Aihe: Rush Helsinki!
1 2 3 4 58 9 10 11 1214 15 16 17 18
reverend
17.07.2007 09:19:29
Kiroan itseni kun en mennyt ostamaan lippua ajoissa ja nyt niitä ei saa kuin huuto.netistä kiskurihinnoilla :(

Kannattaa ajoittain tarkastaa Lippupalvelusta onko lippuja vielä saatavilla. Itekin sain Lippupalvelun nettikaupasta ostettua noin kuukausi sitten lipun permannolle.
Timetokill
18.07.2007 05:41:41
Jos et saa Hartwallille lippuja, niin osallistu tähän arvontaan. ;)

http://www.sesac.com/rushflyaway/index.aspx
kyseinen
18.07.2007 10:05:21
Jos et saa Hartwallille lippuja, niin osallistu tähän arvontaan. ;)

http://www.sesac.com/rushflyaway/index.aspx

You are not authorized to participate in the Sweepstakes if you are not located within the 50 United States or the District of Columbia .
It is better to remain silent and be thought a fool than speak and remove all doubt.
Jester
30.07.2007 17:57:21

Ny näytti äsken saavan lippupalvelusta permantopaikkoja...
Proge
30.07.2007 18:42:50

Plussat sulle kun tämän kerroit. Lippu ostettu.
Punainen tupa ja perunamaa. Kaikille warettajille toivon huonotuloista ja tylsää työuraa, jossa joku muu vie rahat.
Timetokill
31.07.2007 05:39:18 (muokattu 03.08.2007 17:12:49)

Kiitos vinkistä. Lippu kaverille ostettu. Vieläkin näyttää keltaista.
ordinary
12.08.2007 22:51:45
Taas näyttää olevan muutama paikka avoinna ja vielä permanto-C osioon
riville 10. Joten nyt kannattaa shopata, jos ei vielä lippua omista...
Röytäjä
13.08.2007 18:36:34
Sain tänään 3 lippua C-permannolle riviltä 9. Eli paikkoja ilmestyy myyntiin aika ajoin, joten hereillä kannattaa olla. 10 min sitten oli vielä 8 lippua jäljellä, mutta ne ovat nyt menneet. Jos havaitsee vapaita lippuja, miettiminen kannattaa jättää vähemmälle ja ostaa ne heti, koska esim. lippupalvelun luukulle ei todennäköisesti ehdi ajoissa.
mrk
13.08.2007 21:00:31 (muokattu 13.08.2007 21:00:47)
Jälleen oli (ainakin) yksi paikka tyrkyllä c-permannolle riville 10. Mietin pitkään kiinnostaako bändi sen vertaa, että ostaisin... päätin että ei ihan.
"Short On Long Term Goals"
jazzmies
14.08.2007 22:30:13
Jälleen oli (ainakin) yksi paikka tyrkyllä c-permannolle riville 10. Mietin pitkään kiinnostaako bändi sen vertaa, että ostaisin... päätin että ei ihan.

Nyt se on miun:)
Amatöörit eivät oikeasti nauti musiikista ammattilaisia enempää - amatöörit eivät vain oikeasti osaa soittaa.
Mikke-poika
05.09.2007 19:28:13 (muokattu 05.09.2007 19:28:27)
Nyt se on miun:)

Nyt on avattu lavansivustapaikkoja keikalle, eli taas on lippuja saatavilla.
Timetokill
08.09.2007 15:49:50 (muokattu 08.09.2007 15:50:10)
Tässä keikkaa odotellessa Milwaukeen konsertin arvostelu herra Tiaiselta. ;)

Rush still roars with rugged appeal
By DAVE TIANEN
dtianen@journalsentinel.com
Posted: Sept. 7, 2007

Like Ultimate Fighting and chewing tobacco, Rush is a guy thing. But it's a very big guy thing.

The crowd Thursday night at the Marcus Amphitheater was probably 80% male, but it was also almost big enough to fill the 23,000-seat house. For guys about 30 to 55, Rush seems to be a Boys Club that never goes away.

The odd thing is that Rush has almost none of the usual macho attributes that mark rock 'n' roll male bonding.

