Aihe: Tuska 2005!
1 2 3 4 5 6 7 836 37 38 39 40
Maardi
27.01.2005 12:28:44
Perkele. Testament, Deathchain,Rotten Sound...kyllä ensi kesänä herkutellaan
MV
27.01.2005 13:39:18
Perkele nyt iski kauhee huuma päälle! Alue laajenee entisestään ja lisää populaa otetaan sisään:

www.tuska-festival.fi
mitä tähän pitäis laittaa perkele?
luopio
27.01.2005 13:56:59
No onhan tuossa jo ihan lupaava alku, tosin kyllä siihen vielä muutama vetonaula tarvittaisiin, kun vertaa esimerkiksi viime vuoden in flames-nightwish-dio -ketjua... Ajattara on ihan must, mut kyl tuohon testamenttiinki pitäs sit vissiin perehtyä. Rotten soundin voisin nähdä ihan vaan sen hahdon takia. Sentenced tonne, ku levy kerkiää tulla reilusti ennen. Ja yksi joka oli viime vuonnakin sais tulla, Kotiteollisuus. Kuten jostain musalehdestä luin: Festarit ilman Kotiteollisuutta on kuin perse ilman reikää ja piste.
räppärit vituttaa
Ben_D
27.01.2005 13:58:44 (muokattu 27.01.2005 14:12:38)

No onhan tuossa jo ihan lupaava alku, tosin kyllä siihen vielä muutama vetonaula tarvittaisiin, kun vertaa esimerkiksi viime vuoden in flames-nightwish-dio -ketjua... Ajattara on ihan must, mut kyl tuohon testamenttiinki pitäs sit vissiin perehtyä. Rotten soundin voisin nähdä ihan vaan sen hahdon takia. Sentenced tonne, ku levy kerkiää tulla reilusti ennen. Ja yksi joka oli viime vuonnakin sais tulla, Kotiteollisuus. Kuten jostain musalehdestä luin: Festarit ilman Kotiteollisuutta on kuin perse ilman reikää ja piste.

Testament korvaa kaiken.
SuvantoJ-
27.01.2005 14:41:47
Ui perkele, kyllä kelpaa noilla bändeillä kesällä lähteä heiluttamaan päätä. Toivottavasti ei vaan Testament / Accept jatka Tuska-perinteen mukaista peruuttamisputkea.
aku.miettinen
27.01.2005 14:46:15
Joo tonne lähdetään TESTAMENT JA ACCEPT
Incarnation
27.01.2005 14:57:17
Hurjimmat haaveetkin on ylitetty!!
TESTAMENT!!

Sinne siis.
Rest in peace Dime
Helvetinpartaterä
27.01.2005 15:30:00

Perhana! Testament ja Accept! Tästä ei enää parane,paitti jos powerfanaatikot tyydytetään Jag Panzerilla.Sillon vasta menee meitillä housut vaihtoon.
Manavava! - Minä
Torniojaws
27.01.2005 15:57:42

Saatanan armeija (!). Testament Suomessa juuri silloin kun minä hypin metsässä aikuisten sotaleikkejä nysväämässä.
"No! This face is only a mask, a wicked ornament, Illuminated by an exquisite grimace, Look and see, atrociously contorted, The real head and the sincere face turned back under the shadow of the face which lies" - Charles Baudelaire
meanbone
27.01.2005 16:05:01
Perkele tuonnehan se on mentävä ihan jo Testamentinkin takia. Vielä kun sais vaikka Overkillin, niin aijai.
"Hieno kitara, mutta vittu mikä jätkä." -Dutteri
Tauvo
27.01.2005 16:12:58
Pitkäveteinen kattaus. Ei tuskaa tänä vuonna.
ozz3
27.01.2005 16:16:54 (muokattu 27.01.2005 16:17:38)
Jaa-a vielä saa pari bändiä tulla ennen kuin minä astelen Kaisaniemeen, vaikka onhan siellä hyviäkin jo: Testamet ja Accept on varmasti kovia, vaikken niitä kovin hyvin tunnekkaan, Bodomit voisi katsoa ja Turmion Kätilöt on kuningas.

EDIT: Manowar & King Diamond, Manowar & King Diamond (toistelee mantraansa)
Meitsi on rankka / massu on vankka / enoo mikää vitu akuankka / lumisae o sankka / housussa kankka / jou Päivittäin vaihtuva video: Hajotkaa!
luopio
27.01.2005 16:25:23
Testament korvaa kaiken.

