Antsa 24.09.2005 11:25:11 | |
---|
Niin ja jos jollain olisi tarjota lahtelaiselle hanulle kyydin Helsinkiin ja takaisin, olisin kiitollinen. |
Höki 29.09.2005 23:06:54 | |
---|
HEI!!!! Minulla olisi lippu tuonne Mewin Tavastian keikalle, mutta iästäni johtuen voisiko kukaan ystävällinen kiltti ihminen vaihtaa tämän lipun Nosturin keikan lippuun. Olisin ikionnellinen. Sitäpaitsi..tietääkseni Tavastia taitaa olla parempi paikkakin...No kummiskin. Tässä olisi minun mese ja e.mail: hokmanni@hotmail.com Ottakaa pliiss yhteyttä ja pelastakaa poika pulasta. |
blastoff 29.09.2005 23:59:51 | |
---|
Ottakaa pliiss yhteyttä ja pelastakaa poika pulasta. Laitoin sulle mailia. |
n-oise 30.09.2005 15:42:14 | |
---|
on kyllä tuo And the Glass-Handed Kites niin hyvä että oi ja voi kun odotan tuota keikkaa :> olet surrealisti, eikö niin... |
Jibbe 04.10.2005 00:31:42 | |
---|
Jos jollakulla sattuisi nyt ylimääräinen lippu löytymään, niin tulisin tarjoamaan siitä ehtaa rahaa ja tarpeeksi. |
Dunga 04.10.2005 00:42:18 (muokattu 04.10.2005 00:42:41) | |
---|
Oh man, I shot Marvin in the face.
IMIK #4
Romantikkoitkijät #24 |
goose 06.10.2005 21:56:34 (muokattu 07.10.2005 12:19:24) | |
---|
Jos joku on halukas vielä vaihtamaan Tavastian lipun Nosturin lippuun niin täältä löytyy päikseen 1kpl. EDIT: Eli minulla on se Nosturi tällä hetkellä ja sinulla Tavastia ja sitten vaihdetaan. Täytyyhän sitä antaa kaverinkin välillä voittaa.. |
Jenka 07.10.2005 00:27:47 | |
---|
Jos joku on halukas vielä vaihtamaan Tavastian lipun Nosturin lippuun niin täältä löytyy päikseen 1kpl. Mmh. Ennemmin mä ottaisin Nosturin lipun lisäksi myös Tavastian lipun ;) If you don´t give me a chance to break down the walls of attitude I ask nothing of you not even your gratitude |
Dunga 10.10.2005 22:15:04 | |
---|
Sitten settilistaa ja fiiliksiä kun koitudutte, te onnekkaat paskiaiset. Oh man, I shot Marvin in the face.
IMIK #4
Romantikkoitkijät #24 |
Jenka 11.10.2005 00:59:31 (muokattu 11.10.2005 01:06:26) | |
---|
Miten voi olla niin nättiä? Olin lumoutunut. Pari kuvaa, jotka eivät kyllä valitettavasti mitenkään välitä sitä tunnelmaa mikä oli paikan päällä. Enkä onnistunut saamaan muutenkaan kunnon kuvia. Sääli, ovathan he nättejä poikia. http://img375.imageshack.us/img375/9943/image010zl.jpg http://img393.imageshack.us/img393/4996/image411qx.jpg Joku muu hoitaa settilistan kokonaisuudessaan.. .muistan biisejä sieltä sun täältä.. Alkoi ainakin Chinaberry treellä. Muita: -She came home for Christmas - Snow brigade - The zookeeper´s boy - White lips kissed - Special - Why are you looking grave - Apocalypso jne... Tuo taustascreen upeine videoineen oli mahtava. Näimme tämän myös Provinssissa, mutta emme näin hulppeana :) Taustalla pyöri kaikenlaista..nukkeja, lumisadetta, omituisia eläimiä ja ihmisiä, kuvioita jne.. Ah, mutta mikä parasta - laulajan ääni, upea soitanta! Riivaa varmaan unissanikin vielä :) If you don´t give me a chance to break down the walls of attitude I ask nothing of you not even your gratitude |
Johnny Buzz 11.10.2005 10:19:54 | |
---|
Mä otan tänään Tavastialle kameran messiin. Voin sit laittaa kuvia nettiin kunhan kerkiän. |
Jenka 11.10.2005 12:47:29 | |
---|
Otan vastaan Tavastian lipun, jos joku päättää olla menemättä jostain hyvästä syystä. (Hyvä syy sietääkin olla kun on kyseessä näkemisen arvoinen bändi) If you don´t give me a chance to break down the walls of attitude I ask nothing of you not even your gratitude |
Bredius 11.10.2005 13:28:31 | |
---|
