Aihe: Slayer Suomeen marraskuussa
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
MV
11.11.2006 23:12:21
Kai jäähallilla on jonkinlainen narikka?

Hesassa? Oli ainakin viimekertaisessa Unholy alliancessa.
"Mun suunnitelma oli juoda niin paljon viinaa kuin mahdollista ja panna mahdollisimman montaa muiaa. No miksei äiääkin." -Kukkakeppi big brotheriin yrittämisestä
south_of_heaven
11.11.2006 23:14:01
huomenna sitte anhouli allaeianseen.
itki south_of_heaven
Jööhannes
11.11.2006 23:58:18
Hesassa? Oli ainakin viimekertaisessa Unholy alliancessa.

Juh, Helsinkiä meinasin.
Groke's Clanin uusi demo julkaistu! Nyt kipin kapin kuuntelemaan sitä -> www.grokesclan.com tai www.mikseri.net/grokesclan.
Marshallga
12.11.2006 14:11:10 (muokattu 12.11.2006 14:26:23)
huomenna sitte anhouli allaeianseen.

Ite ollut ihan täpinöissä viikon ajan.
Kyllä se Paranoid joskus vielä menee...
plutonium
12.11.2006 16:32:40
Pistäkääs sitten vähän tunnelmia Helsingin keikalta. Biisilistaa, meininkiä, aikataulua ym. Itse menossa Tampereelle huomenna...
Herba
12.11.2006 16:46:53
Siellä oli jotain uunoja jo tunti sitte jonottamassa... Ite voisin raahautua paikalle sitten seittemän jälkeen.
Mä en osaa kävellä ilman kynää, tää on mun henkinen kävelykeppi. -opettaja.
jusaman
12.11.2006 21:24:41
Kai tuolla tampereellakin on jotain narikka systeemiä ?
Kuule, vittu kun tietäisitki..
aarghto
13.11.2006 00:17:10 (muokattu 13.11.2006 00:17:42)

Kai tuolla tampereellakin on jotain narikka systeemiä ?

Pakkohan siellä on olla. Ei kukaan pittaile talvitakkien kanssa.

e:typ
minä olen tehnyt elokuvia, siitä minä saan rahaa
migreeni
13.11.2006 00:50:14

Lamb of God oli ihan unelma! Slayeriin taas petyin paljon... Alku oli ihan homokova, mutta sitten latistui. Meni vaisuksi..
SiwamieS
13.11.2006 01:03:33
Lamb of God oli ihan unelma! Slayeriin taas petyin paljon... Alku oli ihan homokova, mutta sitten latistui. Meni vaisuksi..

Pistäkääs sitten vähän tunnelmia Helsingin keikalta. Biisilistaa, meininkiä, aikataulua ym. Itse menossa Tampereelle huomenna...
Take your wings outside, you can't fly in here
Metallityöläinen
13.11.2006 01:16:24
Itse menossa Tampereelle huomenna...

Sama juttu, joten tietoja kehiin. Soittivatko kaikki "lämppärit" saman mittaisen setin ja kuinka kauan kinkerit yhteensä kestivät?
"Life is what happens to you, while you are busy making other plans" John Lennon
tommiot
13.11.2006 07:01:16
Hieno keikka, mutta joku kusipää vähän pilas mun fiilikset: http://muusikoiden.net/keskustelu/print.php?p=6360394
J.RA
13.11.2006 08:38:37 (muokattu 13.11.2006 08:41:40)
Aika oli laimeata Slayerin meno! Arayan ääni oli valtava pettymys. Todella laiska ja vaisu, ihankuin olisi säästellyt sitä. Loppua kohti parani kyllä jonkun verran. Uudet biisit toimi ihan kivasti. In flames oli liekeissä. Hyvän keikan vetivät ja tuuraajakitaristi osasi mukavasti hommansa eikä ollut pelkästään seinäkoristeena. Tuommoisia nyt tuli mieleen..

