Jari Nikkola 10.04.2005 11:27:46 | |
---|
AC/DC:n toivominen Ruisrockiin on vähän kuin kuun toivominen taivaalta. Ei tule tapahtumaan. Juu ei. Tuon tason pumput ylipäätänsä tekevät hyvin vähän tai ei ollenkaan festarikeikkoja. Stadionit ovat bisnekselle huomattavasti parempia eikä joudu mittauttamaan omaa osaamistaan nuorempien bändien kanssa.... ;) |
MV 10.04.2005 12:05:08 | |
---|
Juu, kyllä tuo oli aika puhdas vitsi vaan... mitä tähän pitäis laittaa perkele? |
Bonham 10.04.2005 13:01:22 | |
---|
Juu ei. Tuon tason pumput ylipäätänsä tekevät hyvin vähän tai ei ollenkaan festarikeikkoja. Stadionit ovat bisnekselle huomattavasti parempia eikä joudu mittauttamaan omaa osaamistaan nuorempien bändien kanssa.... ;) Ja isoja bändejä ei osteta... niitä myydään Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
Angus 10.04.2005 13:23:27 | |
---|
Juu ei. Tuon tason pumput ylipäätänsä tekevät hyvin vähän tai ei ollenkaan festarikeikkoja. Stadionit ovat bisnekselle huomattavasti parempia eikä joudu mittauttamaan omaa osaamistaan nuorempien bändien kanssa.... ;) Yrityksenä oli provota vähän, jotta olisit ollut "ai ei vai?" ja sen jälkeen hommannut bändin Ruisrockiin vaikka väkisin ;) "It has been a great day though, you know, a nice piece of crumpet in the admin and a great piece of cake in the hut." - Moxey |
Tympee Huttunen 11.04.2005 09:14:57 | |
---|
Olen itselleni antanut kertoa että maanantaina tulee taas pari uutta nimeä julki. Toinen Suomesta, toinen ei. :) No nyt on lupa kertoa! |
MV 11.04.2005 10:10:45 | |
---|
No nyt on lupa kertoa! Jep, nimet julki ny:) mitä tähän pitäis laittaa perkele? |
micro 11.04.2005 10:58:24 | |
---|
Jep, nimet julki ny:) nimi julki, se toinen on maj karma :) they think they're right but they're really wrong...baby the world ain't round it's square |
MV 11.04.2005 11:20:24 | |
---|
BLääh...TSOOL ja Egotrippi...:( mitä tähän pitäis laittaa perkele? |
Tampio 11.04.2005 12:13:22 | |
---|
BLääh...TSOOL ja Egotrippi...:( Niinpä... Höh. No eiköhän sieltä kevään/kesän mittaan vielä jotain tuu... Tosin jo näillä nykyisilläkin nimillä sen 80€ maksoin, ei sen puoleen. :) relaa vähän... |
MV 11.04.2005 13:38:38 | |
---|
Niinpä... Höh. No eiköhän sieltä kevään/kesän mittaan vielä jotain tuu... Tosin jo näillä nykyisilläkin nimillä sen 80€ maksoin, ei sen puoleen. :) Samaa mieltä...Lauantaille pitäisi vielä joku kova pumppu jos toinenkin hommata ja pari mättöä perjantaille niin homma on aika pitkälti valmis... mitä tähän pitäis laittaa perkele? |
elbowski 11.04.2005 15:49:16 | |
---|
Samaa mieltä...Lauantaille pitäisi vielä joku kova pumppu jos toinenkin hommata ja pari mättöä perjantaille niin homma on aika pitkälti valmis... Slayer perjantaille! Kun me marssimme halki tämän maan, etelästä pohjoiseen, lippumme tuulessa uljaana liehuu, kunniaksi Totuuden! IMIK #25 Ärlä #017
Se en ollut minä, se oli pastilli? |
MV 11.04.2005 16:02:17 | |
---|
Slayer perjantaille! Hoho...ois aika helme kyllä:) mitä tähän pitäis laittaa perkele? |
Tampio 11.04.2005 16:22:44 | |
---|
Slayer perjantaille! Noh noh... Jotain rajaa... Tai no, mikäs siinä ;) relaa vähän... |
Jari Nikkola 11.04.2005 22:05:18 (muokattu 11.04.2005 22:05:46) | |
---|
Nimiä tippuu lisää vielä kunhan kokonaiskattaus alkaa selvitä. Mielenkiintoista muuten miten STT (?) näkyy uutisoinnissaan noteeranneen Egotripin isommaksi nimeksi kuin TSOOL:in. Ebbotin ja porukoiden edellistä Turun keikkaa Säätämöllähän jengit muistelee vieläkin ja aikaa on kulunut noin 5 vuotta... :) |
nikomati 12.04.2005 10:57:52 | |
---|
Mites on, tuleeko kotiteollisuus? Kalle 1200 Vuotiaat Leivät Osaa Yksin Näyttää Tissiä |
MV 12.04.2005 11:53:01 | |
---|
Mites on, tuleeko kotiteollisuus? Ainakin oli mainittu listassa silloin kun ensimmäiset esiintyjät julkistettiin... mitä tähän pitäis laittaa perkele? |
Hippie* 12.04.2005 14:19:48 | |
---|
Ensinnäkin! The Darkness ei ole huumoriheviä.. se on rockia. Ja niillä oli pirunmoisen kova keikka! Minulle Ankkarock kuulostaa melko hyvältä, Rasmus kuuluu minun festarikesään! Kyllä kaikki festarit on taas niin täynnä heviä että ei sinne huvita mennä... " Yön huveissa, tylsää ja kaunista, laiskana soi musiikki. " |
Jenka 12.04.2005 14:45:44 | |
---|
The Soundtrack of our lives Ruisrockissa lauantaina !! Voiei. I forgot to say
the world might end today. |
Folcce 12.04.2005 21:27:32 | |
---|
toivottavasti se ulkomaalainen ei ole ainakaan taas joku ruotsalainen. se kiintiö on aika täynnä jo... Ei ollut aivan... Hellacopters, Soundtrack of Our Lives, Hives... Ei voi valittaa. En edes menisi kyseisiin kinkereihin, ellei näitä bändejä siellä olisi. Hellacoptersia ja TSOOL:ia parempia ei maailmasta montaa löydy. Se on mulle yks kissan rele onko ne ruotsista vai ei. Tai oikeastaan hyvä että ovat naapurista, kun pääsevät käymään täällä suht usein. Homoilu - Se on miesten hommaa! |
sunless 12.04.2005 22:46:01 | |
---|
Ei ollut aivan... Hellacopters, Soundtrack of Our Lives, Hives... Ei voi valittaa. En edes menisi kyseisiin kinkereihin, ellei näitä bändejä siellä olisi. Hellacoptersia ja TSOOL:ia parempia ei maailmasta montaa löydy. Se on mulle yks kissan rele onko ne ruotsista vai ei. Tai oikeastaan hyvä että ovat naapurista, kun pääsevät käymään täällä suht usein. no kyllä mäkin kuuntelen erittäin mielelläni hellaa ja tsoolia ja ennen kaikkea arkia, mutta kun kerrankin pääsee suomessa käymään festareilla niin se laittaa vituttamaan kun on samat bändit kun lähikuppilassa kotona ruotsissa. mutta se siitä, festari-fiilis on se tärkein! ...ja yksi toivomus: Sentenced "antakaa mulle infrapunaviiniä" |