Aihe: Black Sabbath suomeen kesällä!!
1 2 3 4 5 6
Silvio Dante
06.07.2005 13:44:14
Eihän silloin ole välituntia, jos lintsaa koulusta?

Huom. Joskus välitunneilla.
Aijai!
LassiÖ
06.07.2005 14:37:39
mister... BILL WARD! vähän oli huippu keikka!
IMIK #26 kalamies#17 >-)))>
Silvio Dante
06.07.2005 19:53:54
Eilisellä keikalle en ollut, mutta edellisellä (oliko se nyt vuoden 1999) keikalla kylläkin. Paikat oli silloin sen verran sivussa, että näky Ward suht sivusta. Siellä oli kanssa jamppa naputtamassa esim. Warpigsin alussa tempoa Wardin selkään. Ei siellä mitään pulsseja mittailtu sentään. Ei sitä enää vanhalta kaikki voi onnistua.

Joo, mä olin kans tuolla keikalla ja kuulin hänen henk.koht. avustajansa "auttaneen" hieman tempojen kanssa jo tuolloin. Mutta ei haittaa vaikka Bill Ward soittaisi happinaamari päällä ja harso päässä, se pitää olla Bill Ward kun kyseessä on "oikea" Black Sabbath.
Aijai!
JLM
07.07.2005 09:37:19

Joo, mä olin kans tuolla keikalla ja kuulin hänen henk.koht. avustajansa "auttaneen" hieman tempojen kanssa jo tuolloin. Mutta ei haittaa vaikka Bill Ward soittaisi happinaamari päällä ja harso päässä, se pitää olla Bill Ward kun kyseessä on "oikea" Black Sabbath.

Viimeisimmän tornihuhun mukaan Vinny Appice kiertäisi varmuuden vuoksi bändin mukana, jos vaikka Ward sattuisi kupsahtamaan ;) Tokkopa pitää paikkaansa tosin...
MotoPsycho
07.07.2005 11:59:13

Viimeisimmän tornihuhun mukaan Vinny Appice kiertäisi varmuuden vuoksi bändin mukana, jos vaikka Ward sattuisi kupsahtamaan ;) Tokkopa pitää paikkaansa tosin...

Kaveri väitti nähneensä Mike Bordinin jossain lavan tuntumassa. Bordinin mukanaolo voisikin olla hyvin mahdollista.

Itse keikka oli kova, keikan alussa oltiin toisessa rivissä keskellä, neljän biisin kohdalla paine tuli niin kovaksi että pakko oli hieman vetäytyä. Piru periköön pienen kokoni :)

Eniten keikassa ärsytti järjestysmiesten toiminta ja erityisesti vedenjakelupolitiikka. Onneksi Ozzy heitti sitä vettä, se kyllä tuli tarpeeseen.
"I've done some fucking terrible gigs - but at least I don't press button B and suddenly sound like David Coverdale on acid" -Ozzy Osbourne R.I.P. Dimebag Darrell 1966-2004
IiroK
07.07.2005 13:43:47
Oli niin mahtava keikka että sanattomaksi veti!
joo
Velko
07.07.2005 16:17:47
Olihan se. Tykkäsin kyllä kovasti, ei siinä mitään. Mutta jotenkin olisin halunnut että äijät, etenkin Ozzy, olisivat keskittyneet enemmän siihen musiikkiin. Ozzy huudatti yleisöä ihan sattumanvaraisissa kohdissa ja loikki sammakkohyppyjä sen sijaan että olisi laulanut. Tosin eipä tuntunut muistavan enää kaikkia sanojakaan. Se vesijuttu oli ihan hauskan absurdi, kuten myös MISTER... Mutta hyvä mieli jäi, ja oli hyvinkin hintansa väärti.

Soulfly ei kyllä iskenyt yhtään, paitsi se reggaepätkä.
Ihminen on vain värisokea pallokala elämän tiskialtaassa.
heska
08.07.2005 14:48:03

Minusta se oli lähinnä keskinkertainen. Ei mitään säväyttävää, pelkkää rahastussettiä. Sitten vielä perkeleen paukapäät vaihtoivat kesken Sabbath Bloody Sabbathin Paranoidiksi. Ozzy olisi voinut olla huutamatta jatkuvasti, että God Bless ja You're Number One. Muutenkin lauloi ajoittain aika laiskasti. War Pigs oli ehkä asiallisin veto. Loppu jäikin aika laimeaksi, oli niin munatonta soittoa.

Ozzy tosin hyppi aika hauskasti tasakäpälää.
Musiikki on paras asia, jota voi tehdä ilman housuja.
Nieby
11.07.2005 17:55:25
vaihtoiko ne Sabbath Bloody Sabbathin paranoidiksi, mun mielestä Paranoid alko ton Sleeping Villagen alun jälkee???
tuskin toista noin hienoa keikkaa nähdään...;(
ozz3
12.07.2005 16:39:54
vaihtoiko ne Sabbath Bloody Sabbathin paranoidiksi, mun mielestä Paranoid alko ton Sleeping Villagen alun jälkee???
tuskin toista noin hienoa keikkaa nähdään...;(

Sleeping Village tuli ennen Children Of The Gravea ja Bloody Sabbath ennen Paranoidia.
ozz3 kuittaa.| MegaMan Club #009 - Shadow Man |THV-klubi #6
-mr.crowley-
13.07.2005 00:52:22
Kaveri väitti nähneensä Mike Bordinin jossain lavan tuntumassa. Bordinin mukanaolo voisikin olla hyvin mahdollista..
iha ku mäki olisin nähny sen soulflyn aikana
Schillinger
25.07.2005 01:49:10
Oli niin mahtava keikka että sanattomaksi veti!

Täytyy myöntää että oli ozzy aika hyvässä kunnossa.
Kun vihollinen tekee maalin, pannaan läskisalonen luukulle!!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5 6
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)