Jag 12.06.2008 16:47:56 | |
---|
Ennustukset ovat muuttuneet jatkuvasti ja hieman epävakaista on luvassa, mutta jatkuvia sateita ei ole ennustettu missään vaiheessa. Heikot sadekuurot ei tunnu vielä missään. Mutta saa nähdä miten lopulta käy, nopeasti noi voi muuttua.
eäh. joo taisin sekoilla noiden muutoksien kanssa. Mutta tosiaan sen sään näkee sitten vasta paikan päällä.Todennäköisesti vettä tulee ainakin jonkun verran, mutta pienestä ripottelusta ei ole suurempaa haittaa " toinen teoria on se että nykyisen (varmaan tuossa 90 luvun lopulla) tuli studioiden miksaus pöytiin sellainen "radio nova" nappi, jonka kaikkein rahanahnein tuottaja painoin pohjaa aina kun biisit nauhotettiin..
" - Trey |
Skebameizi 12.06.2008 17:38:11 | |
---|
Kohta lähtö. Siellä nähdään! www.neverend-hq.net
www.myspace.com/neverendfinland |
obiwan 12.06.2008 17:56:38 | |
---|
Pääsykokeet ohi ja huomenna provinseen. Alkaa tunnelma nousee ku pakkailee täs, aijaijaijaijai!! Jos näkyy meikäläisen näköstä hiipparia mediapassi kaulassa ni eiku morottamaan! |
Horatius-87 12.06.2008 18:33:07 | |
---|
hm. ostin kympillä makuupussin stokkalta ja se on ihan älyttömän ohut! Saatana halpa ei ole ikinä hyvä. Tarvis lähtee pakkaileen ja kaupoilla käymään vielä. Kädet melkeinpä tärisevät kun olen niin innoissani :D Hyviä festareita kaikille! Empaattinen riskinottaja. |
Jag 12.06.2008 19:01:16 | |
---|
Tässä ihan minuuttien sisällä tulee kyyti. jos joku tunnistaa siellä niin saa tulla nykimään hihasta. " toinen teoria on se että nykyisen (varmaan tuossa 90 luvun lopulla) tuli studioiden miksaus pöytiin sellainen "radio nova" nappi, jonka kaikkein rahanahnein tuottaja painoin pohjaa aina kun biisit nauhotettiin..
" - Trey |
obiwan 12.06.2008 20:31:52 (muokattu 12.06.2008 20:33:05) | |
---|
Se on neljän aikaan lähdettävä iteki ajelee ens yönä jos meinaa telttapaikan kunnon mestoilta saara... näin ainaki edellisvuosina, nihkeetä jo sillonki. hm. ostin kympillä makuupussin stokkalta ja se on ihan älyttömän ohut! Saatana halpa ei ole ikinä hyvä. Tarvis lähtee pakkaileen ja kaupoilla käymään vielä. Kädet melkeinpä tärisevät kun olen niin innoissani :D Hyviä festareita kaikille! kantsii hyvä makuupussi ottaa, fmi.fi:n mukaan pe-la yönä lämpöasteita kokonaiset neljä, hrr...:) |
zeplin song 12.06.2008 21:07:33 | |
---|
jau, nyt alkaa jo festarifiilikset olemaan.. ja sitten sunnuntaina foo fightersia katsomaan :D I want every fucking girl
in the world to pick up
a guitar and start screaming. |
Horatius-87 12.06.2008 21:38:34 | |
---|
kantsii hyvä makuupussi ottaa, fmi.fi:n mukaan pe-la yönä lämpöasteita kokonaiset neljä, hrr...:) Jep juuri tuo sääpolitiikka tässä kauhistuttaakin. Hehe ajattelin että otan jonkun viltin kylkiäisiksi. Mutta luultavasti pyörin koko yön joten eipä tuo niin haittaa. Niin muuten jos huomenna klo 10 maissa paikalle saapuu niin kai sillon vielä jotain siedettäviä paikkoja on? Vai miten tämä nyt menee? Empaattinen riskinottaja. |
Toveri 12.06.2008 21:54:13 | |
---|
Muistakaa, että vaatteet päällä makuupussissa on serious no-no. matkalla on odotellaantavaraa saapvukasi saksa holanitoiosta. |
obiwan 12.06.2008 21:57:38 (muokattu 12.06.2008 22:02:35) | |
---|
Muistakaa, että vaatteet päällä makuupussissa on serious no-no. Tämäpä juuri. Vanha inttikonsti tietää kertoa, että makkari lämmittää parhaiten aina suoraan ihoa vasten. Toimii. Niin muuten jos huomenna klo 10 maissa paikalle saapuu niin kai sillon vielä jotain siedettäviä paikkoja on? Vai miten tämä nyt menee? On on, toi festarialuetta kaikista lähin leirintä eli Törnävän lisäleirintä alkaa todennäköisesti täyttyä juuri paraikaa, mutta jokea pitkin vähän kauemmas sille Törnävän varsinaiselle leirintäalueelle varmasti mahtuu tohon aikaan. Itseki tähtään tohon kymppiin huomisaamuksi, saa nährä sit. Onhan mulla terveet jalat jolla kävellä:) Muut alueet esim. Kyrkösjärvi alkaa vaan olee niin kaukana, että jos jotain vaikka unohtuu teltalle... |
Horatius-87 12.06.2008 22:14:30 | |
---|
Muistakaa, että vaatteet päällä makuupussissa on serious no-no. Oho. Tosta minä, kaupungistunut nykynuori, en olekkaan kuullut. No hyvä tietää.