Edit: Hieno keikka, mutta joku kusipää vähän pilas mun fiilikset

Tuohon nyt saa tottua. Ensi kerralla jos et samanlaiseen tilanteeseen halua niin päästä kiltisti vaan kapulasta irti. Joku kusipää käy kuitenkin kimppuun. Edellisellä Slayerin jäähallin keikalla joku iso karju otti pieneltä ja heiveröiseltä pitkätukalta kapulan narikkajonossa. Siitäkin tuli aikas kiva show :D
-Sellasta se vaan on-
tommiot
13.11.2006 10:16:01 (muokattu 13.11.2006 10:44:22)
Tuohon nyt saa tottua. Ensi kerralla jos et samanlaiseen tilanteeseen halua niin päästä kiltisti vaan kapulasta irti. Joku kusipää käy kuitenkin kimppuun. Edellisellä Slayerin jäähallin keikalla joku iso karju otti pieneltä ja heiveröiseltä pitkätukalta kapulan narikkajonossa. Siitäkin tuli aikas kiva show :D

Ensi kerralla vedän säälimättä turpaan. Nähtiin kyllä kun se jamppa meni vessaan, meinattiin mennä perässä takomaan vähän järkeä siihen, mutta pahoinpitelysyyte voi olla vähän tyhjä arpa yhden rumpukapulan takia.

Siisti keikka oli silti, oon vaan vähän paskana pittaamisen jäljiltä, niinkuin pitääkin :D

EDIT: Latvala näytti mulle keskisormea kolme kertaa! o/
JR
13.11.2006 10:16:24

Aika oli laimeata Slayerin meno! Arayan ääni oli valtava pettymys. Todella laiska ja vaisu, ihankuin olisi säästellyt sitä. Loppua kohti parani kyllä jonkun verran. Uudet biisit toimi ihan kivasti. In flames oli liekeissä. Hyvän keikan vetivät ja tuuraajakitaristi osasi mukavasti hommansa eikä ollut pelkästään seinäkoristeena. Tuommoisia nyt tuli mieleen..

Ihan ok veto, kingin leadit kuulu paljon lujempaa kuin hannemanin, korjattiin loppua kohden tämä. Uudet biisit toimi ainakin mulle paremmin. Cult, supremist, Jihad. Eyes of the insane meni vähän puuroks. Keikan alkupuoli soundasi paremmalta liian volumen takia loppuosa meni puuroks tai sit korvat vaan väsähti.

Arayan äänestä osaa mitään sanoa kun oli miksattu kaikki muut tulemaan vähän liian lujaa, kyllä se laulu ois pitänyt nostaa vähän ylemmäs, tai siis laskea alemmas muita tieltä.
Mutta kun se hullu miksaaja veti setin puolessa välissä kuppikuulokkeet päähän pisti tupakiks ja vääns vaan lisää häkää heh. Paino varmaan jotain loudness nappia tms. :)

lamb of god, ihan ok, en tunne yhtään matskua, paitsi redneck.Mixixssä huvittava basso efekti about 30 sekunnin välein, sisuskalut meni nurin aina kun jysähti..

In flames ja COB ihan ok vetoja myös. COB soundit vähän tukossa, muihin verrattuna.
"God speaks trough Dr.Phil & Ted Nugent"
Werde
13.11.2006 10:25:45
Kuulin huhua että tuonne illan keikalle ei kannata ottaa paljon koristeketjuja mukaan? Kuinka tiukka syyni siellä on ovella, kun lompakot ja avaimet on meikeläisellä aina ketjun päässä?
Flick
13.11.2006 10:59:14

Tuliko yhtään vanhempaa In Flamesia?
Z-salamapartio, vetävä nimi vai mitä?
migreeni
13.11.2006 10:59:38

Kuulin huhua että tuonne illan keikalle ei kannata ottaa paljon koristeketjuja mukaan? Kuinka tiukka syyni siellä on ovella, kun lompakot ja avaimet on meikeläisellä aina ketjun päässä?

Erittäin tiukka. Onneksi en itse helyjä käytä. Ne käännyttää sut pois ovelta viemään ketjut sun muut johonkin "ulkoiseen(?)" narikkaan ja sit sun pitää venata se koko jono uusiks että pääset sisään :/
Mufasa
13.11.2006 11:22:23
Kellään settilistaa? Siis muiltakin kuin Slayerilta?
Kevyt on askel kuoleman, sillä elämä on raskas taakka kantaa.
Herba
13.11.2006 12:06:20
Olipa aika kova ilta eilen... Paikalle mentiin kun COB lopetteli ja In flamesin setin kuuntelin tuopin kanssa käytävällä... Paikat on paskana heilumisen jälkeen... hyi.
Mä en osaa kävellä ilman kynää, tää on mun henkinen kävelykeppi. -opettaja.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)