Otan vastaan Tavastian lipun, jos joku päättää olla menemättä jostain hyvästä syystä. (Hyvä syy sietääkin olla kun on kyseessä näkemisen arvoinen bändi) Etpäs ota, oot nähny bändin jo kaks kertaa tänä vuonna, minä en kertaakaan! En päässyt Provinssiin ja jäin kaverin kanssa ilman lippua kumpaankin näistä keikoista. Liputta jääminen oli monen asian summa, toki siitä saa osittain syyttää itseäänkin, mutta silti. Itkuraivarit. Nyt saisi joku myydä jo ihan säälistäkin pari lippua täksi illaksi. Kohtuuhintaan tietysti (50 € per lippu ei ole kohtuuhinta, alkuperäinen hintahan oli 18 €). "Rumors of my demise have been greatly exaggerated." |
Cathi777 11.10.2005 13:39:56 | |
---|
Oli se kyllä jälleen kerran jotain niin hienoa. Kaksi kertaa nyt olen bändin nähnyt ja täytyy sanoa, että minkään muun bändin keikalla ei ole vastaavaa tunnelatausta koskaan ollut. Jotenkin niin haurasta, mutta niin räväkkää. On se vaan niin hieno bändi levyllä ja livenä. Ainoa miinus jos sellaista pitää hakea niin oli se, että ainakin tuolla Nosturissa niin iso osa biiseistä kuulosti todella samalta. Tuli usein fiilis, että eikös tämä biisi jo kuultu ennen kuin sitten tajus, että ei. Only pop music can break my heart... |
Jenka 11.10.2005 15:31:51 | |
---|
Etpäs ota, oot nähny bändin jo kaks kertaa tänä vuonna, minä en kertaakaan! En päässyt Provinssiin ja jäin kaverin kanssa ilman lippua kumpaankin näistä keikoista. Liputta jääminen oli monen asian summa, toki siitä saa osittain syyttää itseäänkin, mutta silti. Itkuraivarit. Nyt saisi joku myydä jo ihan säälistäkin pari lippua täksi illaksi. Kohtuuhintaan tietysti (50 € per lippu ei ole kohtuuhinta, alkuperäinen hintahan oli 18 €). Sain näemmä kilpailijan :) Mutta minä voisin ottaa (maksaa) lipun siitä syystä, että olen nähnyt bändin ja tiedän varmasti hyväksi livebändiksi enkä mene katsomaan vain siksi että tietäisin millainen on livenä. Olisin varmasti täysillä mukana! ;) If you don´t give me a chance to break down the walls of attitude I ask nothing of you not even your gratitude |
Jenka 11.10.2005 15:33:49 | |
---|
Ne ketkä eivät pääse nauttimaan Mewistä livenä voivat lohduttautua edes pienesti kuuntelemalla tänään YleXiltä klo 19 Mewin akustista livekeikkaa. If you don´t give me a chance to break down the walls of attitude I ask nothing of you not even your gratitude |
mendieta 11.10.2005 16:14:48 | |
---|
Viides Mew-live meikäläisellä. Ehkä tasapainoisin setti nyt, kun on kaksi levyä miltä soittaa. Toki ensimmäiset kerrat oli aika suu auki, että onpas kova akti. Biisilista taisipa olla seuraava: circuitry to the wolf chinaberry tree symmetry am i wry? zoo keeper's boy 156 snow brigade white lips kissed special why are you looking grave she came home for christmas she spider apocalypso comforting sounds Suurin piirtein... "Vedä kahvasta, nauti kesästä!" |
Antsa 11.10.2005 17:22:02 | |
---|
Todella hieno keikka kieltämättä. Nyt on sellainen olo, että ei osaa mitään keikasta mainita. Jätti melko sanattomaksi. Bändi soitti todella tiukasti, mikä ei tietenkään karsinut meiningistä mitään pois. |
MV 11.10.2005 17:29:54 | |
---|
Huomenta, moro, päinää, iltaa, öö! |
Rattata 11.10.2005 17:49:46 | |
---|
Sain näemmä kilpailijan :) Mutta minä voisin ottaa (maksaa) lipun siitä syystä, että olen nähnyt bändin ja tiedän varmasti hyväksi livebändiksi enkä mene katsomaan vain siksi että tietäisin millainen on livenä. Olisin varmasti täysillä mukana! ;) Huonoin selitys IKINÄ. ;) valametti olj hajonna muanantaena nii laetettiin kunnon paskoo sisälle nii sammu sitten. THV-klubi #8 |