Aihe: Finnish Metal Expo 2006
1 2
Da Make
05.02.2006 17:06:57
Lauantaina tuonne "joudun", menen vaan kun tyttö halusi mut mukaansa ja kivahan se on tytön kaa viettää aikaa :)

Toivottavasti musa ei ole kamalaa.

Onko tietoa että kun tonne menee niin onko sinne sitten "lukittuna" koko ajan vai pääseekö sieltä käymään ulkona siten että pääsee vielä takas sisään ?

Joku ranneke systeemi siinä on, mutta se on ilmeisesti "vain" bändialue-messualue ramppaamista varten. Jos haluat ulos niin voithan sinä sönköttää jotain "hätätapaus, täytyy noutaa Espoosta yksi tuttava..." tai jotakin. Tällein on niitä tuska in-out rannekkeitakin saatu.
luopio
07.02.2006 14:59:44
Lauantaina tuonne "joudun", menen vaan kun tyttö halusi mut mukaansa ja kivahan se on tytön kaa viettää aikaa :)

Toivottavasti musa ei ole kamalaa.

Onko tietoa että kun tonne menee niin onko sinne sitten "lukittuna" koko ajan vai pääseekö sieltä käymään ulkona siten että pääsee vielä takas sisään ?

Kaivat vaan kato sen hevimiehen esiin joka sussakin olis illon ku noita bläkkiksiä kuuntelit, rock!
Syntisin heittäköön viimeisen kiven
shagriml
10.02.2006 13:05:16

Kaivat vaan kato sen hevimiehen esiin joka sussakin olis illon ku noita bläkkiksiä kuuntelit, rock!

Kyllä mä vieläkin 90-luvun alun & puolvälin ja 80-luvun bläkkiä ja metallia kuuntelen mut nykymusa on vain paskaa, sille ei voi mitään... Ei vaa kolise sellasilla kliinisen silotetuilla studiosaundeilla tuotettu poppimetalli.... Toivottavasti ei ois sentään livenä yhtä urpon kuuloista kuin levyllä.
luopio
10.02.2006 19:04:16
Kyllä mä vieläkin 90-luvun alun & puolvälin ja 80-luvun bläkkiä ja metallia kuuntelen mut nykymusa on vain paskaa, sille ei voi mitään... Ei vaa kolise sellasilla kliinisen silotetuilla studiosaundeilla tuotettu poppimetalli.... Toivottavasti ei ois sentään livenä yhtä urpon kuuloista kuin levyllä.

No oishan noista lauantain bändeistä sitte ainaki Amorphis tsekkaamisen arvonen!
Da Make
13.02.2006 13:42:46
No oishan noista lauantain bändeistä sitte ainaki Amorphis tsekkaamisen arvonen!

Todellakin! Vähän enemmän oman tyylinen.
petrutsi
15.02.2006 21:12:47
Mites tuo Kaapelitehtaalle siirtyminen kannattaisi hoitaa? Bussilla vai metrolla vai miten? Lähteekö bussit siitä rautatientorilta? Neuvoja pliis.
My balls and the end of humanity..how the hell are they related?
JohnJ
15.02.2006 22:04:59 (muokattu 15.02.2006 22:07:41)
Mites tuo Kaapelitehtaalle siirtyminen kannattaisi hoitaa? Bussilla vai metrolla vai miten? Lähteekö bussit siitä rautatientorilta? Neuvoja pliis.

Metrolla pääsee suht lähelle, länteen päin ja Ruoholahden päätepysäkki on sellaisen puolen kilometrin kävelymatkan päässä Kaapelitehtaasta. Vielä lähemmäs pääsee bussilla, esim. 65A tai 66A, jotka pysähtyvät sekä rautatientorilla että heti rautatieaseman jälkeen Kaivokadun pysäkillä (Sokoksen edessä). Ja sitten perillä Salmisaaren pysäkki on se, jossa bussista pois jäädään (sitä edellinen pysäkki on nimeltään Länsiväylä).
Metal meets the bone!
SuvantoJ-
15.02.2006 22:07:40 (muokattu 15.02.2006 22:08:09)

Itse suunnistin viime vuonna metrolla niin pitkälle länteen vain kuin pääsee, siitä on enää kävelymatkan päässä Kaapelitehdas ja eksyminen melko vaikeaa kun vaikka kartasta kattoo ennen lähtöä.

