tarzan 03.06.2008 12:21:57 | |
---|
Missähän kuppaa ilmoitus tuosta sunnuntain päälavan ensimmäisestä? Voisivat jo pikkuhiljaa julkaista kuunteleeko sitä krapulassa Dannya vai Tapani Kansaa.. Ei perhana, sanoinko tuon oikeasti? |
parinc. 03.06.2008 13:41:19 | |
---|
Missähän kuppaa ilmoitus tuosta sunnuntain päälavan ensimmäisestä? Voisivat jo pikkuhiljaa julkaista kuunteleeko sitä krapulassa Dannya vai Tapani Kansaa.. Popeda. Ollut jo muutamassa ilmoituksessakin ja löytyy Provinssin esiintyjälistasta, mutta jostain syystä ei päivitetty ohjelmaan. |
Shemhamforash 05.06.2008 02:14:29 | |
---|
Nonih, meikä on sitten ruusutyttöilemässä siellä koko viikonlopun, eli jos näette tytön punaisessa mekossa sylissään rottinkikorillinen ruusuja, niin se olen ehkä minä, saa tulla moikkaamaan ja ostamaan ruusun! Sankarikoiran arvo myönnetään vuosittain koirille, jotka ovat toiminnallaan merkittävästi vaikuttaneet siihen, että maan etelä- ja itäosassa satelee paikoin vettä tai räntää. - teksti-tv |
pussokisu 06.06.2008 17:10:01 | |
---|
muakin Pitää tulla moikkaamaan, oon kuulemma järjestyksenvalvojana. vapaa-ajallani pitänen ainaki yhtenä päivänä musonet-paitaa. melkonen dorka. |
Shemhamforash 08.06.2008 20:19:16 | |
---|
Jaa, en menekään ruusutyttöilemään. Perhana! Unohtakaa koko juttu. Sankarikoiran arvo myönnetään vuosittain koirille, jotka ovat toiminnallaan merkittävästi vaikuttaneet siihen, että maan etelä- ja itäosassa satelee paikoin vettä tai räntää. - teksti-tv |
-Jobe- 09.06.2008 13:09:13 | |
---|
Jos jollain sattuu olemaan La-Su-lippuja ilman käyttöä, voisin ostaa pois! On perkele varattu loppuun Lippupalvelusta kaikki. Pikaviestillä tavoittaa nopeasti. I don't know how I'm gonna do what mama told me. |
obiwan 09.06.2008 17:11:22 | |
---|
Kyl se nyt vahvasti näyttää siltä, että oon yksinään lähdössä rovinseen. Toisaalta mielenkiintoista, ei oo aikasemmin ihan itekseen tullu festeillä käytyä. Se on tullut huomattua että liian pieni porukka (2-4 hlö) on vähän perseestä, mutta en tiedä miten tämmönen toimii... enää neljä yötä!:) |
Jag 09.06.2008 18:40:08 | |
---|
muakin Pitää tulla moikkaamaan, oon kuulemma järjestyksenvalvojana. vapaa-ajallani pitänen ainaki yhtenä päivänä musonet-paitaa. minä päivänä menet? soitan jos muistan... " toinen teoria on se että nykyisen (varmaan tuossa 90 luvun lopulla) tuli studioiden miksaus pöytiin sellainen "radio nova" nappi, jonka kaikkein rahanahnein tuottaja painoin pohjaa aina kun biisit nauhotettiin..
" - Trey |
Liver-Box 09.06.2008 18:42:22 | |
---|
Mukavan koleat säät tulossa ainakin näillä näkymin. Tunnuksesi on pistetty jäähylle, joka on voimassa 26.04.2006 00:06 asti. Jäähyn syy: "kristityt o homoja ja bläkki parasta." Ei näin. |
Jag 09.06.2008 18:43:49 | |
---|
Mukavan koleat säät tulossa ainakin näillä näkymin. Niinpä näkyy. Toisaalta viime vuoden ilosaaren sääennusteetkin olivat paljon pahempia, kuin todellisuus. Ei ehken vielä kannata noita kauheasti vilkuilla. " toinen teoria on se että nykyisen (varmaan tuossa 90 luvun lopulla) tuli studioiden miksaus pöytiin sellainen "radio nova" nappi, jonka kaikkein rahanahnein tuottaja painoin pohjaa aina kun biisit nauhotettiin..
" - Trey |
lasol 10.06.2008 00:10:52 | |
---|
Aijaa liput loppu no ei tarvi sitten varmaan lähtee. ei siis, on siis |
Rattata 10.06.2008 00:15:14 (muokattu 10.06.2008 00:16:24) | |
---|
Jos joku haluaa kolmen päivän lipu(i)staan eroon niin voin ostaa. Pikaviestiä vaan. Hemmetti kun pitää aina aikailla... |
Jag 10.06.2008 02:11:25 | |
---|
" toinen teoria on se että nykyisen (varmaan tuossa 90 luvun lopulla) tuli studioiden miksaus pöytiin sellainen "radio nova" nappi, jonka kaikkein rahanahnein tuottaja painoin pohjaa aina kun biisit nauhotettiin..
" - Trey |
hjukke 10.06.2008 08:43:09 | |
---|
Pe-su tai la-su lippua jos löytyy niin ostan pois. Kaikki rannekellotornin mukana |
V Aalto 10.06.2008 16:29:50 | |
---|
Pitääpä nyt kysellä onko kellään pk-seudulta torstaina lähtevältä autossa tilaa? Ei oikein raaskisi maksaa junaa eikä myöskään liftata kun torstaina näyttääpi satavan. Bensakuluihin toki osallistun, ottakee yhteyttä pikaviestitse jos autoon mahtuu yksi ylimääräinen rokkailija. |
pussokisu 10.06.2008 17:43:53 | |
---|
minä päivänä menet? soitan jos muistan... perjantaina meen. soittele. :D melkonen dorka. |
Horatius-87 10.06.2008 17:45:01 | |
---|
Huhuu yksi kaveri lähteekin sitten mukaan! Loistavaa! Jeejee. Kunpa noi ilmat vaan vähä paranis.. Jee eka Provinssi. Tätä ollaan odotettu kaauan. :D Empaattinen riskinottaja. |
obiwan 10.06.2008 17:48:08 | |
---|
Huhuu yksi kaveri lähteekin sitten mukaan! Loistavaa! Jeejee. Kunpa noi ilmat vaan vähä paranis.. Jee eka Provinssi. Tätä ollaan odotettu kaauan. :D Sama tääl. Yhtäkkiä alkoi tuttuja ilmaantumaan enemmänki. Loistohomma, kyl näköjää aina jutut jotenki järjestyy vaik sit viime tingassa! Ja festareillahan ryvetään säällä ku säällä!:) nimim. keuhkokuume Provinssista 2004... |
Tuomas 10.06.2008 18:07:39 | |
---|
Jaha, meikäläinenkin reissaa Seinäjoelle. Legendan mukaan siellä on tuttujakin, en tosin vielä juuri tiedä ketä :) |
J-PPP 10.06.2008 19:57:24 | |
---|
Provinssiin myös menossa, perjantaina töiden jälkeen Turusta silleen että ehtii kattomaan Cambrian. Kyyti on vähän vielä auki vaan... onko kellään autossa tilaa tai vaihtoehtoisesti kiinnostaako tulla kyytiin jakamaan bensakuluja? Ja maanantai aamuksi pitäisi päästä myös takaisin Turkuun tavalla tai toisella. |