Ei muuten korvaa viime vuoden jööttepori-settiä. Ja olihan se DIOki melkonen veto. Odotahan vaan ku pääset sinne winter wariin kuuntelee sitä DT:tä, olit ilmeisesti sinne lähdössä, vai mites? Kannaattaa tutustua tähän Dark Tranquillityn uuteen levyyn ennen sitä, kuuleman mukaaa vois upota rässinki ystäviin.
räppärit vituttaa
Executioner
27.01.2005 16:55:53

Siis voi helvetin helvetti! Juuri tänä kesänä Testament tulee Suomeen just kun mie meinasin lähteä Wackeniin. Ja vielä Deathchain ja Finntrollikin siellä... Nyt joutuu aika pahasti puntaroimaan, kumpaan sitä sitten tulee lähdettyä, kun kuitenkaan molempiin ei ola varaa :( Toisaalta Wackenissa olisi esim. Apocalyptica, joka olisi mielettömän hienoa nähdä, eikä heilläkään hirveästi noita Suomen keikkoja taida olla. Noh, kassellaan.
Explicit gore is what I need.
KTR
27.01.2005 17:02:32 (muokattu 27.01.2005 17:03:35)
Kyllähän se pitää tuonne mennä ihan vaan sen tunnelmankin vuoksi. Tuskassa on kivaa. Eikä mua varsinaisesti tuo esiintyjäkaartikaan haittaa.

Nii ja oishan se siistiä jos ois jonkunlainen miitti. Viime vuonna siitä ei vaan tullut mitään. Kauheasti oli puhetta sen järjestämisestä, mutta eihän siitä mitään tullut. No tapasin mä muistaakseni Lapion siellä.
Phobophile
27.01.2005 17:10:21
Lupaava alku ainakin tämä tämänhetkinen kattaus, toivottavasti tulee vielä entistä parempia nimiä jatkossa, viime vuosi kun oli aika pettymys.
Iha vitu äkäne
Deeku
27.01.2005 17:15:31
Tulis nyt se Divine Decay ja pamauttais kaiken kruunuksi Nuclear Assault coverin F#(Wake Up) . Sitten vietäis meikäläistä kun tuliaispussia terminaalissa.

Minusta olisi hienompaa, jos itse NA tulisi vetämään paikalle kyseisen keikan!

Jos Testament on yhtä kovassa vedossa kuin Swedenissä viime vuonna, niin tyrät rytkyy! Over The Wall sitten vaan!
Bartender, more beer! Make it fast or I´m outta here!
lapio
27.01.2005 17:27:31

Kyllähän se pitää tuonne mennä ihan vaan sen tunnelmankin vuoksi. Tuskassa on kivaa. Eikä mua varsinaisesti tuo esiintyjäkaartikaan haittaa.

Nii ja oishan se siistiä jos ois jonkunlainen miitti. Viime vuonna siitä ei vaan tullut mitään. Kauheasti oli puhetta sen järjestämisestä, mutta eihän siitä mitään tullut. No tapasin mä muistaakseni Lapion siellä.

Totta, Tuskassa oli erittäin viihtyisä tunnelma. Siinä festari alueen edustalla olisi kyllä ollut hyvä tavata porukkaa ennen sisään pääsyä. Lauantaina varmaan tunti siinä istuskeltiin kaverien kanssa viime vuonnakin olutta särpien. KTR:n ja Juzzun sekä joitain muita tapasin tuskassa viime vuonna.

Tähän mennessä ei ole varmistunut muita minua kiinnostavia esiintyjiä kuin nuo Testament, Accept ja Teräsbetoni. Pitää nyt katsella jos vielä muutama kova nimi tulisi. Esim. juuri se SYL, vaikka hieman epätodennäköiseltä vaikuttaakin. Opeth olisi kanssa kiva nähdä kun missasin sen viime vuoden Swedu rockissa itsestäni riippumattomista syistä.
"I refuse to play your Chinese food mind games! ". Pasin uudet seikkailut.
Valdemar
27.01.2005 18:03:44
Ei muuten korvaa viime vuoden jööttepori-settiä. Ja olihan se DIOki melkonen veto. Odotahan vaan ku pääset sinne winter wariin kuuntelee sitä DT:tä, olit ilmeisesti sinne lähdössä, vai mites? Kannaattaa tutustua tähän Dark Tranquillityn uuteen levyyn ennen sitä, kuuleman mukaaa vois upota rässinki ystäviin.

suksi vittuun
One fuckin well dressed man !
Ben_D
27.01.2005 18:06:33

Mua ei hirveesti jöötteporit eikä purit kiinnosta (paitsi Haunted). Toi Dark Tranquility on varmaan ihan tsekkaamisen arvonen bändi kun jäi viime kesän Tuskan keikka vielä näkemättä.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)