E: Auttamattomasti myöhässä
Blessed are the cheesemakers - Salon Seudun Bändit
petrutsi
15.02.2006 22:26:26
Jees kiitokset neuvoista, eiköhän näillä pärjätä!
LNA
16.02.2006 17:13:19 (muokattu 16.02.2006 17:14:43)

Jos olette perjantaiksi eksymässä paikalle niin n. klo 20.30 olisi yläanniskelualueella (puristamo(?)) Suomen Metalli Musiikin kuuntelutus-sessio: Taceren ihan oikea single siellä pyörähtänee ilmoille ensi kertaa. En vielä tiedä olenko itse osallistumassa tapahtumaan, mutta jos minua näkyy niin vedelkää hihoista (ässiä).
Raittiusseura Raivotar - Liity sinäkin! (kts. omakuva)
yellow
16.02.2006 21:25:54
Teräsbetoni ei sitten esiinny FME:ssä. Ahola määrätty lääkärin toimesta laulukieltoon.
LNA
17.02.2006 15:36:31

Teräsbetoni ei sitten esiinny FME:ssä. Ahola määrätty lääkärin toimesta laulukieltoon.

Oi voi. Sit kyl en ainakaan tuu.

Mutta on flunssaa liikkeellä täälläkin päässä tosiaan..
Raittiusseura Raivotar - Liity sinäkin! (kts. omakuva)
bodom
18.02.2006 02:25:59
Ahh, dodih, juuri tulin kotiin kyseistä perjantain tapahtumasta. Mukavaa oli.
MIS KAIKKI PIUHAT ON!?
petrutsi
18.02.2006 11:51:42
Mukavaa oli ja Evergrey palkitsi. Sisäänotto järjestelyt olivat kyllä aika suuri miinus. Jos ovet oli auki 17:00 ja itse tulin paikalle noin puoli kuusi ja värjöttelen 45min jonossa, meren vieressä hirveässä viimassa ja pakkasessa niin sanotaanko, että tunnelma oli aika monta astetta pakkasen puolella kun pääsin sisään. Kyllä se sitten siitä nousi.

Finnish Metal Awards oli hauska ja huvittavasti tehty. Pieni "sinnepäin"-meininki oli hyvä!

Bodom-klinikan missasin mutta ainakin Marcon ja Empun klinikkaa häiritsi se mökä mikä tuli ulkopuolelta. Eli edes pieni eristys sen ja muiden tilojen välillä olisi ollut jees. Kysymyksistäkin olisi saattanut saada selvää silloin.

Näin viimeiseksi hyvät toverit, minulla on kunnia ilmoittaa, että olen ollut Jukka Nevalaisen aka Nightwishin rumpalin kanssa samassa vessassa!
luopio
18.02.2006 12:12:40
Mukavaa oli ja Evergrey palkitsi. Sisäänotto järjestelyt olivat kyllä aika suuri miinus. Jos ovet oli auki 17:00 ja itse tulin paikalle noin puoli kuusi ja värjöttelen 45min jonossa, meren vieressä hirveässä viimassa ja pakkasessa niin sanotaanko, että tunnelma oli aika monta astetta pakkasen puolella kun pääsin sisään. Kyllä se sitten siitä nousi.