This is a band that's almost utterly devoid of aggression or sexual swagger. Indeed, frontman Geddy Lee is a sharp-featured, physically slight fellow with a high thin voice. He appears to be neither a lady-killer nor even a reliable ally in a bar fight.

No matter, the charismatic heart of Rush is clearly drummer Neil Peart. He may not sing or even speak on stage, but Peart is clearly the man, the lyricist and virtuoso heart of the band.

Rush opened with "Limelight." Despite very simple staging, the concert had an array of five large projection screens, and during "Limelight," three of the five screens were focused on Peart. There were times during the show when Peart was filmed from three or four different angles.

Even in his 50s, with close-cut hair beneath a skullcap, Peart radiates thumping masculinity. He is also the musical embodiment of the male conviction that size matters. Peart packs the largest drum kit in captivity, sitting barricaded behind a virtual wall of drums on all sides.

His mandatory drum solo came midway in the band's second set. To be honest, I tend to find marathon drum solos more exhausting than exhilarating.

That said, this was better than most, partly because Peart added what looked like an electronic xylophone and a horn track to add melody.

Part of what makes Rush so resonant with guys must be the sense of the epic that marks its music. The songs tend to be longish, dense affairs written around grand themes. Rush does not work in the My-Baby-Done-Left-Me school of rock.

"The Larger Bowl" is about the gulf between rich and poor. "The Way the Wind Blows" laments the power of religious zealotry in both the Middle East and the American heartland. "Armor and Sword" is about the struggle for redemption within each human life.

Those are all songs from the new "Snakes and Arrows" album, but near the end of the first set, Rush went back to '78 to play "Circumstances."

The striking thing about that song was how easily it fit alongside the stuff written nearly 30 years later. Rush obviously found its sound as a power trio early on and has stayed the course ever since.

One of the downsides of the music is that it's fairly humorless.

Wisely, the band sidestepped that problem by using video to inject some levity. "Tom Sawyer" opened with the kids from "South Park" arguing over the lyrics, the McKenzie Brothers introduced "Larger Bowl," and the instrumental "The Main Monkey Business" was illustrated with vintage video of performing chimps.
Fukker
19.09.2007 16:33:41
Kukaan lähdössä Jyväskylästä omalla autolla niin että palattaisiin suoraan keikan jälkeen takaisin?
Porukalla kun menisi niin säästäisi bensakuluissa.
Arjotien linja-autossa maksaa 35e pelkät kyydit.
Timetokill
20.09.2007 15:20:46
Lisää lippuja myyntiin. YLE tiedottaa!

http://www.yle.fi/uutiset/24h/id70266.html
uduwudu
22.09.2007 12:42:38
Onkos kukaan menossa keikalle Turun suunnasta? Jos koittaisi jotain kimppakyytiä viritellä?
Boogierooster
22.09.2007 20:06:24
Minä olen Turusta tulossa, autoa en omista. Mukaan voin kyllä lähteä!
Bonham
22.09.2007 22:36:32

Meillä on kuuden ukon lössi lähdössä... en kyllä vielä tiedä millä...
Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan)
uduwudu
23.09.2007 13:09:45

Mulla on todennäköisesti auto käytössä silloin. Eli minä voin kyllä ajella siinä tapauksessa ja ottaa porukkaa kyytiin.
Artturi
03.10.2007 13:33:31
Rush-kuukausi on hyvässä vauhdissa!! Alkaa mukavasti jo jännitys puskea pintaan.. Sitä lievittääkseen on hyvä aloittaa tänään kuuntelemaan Rush-levyjä yks päivässä. Jos kuuntelee kaikki studiolevyt mukaanlukien Feedback, viralliset livelevyt mukaanlukien Replay 3-boxissa oleva audio-versio Grace Under Pressure-livestä jaR30-dvd:n audioversio (eli tämän listauksen mukaan http://www.2112.net/powerwindows/Albums.htm ), Snakes & Arrows pärähtää stereoista Hesan keikkaa edeltävänä päivänä! Mä aloitin tosin jo toissapäivänä kun oon menossa tonne Tukholmaankin ;-) Tänään Caress of Steel, jeah!
Regalis Apertura
03.10.2007 16:57:15
Just tsekkasin (jälleen kerran) Rush In Rion. On se vaan kova live-dvd:).
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)