasia :)
Apulantaa kävin tsekkaamassa Terveiden Käsien toivossa, ja niiden jälkeen suuntasinkin takaisin Rocklavalle tsekkaamaan DJBB:tä, joka veti mielettömän kovan keikan.
Dropkick Murphys meni jumittaessa, itse en oikeen päässyt fiilikseen mukaan jostain syystä. Rummut ei oikeen kuulunu ollenkaan.
CKY oli pienoinen pettymys, saundit oli aivan kauheaa puuroa, ja bändi oli aikamoisessa humalassa, ainakin kitarajäsenistön edustajat.
Mirror Of Madnessia näin pari biisiä, en sano mitään. PMMP olikin sitten taas pirun kova, niinkuin aina :)
PMMP:n jälkeen kävin vielä Danko Jonesin keikan katsomassa, olihan tuo melkoisen kova keikka, mutta Ruisrockin veto vei voiton. Toivoin enemmän stand-up-komiikkaa.

Juu, ihan kivaa oli.

E. Timo Rautiaisen taikana siinä mäessä istui takanani joku Mnettiläinen, ainakin paidasta päätellen. Kuka tunnustaa?
E2. Vrummmm! Tais olla VainHaalee, ainakin omakuvasta päätellen. Mä olin se Tool-paitainen poika.
Vaihtakaa Epi LP Custom SG:hen, Jazzmasteriin, Teleen tahi Stratoon! (Kts. Tori-ilmoitus!)
Brother Tohveli
06.08.2006 18:58:00
Youtubesta löytyy Mirroria...etitte vaan bändin nimellä. Huomasinpa,että Norjassa on jo joku Mirror Of Madness yhtye jo. Yhdyn,että vaikka pojat ovat nuoria niin musiikki on silti kamalaa. Ja missä bendaus ja vibrato soitossa? First things first.
Jenka
06.08.2006 20:04:09 (muokattu 06.08.2006 20:05:06)

Mun suosikit oli Lemonator, Don Johnson Big Band, PMMP ja Disco Ensemble. Ne kokonaan näinkin.

Danko Jonesia tuli vähän missattua, Dropkicksejäkin olisi voinut paremmin katsoa. The Rasmuksen olisin varmaan katsonut, jos olisi ollut paikalla.

Aurinkoa riitti. Varjoja tuli lähinnä ihmisistä.

Moitteita epäselville vesipistejohdatuksille ja välimatkalle Puistolavan ja kahden muun lavan välille. Tosin ei Puistolavalle tullut juuri tarvetta käydä, että melkeen sama tuo. Mutta tuon takia ei sitten viitsinyt kavuta katsomaan Eläkeläisten viimeisiä biisejä....

Sisään pääsi loistavasti , sillä jostain syystä 12 maissa ei jonoa ollut toisin kuin viime vuonna ainakin kilometri.

Tämä oli mun seitsemäs Ankkarock. Joko se olisi tässä? :D
32788
06.08.2006 21:17:16
Joo, lauantaina tuli käytyä. Oliko muuten joku m.nettiläinen kun oli semmoinen itetehty valkoinen paita, jossa luki mustalla tussilla "PILUMIES" ja kirkkoveneen kuva?
Carpenter
06.08.2006 21:58:47
Lauantaina olin juu. Tässä jotain kommenttia niistä esiintyjistä, jotka katsoin kunnolla:

Mokoma oli pettymys lähinnä surkeiden saundien takia. Bassorumpu oli aivan liian kovalla ja basisti oli huono. Välillä ei edes tiennyt missä biisissä mennään, vaikka kaikki biisit, paitsi se uusi, olivat tuttuja. Olin noin 10 metrin päässä eturivistä Kuisman kohdalla. Kertokaa, jos muualla oli paremmat saundit.

Timo Rautiaisen bändi oli mainio ja saundit hyvät, mutta biisit olivat aika tylsiä. Saatiin kaverin kanssa Kuoppalalta nimmarit. :D

Sonata pääsi taas yllättämään positiivisesti. Mielestäni bändi on livenä paljon parempi kuin levyllä. Mukavia pikku kikkailuja paljon. Kiipparisti ja kitaristi soittivat todella hyvin soolonsa. Onkos Sonatalla muuten basisti vaihtunut. Näytti vaan eri tyypiltä kuin Nightwish keikalla Areenalla.

Mirror of Maddnes oli hirveetä kuraa. Laulaja-kitaristi oli wannabe-Laiho pahimmillaan. Siitä tuli kyllä hyvät naurut.

PMMP oli kova ja saundit hyvät. Ei mitään valittamista.

Opethia menin sinne katsomaan ja ihan hyvän, mutta turhan lyhyen keikan vetivät. Basisti Martin Mendez oli mielettömän hyvä. Olin eturivissä siinä hänen edessään. Saundit olivat ihan ok. Kitarat ja laulu olivat välillä vähän hiljaisella, mutta basso ja rummut erottuivat hyvin. Uusi rumpalikin soitti ihan mallikkaasti. Pidempää settiä olisin mielelläni toivonut ja kahta viimeistä biisiä en ollut ikinä kuullut. Pakko päästä joskus kokopitkälle klubikeikalle!

Eläkeläiset oli yllättävän hyvä, vaikka hieman soosissa olivatkin. Mainiosti vetivät. Kovin biisi oli tietenkin Vihaan humppaa.
ihrviö
06.08.2006 22:09:33
Olipa aika kova veto taas Dropkick Murphyiltä, ainoa mikä puuttui oli paljaat tissit Spicy McHaggisin aikaan.
En ehkä näytä hyvältä, mutta ainakaan miulla ei oo rahaa.
samsonov
06.08.2006 22:11:26 (muokattu 06.08.2006 22:11:36)
HUhhuh!!! Turbonegron keikka oli RAUTAA!!!

eturivis tietty asiaa todistin :p
All My Exes Live In Texas....And That's Why I Hang My Hat In Tennessee
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)