Minua tuo myöhästyminen vitutti vielä hiemna enemmän kun se Ajattara oli se minkä tuolta olis halunnu nähä ja se aika meni pakkasessa seistessä. Katkerasti täytyy myöntää ett paskat oli nuo sisäänottojärjestelyt.
Helvetinpartaterä
18.02.2006 12:56:00

Mites pääseekö nyt siis sillä rannekkeella ulos itse tapahtumasta ja sisään?
Manavava! "I'm gonna rip your head off and shit up your neck!"
ozz3
18.02.2006 13:45:31
Mites pääseekö nyt siis sillä rannekkeella ulos itse tapahtumasta ja sisään?

Ei ainakaan eilen päässyt. Ehkä ihan hyvä vaan, sillä nuo jonotusjärjestelmät todella kusivat ja kovaa. Miksei sitä sisäpihan päässä olevaa ovea voinut käyttää toisena ovena? Ajattara jäi itseltäni ja monelta muulta näkemättä tämän sähläyksen takia.

Itse messualue oli hieno ja täynnä tsekattavaa. Saisipa tuonne jotain lahjakortteja :p, oli nimittäin niin paljon hienoa kamaa myynnissä, että meinasi pää seota. Onneksi myös kaikkea ilmaista oli tarjolla, kuten karkkia (:----D), levyjen kuuntelua ja musavideoiden katselua. Ruoka ja juoma oli aika sikahintaista, mutta kuitenkin loppujen lopuksi aika laadukasta, ainakin kahvi joka oli todella hyvää.

Klinikoista katsoin acoustic experiencen joka oli hauska ja opettavainen aiheesta kiinnostuneille ja minulle myös vaikka aihe ei koskettanutkaan. Hietalan ja Vuorisen tapahtuma meni lähinnä kyselytunniksi, vaikka yhden biisin veivasivatkin.

Verjnuarmu toimi mielestäni helvetin hyvin kaikkine lavasteineen ja muutenkin. Noetavaeno ja Viikatemies jäivät biiseistä parhaiten mieleen. Swallow The Sun toimi juuri niin hyvin kuin hidasteleva tappo voi toimia, etenkin niissä hieman nopeammissa kappaleissa. Finnish Metal Awards oli hieman turha tapahtuma, onneksi niin voittajat kuin juontajatkin osasivat ottaa homman huumorilla. Kaverin Gene Simmons -paita sai muuten kivaa huomiota Suomiselta, pitänee itsekin ostaa sellainen. Evergrey yllätti täysin puun takaa, miten olen missannut tämän? Aivan mahtavaa kamaa! Etenkin laulaja/kitaristi hoiti hommansa täyden kympin arvoisesti..harvoin näkee tuollaista taitoa lavalla. Jaksoipa mies heittää vielä läppää ja kosiskella yleisöä mukaan. Kotipeltoa emme jakasaneet paljon katsoa, koska oli jo myöhä ja pettymys Teräsbetonin peruuntumisesta melkoinen. Päälimmäiseksi tunteeksi jäi kuitenkin se, että Timo lauloi paremmin kuin pari vuotta sitten näkemälläni keikalla. Kaikki soolo-kauden hitit tulivat ja mikäli arvaan oikein niin myös pari Stratovarius-biisiä soiteltiin.

Tänään sitten Ensiferum ja Udo. Muilla ei ole juuri väliä.
Killed by death MegaMan Club #009 - Shadow Man |THV-klubi #6 Päivän video
Väinämöinen
18.02.2006 15:54:38
Bodom-klinikan missasin --

Tämä olikin ehkä perjantain tapahtumista huonoiten toteutettu, sillä mitään varsinaista klinikkaa ei ollut, miehet eivät soittaneet mitään vaan vastailivat koko ajan kysymyksiin.

Sen sijaan muuten yleisilme oli mielestäni ihan hyvä. Myytävää oli paljon ja monessa muodossa, jopa No sori! -aiheisia T-paitoja. Godsplaguen kitaristin näytös oli todella positiivinen yllätys, kun en bändin tuotantoon ole aiemmin tutustunut.
Mykkä kissa on mauton.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)