Ben_D 31.01.2005 19:38:32 (muokattu 31.01.2005 19:39:34) | |
---|
Turha itkeä, kun yli puolet bändeistä on julkistamatta. Joka vuosi sama juttu. Itkekää sit ku kaikki bändit on julkistettu, jos itkemisen syytä riittää. Ja todennäköisesti ne suupielet kyllä monella kääntyvät vielä ylöspäin. Niinnononiinno. Olihan siellä viime vuonna Death Angel, Dew Scented sekä Dio (joka on tullut nähtyä useamman kerran). Mitäs vielä...Hmmm, ei mitään ihmeellistä. No Fear Factory oli ihan ok. Mutta tänä vuonna Testament. Ja vielä 12 vuoden jälkeen Accept kaupan päälle. Muuta oikeestaan tarvitsekkaan. |
Cirya 31.01.2005 19:40:04 | |
---|
Joskohan ne vaikka saiski etosin mukaan kun nyt vihdoi ovat koonneet rivinsä.. ois kyl huippua Kuolema teinigooteille..
R.I.P Dimebag Darrell |
MV 31.01.2005 21:31:38 (muokattu 31.01.2005 21:31:58) | |
---|
Älkää nyt jumalauta ruvetko ronkeleiksi:) Kai siellä nyt kaikille jotain on ja jos ei ole niin mikäs sen mukavampaa kun vetää perseet olalle veljiensä kanssa? Ja eihän kaikkia voi millään miellyttää... mitä tähän pitäis laittaa perkele? |
Mr. Morrow 31.01.2005 21:39:39 | |
---|
Teräsbetoni on pääesiintyjä. On siellä pari muutakin varteenotettavaa.. =) If You´re Not Into Metal You Are Not My Friend... |
Ben_D 31.01.2005 22:00:13 | |
---|
Teräsbetoni on pääesiintyjä. Köhöm... Siellä on Testament, T-E-S-T-A-M-E-N-T soittamassa. |
Mr. Morrow 31.01.2005 22:05:44 | |
---|
En pidä minään... If You´re Not Into Metal You Are Not My Friend... |
Ben_D 31.01.2005 22:08:26 (muokattu 31.01.2005 22:12:39) | |
---|
En pidä minään... Mä kysyn uudestaan keikan jälkeen. Täytyyhän se Teräsbetoninkin kikkelihevishow mennä katsomaan mielenkiinnosta kun en ole ennen nähnyt. Toivottavasti jannuilla on hevosia, miekkoja, lohikäärmeitä, kilpiä jne. ;) |
rc 31.01.2005 22:22:20 | |
---|
Jaa-a... Tulen joka tapauksessa, mutta helvetti soikoon tuonne tarvitaan deathiä lisää. Viime vuonna oli Dismember, edellisvuonna Behemoth, nyrkkisääntönä olkoot että pistetään vielä paremmaksi. Paljon paremmaksi mieluiten...jos vaikka rapakon takaa löytyisi jotain kivaa... "Saattaa kuulostaa oudolta jos olet yhden lyönnin jäljessä koko riffin ajan" -MrFunk- |
Deathrace King 31.01.2005 23:41:19 | |
---|
Niinnononiinno. Olihan siellä viime vuonna Death Angel, Dew Scented sekä Dio (joka on tullut nähtyä useamman kerran). Mitäs vielä...Hmmm, ei mitään ihmeellistä. No Fear Factory oli ihan ok. Dismember saatana! Ja kyllä noita muitakin ruotsipumppuja mielellään katteli. Miinusta siitä, että kännykän kuoret hajos In Flamesin pitissä :D Mutta tänä vuonna Testament. Ja vielä 12 vuoden jälkeen Accept kaupan päälle. Muuta oikeestaan tarvitsekkaan. Tarvitsee. Paljon muuta. Itse ainakin tykkään stekkailla mahdollisimman paljon hyviä keikkoja. Ei jaksa pelkästään nurmikolla/kaljateltassa istuskella, vaan hevimeininki päällä all the time! Haetaan (soolo)kitaristia thrash metal bändiin (Lpr). |
Ben_D 01.02.2005 12:12:49 | |
---|
