*Aleksi* 10.06.2006 16:43:54 | |
---|
Oli siellä kyllä noin 234 muutakin tuttua hahmoa suomen popelämästä. esim, ketä ? .,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,. |
Artist 10.06.2006 17:10:20 | |
---|
Oli siellä kyllä noin 234 muutakin tuttua hahmoa suomen popelämästä. Epäilemättä. "The call to arms was never true, I'm medicated...how are you?" |
Feggy 10.06.2006 17:14:09 | |
---|
esim, ketä ? Ei siis välttämättä rocktähtiä, mutta muita aktiivisia popharrastajia ja toimittajia rumbalaisista Miettiseen piisasi kyllä, omia tuttuja oli varmaan kolmisenkymmentä. |
kivi 10.06.2006 18:15:01 | |
---|
Ei siis välttämättä rocktähtiä, mutta muita aktiivisia popharrastajia ja toimittajia rumbalaisista Miettiseen piisasi kyllä, omia tuttuja oli varmaan kolmisenkymmentä. Tuttuja oli kyllä joka puolella kun lavan eteen pääsi, ja nimenomaan musiikkialan ammattilaisia laidasta toiseen. Oli vähän kuin olis luokkakokouksessa ollut. :-) |
Order 10.06.2006 23:48:19 | |
---|
Nyt täytyy vuodattaa. En ole saunassa (hehheh) ennen käynyt, tai siis en ole vieläkään :( Kävin tänään Tampereella ja mietin siinä itsekseni että onpa kesänen sää ajanut hirveesti mustavaatteista porukkaa koloistaan, ei yleensä näin paljoa oo näkynyt. Kävin swampissa ja huomasin saunan esitteitä, jollaisen poimin mukaan miettien että näyttää olevan asiallisia bändejä, vois vaikka mennä tänä vuonna. Silmäilin vaan isoimmat tekstit ja kuvia odotellessa liikennevaloissa siis. Tampereen prismassa käydessä sitten vastaan tuli joku hevari parin viinapullon kanssa, äkkäsi mun paidan rintamuksesta stam1na-tekstin ja huuteli että oonko menossa kattomaan stam1naa (terve vaan jos tunnistat itsesi tekstistä). Mietin hetken ja kyselin että jaa koskahan on keikkaa ja missä. Sitten se siinä että no saunaan tänää. Olin kohtalaisen pöllämystynyt koska luulin tosiaan saunan olevan vasta jonkin ajan päästä. Varsinkin olisin kovin mielelläni käynyt pakkahuoneella eilen, vaan eipä tässä voi nyt muuta kuin harmitella. Muistutelkaa joku mua sitten ensi vuonna. No, jos sitten vaikka pellavarockis kävis tänä vuonna, ellei miitti tai koulu mene siihen päälle. Voi hittolainen. And eternity, my friend, it's a long fucking time. |
Angus 11.06.2006 02:35:05 | |
---|
|
fmcruelty 11.06.2006 12:15:08 | |
---|
Voe jeesus! Veti sitte Twistarit kovimman keikan mitä oon koskaa nähny ja kuullu. Ei oikeen voi muuta sanoa, kuin ihmetellä, että mistä ne veti sen energian ja meiningin. After that olen sanaton... KIITOS SAUNA OPEN AIR!!! Hevi - Elämä |
ozz3 11.06.2006 12:22:41 | |
---|
Voe jeesus! Veti sitte Twistarit kovimman keikan mitä oon koskaa nähny ja kuullu. Ei oikeen voi muuta sanoa, kuin ihmetellä, että mistä ne veti sen energian ja meiningin. After that olen sanaton... KIITOS SAUNA OPEN AIR!!! Allekirjoitan. Kovin keikka mitä olen koskaan nähnyt. Killed by death MegaMan Club #009 - Shadow Man |THV-klubi #6 | V.L.K #39 |
-Aleksi- 11.06.2006 12:25:55 | |
---|
Haukkukaa nyt joku tota keikkaa, ketuttaa vähän kun ei ollut rahaa tulla. |
Vainhaalee 11.06.2006 13:00:45 (muokattu 11.06.2006 13:02:18) | |
---|
Olipas muuten W.A.S.P. ja Twisted Sister kummatkin helvetin kovia. Mielestäni toi W.A.S.P. ei päässyt lähellekään vuoden '04 vierailuja Suomessa, tuli sellainen fiilis, että "Wild Childs plays W.A.S.P." Lawlesskin teki lähinnä itsestään pilaa lavakäyttäytymisellään, viimeksi kun herran näin, niin oli jotain "arvokkuutta" jäljellä... Mutta plussaa biisivalinnoista! Hail to the King, Baby! |
aarghto 11.06.2006 13:13:33 | |
---|
Mielestäni toi W.A.S.P. ei päässyt lähellekään vuoden '04 vierailuja Suomessa, tuli sellainen fiilis, että "Wild Childs plays W.A.S.P." Lawlesskin teki lähinnä itsestään pilaa lavakäyttäytymisellään, viimeksi kun herran näin, niin oli jotain "arvokkuutta" jäljellä... Mutta plussaa biisivalinnoista! F**k Like a Beast jäi soittamatta :E Muutenkin vähän vaisu Twistareihin verrattuna en ehkä ole niin kova jätkä mitä luulet |
kivi 11.06.2006 13:26:36 (muokattu 11.06.2006 13:29:28) | |
---|
