Aihe: Provinssirock 2005
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Lähikauppias
30.03.2005 16:19:42

Jos Weezer ja SOAD vielä ilmoitettaisiin, niin lähtisi järki enkä varmaan selviäisi edes Seinäjoelle asti.

No huh. Sitten alkaisin pissaamaan housuuni niin usein silkasta innostuksesta, että aikuisvaipoille olisi päivittäinen tarve. Onko noista ollut jotain puhetta sitten? Muutakin kuin että "naapurin Jaska sanoi että..."?
www.johnnysuperhero.tk
I could have been a famous singer if I had someone else's voice But failure's always sounded better Let's fuck it up, boys Make some noise.
aivokuolio
30.03.2005 19:01:00
No onhan niistä ollut, ja kun vielä päivämäärätkin natsaavat.
mustan huoneen testi.
Toveri
30.03.2005 19:48:25

No onhan niistä ollut, ja kun vielä päivämäärätkin natsaavat.

SOAD 17. päivä Oslossa, 18. päivä Hultsfredissä ja 19. päivä Kööpenhaminassa.
Oon vaarallinen(Pastilli?). Janoatko mua?
aivokuolio
30.03.2005 22:34:47
SOAD 17. päivä Oslossa, 18. päivä Hultsfredissä ja 19. päivä Kööpenhaminassa.

Jahas. Mokomatkin pujoparrat.
mustan huoneen testi.
Hippie*
31.03.2005 22:52:54

POETS OF THE FALL, olisko uusin, en tiedä. Minulle Ihmisten juhla tarjoaa melko mustaa, mutta siitähän tuo aviomies pitää.. Joten olen hyvin onnellinen että ainakin tuo nimi ilmestyi ohjelma listalle! :)
"Miksi annoimme kasvaa tukkien, miksi soitimme kera kukkien?"
James Mc Brown
02.04.2005 10:27:57 (muokattu 03.04.2005 22:12:14)

POETS OF THE FALL, olisko uusin, en tiedä. Minulle Ihmisten juhla tarjoaa melko mustaa, mutta siitähän tuo aviomies pitää.. Joten olen hyvin onnellinen että ainakin tuo nimi ilmestyi ohjelma listalle! :)

Yllätyin kuunnellessani näitä heppuja. Se mieshän laulaa aika pirun kauniisti. Yleensä olen edellyttänyt laulajan äänestä pitääkseni laulajalta kahta X-kromosomia, mutta tässä tapauksessa olen joutunut pyörtämään kantani. Aion mennä katsomaan, mikäli ei mene tärkeämpien päälle.

Tai mikäli yleensä pääsen koko festivaaleille.
Sometimes I think that the surest sign that intelligent life exists elsewere in the universe is that none of has tried to contact us.
Heissi
03.04.2005 15:41:48
Yleensä olen edellyttänyt laulajan äänestä pitääkseni laulajalta kahta Y-kromosomia, mutta tässä tapauksessa olen joutunut pyörtämään kantani.

Pidät vammaisista laulajista?
Sanguis bibimus / corpus edimus / tolle corpus satani / ave versus cristus / ave satani
Enokkio - Enotionaalinen yhtye.
James Mc Brown
03.04.2005 22:12:02

Pidät vammaisista laulajista?

kossshhh. Viiirrhe.
Sometimes I think that the surest sign that intelligent life exists elsewere in the universe is that none of has tried to contact us.
Käyttäjätunnus
04.04.2005 13:41:37
No Provinssihan on aivan loistava festari! Viime vuonna oltiin kavereitten kaa ja yksi vuoden kohokohdista oli kyllä. Paras keikka millä olen ikinä ollut oli DEP:in keikka!
TMV:n varmistuminen sai meikäläisen myös varmaksi että pitäähän sinne taas lähteä vaikkakin rahatilanne on hyvin vähäinen. Voisivat vielä kotimaisista ainakin Nicolen kiinnittää.
"Informaatio ei ole sama kuin tieto. Tieto ei ole sama kuin viisaus. Viisaus ei ole sama kuin totuus. Totuus ei ole sama kuin kauneus. Kauneus ei ole sama kuin rakkaus . Rakkaus ei ole sama kuin musiikki. Musiikki on kaikkein parasta!" -Frank Zappa
Majesty
04.04.2005 17:09:29
Hmmm...keskiluokan ulkomaalaiset metalliaktit puuttuvat vielä listalta. Omasta puolestani voisivat vaikka Soilworkin napata uuden albumin puitteissa. Ja onhan noita, The Haunted olis aika unelma, Meshuggah vois ottaa revanssin, kun en itse sattunut viime vuonna oleen paikalla.