On on, toi festarialuetta kaikista lähin leirintä eli Törnävän lisäleirintä alkaa todennäköisesti täyttyä juuri paraikaa, mutta jokea pitkin vähän kauemmas sille Törnävän varsinaiselle leirintäalueelle varmasti mahtuu tohon aikaan. Itseki tähtään tohon kymppiin huomisaamuksi, saa nährä sit. Aah no hyvä kuulla. Ei tarvi tostakin nyt sitte hermoilla. Kiitän tiedosta. Empaattinen riskinottaja. |
Closure 13.06.2008 12:52:08 | |
---|
Jos joku estyy sunnuntaina niin lippua saa myydä mulle. 0445585713 " 5-vuotiaana tarhassa samanikäinen tyttö vaan sanoi "Moi" ja sitten nykäs meikäläiseltä housut alas. Kalsarit ja kaikki.
Se oli magein juttu mitä mä oon ikinä kokenut."
Naama-amis |
Kemppilä 13.06.2008 16:38:18 | |
---|
Jahas. Kohtapuoliin olis lähtö. Saas nähä kuinka mahtuu sekaan, kun meni vähän myöhäseks tää lähteminen. "Jos olet kävelyllä ja aivot putoavat päästä, niin emme löydä tietä kotiin, sillä emme enää pysty ajattelemaan selvästi." Rokkia |
hitchhiker 13.06.2008 18:28:10 | |
---|
Äh, olis pitänyt ostaa 3 päivän lippu. Hiukoisi jo lähteä. Jos näet jonkun minun näköiseni kesällä Foo Fightersin keikalla eturivissä, hysteerisesti elehtien toki, se olen minä. |
obiwan 13.06.2008 21:16:05 (muokattu 13.06.2008 21:26:43) | |
---|
Pöö ja terveisiä meiningin ytimest, eli täältä pressirekan uumenista päälavan takaa. Oon lievästi humalas, Coheed & Cambria lopettelee juuri helketin kovaa settiään (äijät veti Trooperin oman biisin väliin, hoho!) ja vielä ois luvassa Linkin Parkin keikka. Pirun mukavaa on ollu, vaik välistä vähän satelee... E: Esim. nyt sataa ihan vitusti, ehkäpä otan teltassa vielä yhden oluen... |
kyseinen 13.06.2008 21:55:15 | |
---|
Pöö ja terveisiä meiningin ytimest, eli täältä pressirekan uumenista päälavan takaa. Oon lievästi humalas, Coheed & Cambria lopettelee juuri helketin kovaa settiään. Että se on niin helketin kova että sä tuut nettin kirjoittelemaan kesken sen... justiisa... "No s'on ihan tyhymä mies tuo!" -Jope |
Juhani 15.06.2008 01:31:35 | |
---|
Että se on niin helketin kova että sä tuut nettin kirjoittelemaan kesken sen... justiisa... Kateellisen panettelua? ;) Itse oon saanut pelkästään tänään muutaman puhelun sieltä. Ei kyllä nappaa olla täällä sateisessa Turussa kun siellä on meininki huipussaan. Provinssi on henk.koht. mulle ollu aina parhautta. Ehkä joskus taas. |
Stain 15.06.2008 20:05:43 | |
---|
Haha, soitin äsken siskolle joka on Foo Fightersin keikalla toisessa rivissä. This Is A Call kuulosti puhelimen välityksellä.. ihan hyvältä! "Ajatuskaava oli se, että pakko tehdä maailman paras keikka, jos natsit tappaa meidät keikan jälkeen... "
- Kristiina, The Micragirls - |
Pepe2 15.06.2008 20:15:33 | |
---|
Haha, soitin äsken siskolle joka on Foo Fightersin keikalla toisessa rivissä. This Is A Call kuulosti puhelimen välityksellä.. ihan hyvältä! Nyt ahdistaa kun en saanut lippua |
dave74 16.06.2008 08:20:24 | |
---|
Millaista settiä Tankiani veti? |