Dismember saatana! Ja kyllä noita muitakin ruotsipumppuja mielellään katteli. Miinusta siitä, että kännykän kuoret hajos In Flamesin pitissä :D Niin olihan Dismember, mutta oli kait just sillon parempaa tekemistä. In Flames on mennyt Claymanin jälkeen sellasta alamäkeä, että kiitos ja näkemiin. Tarvitsee. Paljon muuta. Itse ainakin tykkään stekkailla mahdollisimman paljon hyviä keikkoja. Ei jaksa pelkästään nurmikolla/kaljateltassa istuskella, vaan hevimeininki päällä all the time! No jos jaksaa. Mä en jaksa olla siellä lavan edessä kokoajan talttahampaat pihalla kurkkusuorana. |
Viceroy 01.02.2005 14:16:35 | |
---|
Mä kysyn uudestaan keikan jälkeen. Täytyyhän se Teräsbetoninkin kikkelihevishow mennä katsomaan mielenkiinnosta kun en ole ennen nähnyt. Toivottavasti jannuilla on hevosia, miekkoja, lohikäärmeitä, kilpiä jne. ;) Hevonen lavalla...good shit. Täytyy pitää mielessä jos joskus perustaa alan bändin. Kuuntelen täs Mardukkia ja muistelen kaiholla vuotta 2002 ja päälavan valtausta. Silloin en osannut kunnolla arvostaa - mitä nyt monttu auki katselin. Pitää seurailla, jos bändi tulis uudestaan joskus Suomeen. Jjjjjja hyvin liittyi tulevaan Tuskaan nääkin jutut. Jatkakaa, meikä lähtee punttikselle. Ja suo mulle hauta pohjassa meren, kun vanhuuden peikko mun hyytävi veren! |
MrQ 01.02.2005 14:20:08 | |
---|
Mä kysyn uudestaan keikan jälkeen. Täytyyhän se Teräsbetoninkin kikkelihevishow mennä katsomaan mielenkiinnosta kun en ole ennen nähnyt. Toivottavasti jannuilla on hevosia, miekkoja, lohikäärmeitä, kilpiä jne. ;) Me mennään myymään lelu... anteeksi, taikamiekkoja TB:n keikalle jaristoteleen kanssa. Oi, kun saisi vielä heavy metal perseen sinne, niin tuska ois täydellinen. |
leather rebel 01.02.2005 16:35:53 | |
---|
Oi, kun saisi vielä heavy metal perseen sinne, niin tuska ois täydellinen. Me törmättiin kavereiden kanssa HMP:n äijiin toissa vuoden tuskassa. Haluaako joku koskettaa minua? "I really don't care about Kirk (Hammett) — he stole my job, but at least I got to bang his girlfriend before he took my job — how do I taste, Kirk?" - Dave Mustaine |
luopio 01.02.2005 17:02:09 | |
---|
Niinnononiinno. Olihan siellä viime vuonna Death Angel, Dew Scented sekä Dio (joka on tullut nähtyä useamman kerran). Mitäs vielä...Hmmm, ei mitään ihmeellistä. No Fear Factory oli ihan ok. Mutta tänä vuonna Testament. Ja vielä 12 vuoden jälkeen Accept kaupan päälle. Muuta oikeestaan tarvitsekkaan. Siis olihan niitä viime vuonna, Ensiferum, Mokoma, In Flames, Dark Tranquillity, Sinergy, Death Angel, Diablo, Dio ja muitaki kovia yllättäjiä... Makeeta mahan täydeltä. En noista Testamentista enkä Acceptista vielä oikeen tiiä, mut veikkaisin ett ei niillä pelkästään viel kesää tehää... Siis ei tosiaankaan tehä. räppärit vituttaa |
Ben_D 01.02.2005 17:22:48 (muokattu 01.02.2005 17:32:16) | |
---|