Näköjään 69 Eyes ja Negative tullut kiinnityksiin lisää...jepjep.
En juo vettä koska kalat naivat siinä.
Wiitala
18.04.2005 01:50:01
Gåte, Liekki, 22-pistepirkko, Mew... Kyllä kelpaa.
"Siat pääsee taivaaseen, ihmiset ei. Liity meihin enkeleihin."
kerpeeros
20.04.2005 09:18:16

Onkohan kukaan menossa Provinssiin Helsingistä Kentin keikan jälkeen? Pitäis siskon kaa saada kyyti. Bensarahaa maksetaan toki. Laittakaa pikaviestiä tai sähköpostia. Kitosh.
Kerpeeros; tuo manalan vahti, kolmipäinen koira
Rattata
07.05.2005 15:50:02
Nyt on kolmen päivän lippu taskussa ja elämä hymyilee. Nähdään provinssissa!
korhosen isäntä rupes riehummaan pilikkimetällä nii laetettiin oekeen tappovarrooja persuuksiin nii jo aatto
Loony
08.05.2005 13:53:26
Nyt on kolmen päivän lippu taskussa ja elämä hymyilee. Nähdään provinssissa!
Mullaki jeee, siellä nähdään tittitiiii.
www.marbleframe.tk
JanneeBDB
09.05.2005 14:22:14

noniin, nyt on päiväkohtainen aikataulu julkaistu kellonaikojen kera.
http://www.provinssi.fi/44.html

hyvältä näyttää, pari päällekäisyyttä omalle kohdalle sattuu, mutta ehkä niistä selviää...
"jos kaikki tuntevat minut kokonaan, niin tulen muuttumaan"
mzg
10.05.2005 20:09:02
Hyvältä tosiaan näyttää, lippukin ollut jo pitkän aikaa. Provinssistahan se kesä vasta kunnolla alkaa, ja ilman provinssia kesää ei tule. :-)
aku.miettinen
10.05.2005 20:53:39
Tänä kesänä provinssirock on kyllä todellinen kurasontafestivaali.
VarastoN
02.06.2005 17:16:57

ÄHÄH!
Voitin 2 hengen lippupaketin rovinssiin! Axen ja jonkun hammastahnalafkan kisasta! jejes. Jo maisemienkin takia kannattaa/pitää mennä!
Oleks vitsii kuullu?
Sen Yhren Äijän Kerho!!11 #2
moderniluuranko
07.06.2005 17:02:13
Kukaan menossa lauantaina esim autolla tai jollain muulla kulkuvälineellä Kouvolan suunnasta...olen menossa tapahtumaan yksin, yhden päivän lippu taskussa...maksan osuuteni polttoaineesta jos joku haluaa ottaa kyytiin....tai toinen olis sit et liftais...tai junalla tai bussilla...niin.(huokaus)
How low can we go? -Too fucking low!
Lähikauppias
10.06.2005 13:56:08

Hetkinen! Provinssin sivuilta:

Alkoholijuomien ja kaikkien pullojen, tölkkien, suljettavien astioiden sekä pakkauksien tuonti festivaalialueelle on kielletty. Älä siis yritä salakuljettaa mitään vaan vie alkoholia sisältävät viinapullot, korit ja viiniastiat narikkaan.

Mitäs ihmettä tämä on?! Koska Provinssiinkin on tullut moinen kieltolaki? Onhan sinne festarialueellekin aina ennen saanut alkoholia viedä, kunhan laittaa tuoppiin.
www.johnnysuperhero.tk
Rock over London, rock on Chicago.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)