Aihe: Billy Idol Areenalla 2.7.2006
1 2
Silvio Dante
10.07.2006 10:41:41
Mut ainahan rapatessa vähän roiskuu...

Niinhän siinä monesti käy. Mutta paljonkos Hjallissa oli Billyllä yleisöä, oliks halli täynnä?
Aijai!
p130
10.07.2006 11:12:01

Kuuliko kukaan muu Tuurissa soundcheckin Thunderstruckia, ilmeisesti joku ihan spontaani idea kun kukaan bändistä ei ollut ihan täysin kärryillä hommassa. Mutta siitä huolimatta loistava veto, hymyn veti väkisin huulille!

Viime vuonna Oulussa vetivät Jumpin lisäksi Who Are You:n. Loistava covervalinta oli sekin.
Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. -Kari Suomalainen
rheinone
10.07.2006 13:52:10
Mutta paljonkos Hjallissa oli Billyllä yleisöä, oliks halli täynnä?

Koko yläkatsomon eteen oli vedetty verhot kiinni, joten ei ollu täys. Mutta jengi oli kyllä yllättävän hyvin messissä, varsinkin ottaen huomioon sen että yleisö oli pääasiassa sellasta nelikymppistä taatelintallaajaa.
All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll.
Jeepster
10.09.2006 14:37:05
Allright, Billy "fucking" Idol tuli sitten nähtyä ja täytyy sanoa, että oli kyllä todella positiivinen yllätys meikäläiselle. Äijä rokkasi niin maan perusteellisesti, eikä varmasti jättänyt ketään kylmäksi.

Oliko muita m-netin jäseniä paikalla?

Olin. Makeeta menettää tollanenkin keikkaneitsyys kentällä parin metrin päässä äijästä..

Jonna's Problem oli kyllä ihan paska.. Ei kai kukaan siitä nyt oikeasti tykännyt.
Ain't no square in my corkscrew hair.
rheinone
10.09.2006 15:49:29
Olin. Makeeta menettää tollanenkin keikkaneitsyys kentällä parin metrin päässä äijästä..

Jonna's Problem oli kyllä ihan paska.. Ei kai kukaan siitä nyt oikeasti tykännyt.

Mä diggasin Jonna's Problemista myös. Paaaljon parempi livenä ku levyllä. Ja Porra on kova sälli, ymmärtää myös lavashöyn merkityksen.
All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)