Siis olihan niitä viime vuonna, Ensiferum, Mokoma, In Flames, Dark Tranquillity, Sinergy, Death Angel, Diablo, Dio ja muitaki kovia yllättäjiä... Makeeta mahan täydeltä. En noista Testamentista enkä Acceptista vielä oikeen tiiä, mut veikkaisin ett ei niillä pelkästään viel kesää tehää... Siis ei tosiaankaan tehä. - Ensiferum - en ole ikinä kuullutkaan - Mokoma - erinomainen bändi, mutta nähty useaan kertaan - In Flames - mennyt todella alas - Dark Tranquility - en osaa sanoa juuta enkä jaata, kuukauden päästä ollaan fiksumpia - Sinergy - ei kiinnosta - Death Angel - TÄYSOSUMA! - Diablo - sama kun Mokoman kanssa - Dio - Legenda joka ansaitsi olla festareiden päätösesiintyjänä Mun toivelista olis seuraavanlainen Testamentin ja Acceptin lisäksi: - Destruction - Sodom - Kreator - Anthrax - Megadeth - Tankard - Overkill - Annihilator - Suicidal Tendencies - Nuclear Assault - Lamb Of God - Arch Enemy - Six Feet Under - King Diamond - Motörhead - The Haunted - Divine Decay - Necromancer - Whitesnake - U.F.O. - Morbid Angel - Joku vanhempi ruatti death metal bändi Sais edes jonkun noista nimistä sinne niin mä tykkäisin ja varmaan moni muukin. EDIT: Niin ja suomalaisista vielä Machete. |
MrQ 01.02.2005 17:40:24 | |
---|
-Ensiferum -himmettä loska, sumoisaundia kamalimmillaan. - Mokoma - Hyvä, muttei kiinnosta tarpeeksi. Kännimusiikkina enemmän kuin rok. - In Flames - mennyt todella alas - Dark Tranquility - alempana kuin in flames. - Sinergy - Himmeaää loskaa. - Death Angel - tylsää kasarispiidiä tai mitä ikinä. - Diablo - sama kun Mokoman kanssa - Dio - JEESUS JUMALA EI |
Deathrace King 01.02.2005 20:35:32 | |
---|
-Ensiferum -himmettä loska, sumoisaundia kamalimmillaan. - Mokoma - Hyvä, muttei kiinnosta tarpeeksi. Kännimusiikkina enemmän kuin rok. - In Flames - mennyt todella alas - Dark Tranquility - alempana kuin in flames. - Sinergy - Himmeaää loskaa. - Death Angel - tylsää kasarispiidiä tai mitä ikinä. - Diablo - sama kun Mokoman kanssa - Dio - JEESUS JUMALA EI Ja Teräsbetoni&Hevimetalperse hakkaa nämä kaikki? Voi Jeesus, jollakin olisi hiukan laajentamista musiikkimaussa.. Haetaan (soolo)kitaristia thrash metal bändiin (Lpr). |
ozz3 01.02.2005 21:12:29 | |
---|
I. Black Sabbath on buukattu Roskildeen heinäkuun alussa, mahtavatko Tuskaankin tulla, kun nyt näyttää siltä, että kiertävät yssikseen festareita eikä esim. OzzFestin puitteissa... II. Jatkuukohan Roadrunner perinne tänä vuonna? Monena vuonna on ollut ainakin yksi Roadrunner Recordsin artisti listoilla, kuten: 2004 - Fear Factory 2003 - Type O Negative, Soulfly 2002 - Machine Head Ja Cradle Of Filth on tulossa maaliskuussa halliin, mutta mites kesällä? Killswitch Engage? Decide? Slipknot? Kenties King Diamond.... Meitsi on rankka / massu on vankka / enoo mikää vitu akuankka / lumisae o sankka / housussa kankka / jou
Päivittäin vaihtuva video: Hajotkaa! |
Mr. Morrow 01.02.2005 21:23:14 | |
---|
Me törmättiin kavereiden kanssa HMP:n äijiin toissa vuoden tuskassa. Haluaako joku koskettaa minua? Me soitettiin niitten kans samalla keikalla viime syksynä... Kosketelkaa... ;-) If You´re Not Into Metal You Are Not My Friend... |
aku.miettinen 01.02.2005 21:50:19 | |
---|
Black Sabbath olisi aika helvetin kova kiinnitys. |