Haukkukaa nyt joku tota keikkaa, ketuttaa vähän kun ei ollut rahaa tulla. Juuri tuli sähköpostia kaverilta että "Twisted Sister oli kuin lastentarhan humpparyhmä". Mutta toisaalta, niinhän se oli silloin kulta-aikanaankin. Muistanpa lukeneeni silloin joskus 80-luvulla sarjakuvan, jossa päähenkilö leikkaa Dee Snyderin auki moottorisahalla, ja Snyder huutaa: "Iik, 600 taalan permikseni!" Luonnollisesti Twisted Sister edusti tuossa sarjakuvassa kaikkea mikä on feikkiä ja epätotta, KISS kun ei siihen aikaan ollut kunnossa edes haukuttavaksi. Minä en tiedä mitään, kun mua ei noi sillai kiinnosta. Kaveri oli tykännyt WASPista, mulle ei Blackie Lawlessin Tokyo Dolls -menneisyys riitä meriittipisteisiin. |
Mikaelo 11.06.2006 13:38:09 | |
---|
Oliko kukaan kattomassa M3:sta Tullikamarilla? Ihan mieletön keikka, Bernie Marsden ja Mick Moody olivat kummatkin aivan mielettömässä tikissä ja jamitteluakin oli sopivasti. Klubin puolella oli pappojen jälkeen jonkinsortin all-stars kasarihevi-veto. Humalatilaltani en tunnistanut soittajia, mutta tuttuja naamoja siellä näytti kosolti olevan. Still of the Night!!!! Olisipa tälle foorumille jokin asiallinen vaihtoehto, niin saatais narsistiset tyhjäpäät täältä pois möykkäämästä- SLX900 ,Romantikkoitkijät #41 |
1976 11.06.2006 14:45:15 | |
---|
Hyvät keikat oli ja porukka oli hyvin mukana menossa!! paha krapu, uuh:( 76' the best of the bunch. |
Valokaari 11.06.2006 15:04:31 | |
---|
Juuri tuli sähköpostia kaverilta että "Twisted Sister oli kuin lastentarhan humpparyhmä". Mutta toisaalta, niinhän se oli silloin kulta-aikanaankin. Mutta toisaalta, mitäpä pienistä kunhan on kivaa. Itse olin lauantaina paikalla ja pakko rehellisesti myöntää että hauska päivä oli ja bändejä katselin muutenkin kuin pelkän camp-huumorin tai nostalgian takia. Jo pelkästään Dee Sniderin välispiikit nostivat hymyn huulille - äijähän oli hauskempi kuin moni itseään stand up-koomikoksi väittävä. Kaikki kunnia perusrockille ja maanläheisille esiintymiselle, mutta kyllä välillä tekee hyvää rentoutua ja kuunnella tai jopa käydä katsomassa kriitikkojen haukkumia ja katu-uskottavuutensa kadottaneita esiintyjiä. Helvetti, tullaan nyt saman tien kunnolla kaapista ulos: Minulla on jopa Abban levy. Se tosin ei esiintynyt Saunassa. Mitäs muuta.. jono sisälle oli ainakin lauantaina järjettömän pitkä, mikä ihme siellä portilla oikein mätti? Yksi tyyppikö siellä vain oli töissä? Mitä mieltä muuten olette tästä uudesta paikasta? Viime vuonnahan kakkoslava oli siellä mäen päällä, minne ei meinannut edes nähdä kunnolla. Rok rok. |
kivi 11.06.2006 15:10:44 | |
---|
Helvetti, tullaan nyt saman tien kunnolla kaapista ulos: Minulla on jopa Abban levy. Niin minullakin. Ja Manowarilta kaksi. :-D |
sus 11.06.2006 15:36:34 | |
---|
Nyt on kotiuduttu ja täytyy sanoa että oli erittäin hieno festivaali! Kyllä skitsofrenia aina yksin olemisen voittaa! |
Valokaari 11.06.2006 15:38:06 | |
---|
Niin minullakin. Ja Manowarilta kaksi. :-D Saunan jälkitunnelmissa tunnen tarvetta kertoa tämän: Kävin Monsters of the Millennium -tapahtumassa vuosituhannen vaihteessa, jossa esiintyjinä oli Dio, Motörhead ja pääesiintyjänä Manowar. Sittemmin olen nähnyt Dion ja Motörheadin uudestaan, molemmilta omistan levyjä, Manowarilta en välttämättä osaisi nimetä kylmiltään edes yhtä biisiä. Kyllä musiikissa saa huumoria olla, mutta sekin on taitolaji. Tai ehkä mä olen vain liian nirso. No, ettei nyt ihan offtopiciksi menisi, niin jospa ehdottaisin Manowaria ensi vuodeksi Saunaan. Ehkäpä se toimisi festareilla paremmin. Siinä vielä Aamulehden juttua: http://gravehill.pp.fi/lehtileikkee … sted_lordi_aamulehti-10-06-2006.jpg Rok rok. |
sus 11.06.2006 15:39:11 | |
---|
Mitä mieltä muuten olette tästä uudesta paikasta? Viime vuonnahan kakkoslava oli siellä mäen päällä, minne ei meinannut edes nähdä kunnolla. Sen verran tosta että minä ainakin pidin viime vuoden paikasta enemmän, pääsin Moonsorrowiakin seuranneena hetkessä eturiviin Megadethiä oottamaan. Tällä kertaa en eturiviin päässyt millekkään keikalle. Muutenkin diggasin viime vuoden paikasta paljon enemmän. Kyllä skitsofrenia aina yksin olemisen voittaa! |
Hnry 11.06.2006 15:42:33 | |
---|
Nyt on kotiuduttu ja täytyy sanoa että oli erittäin hieno festivaali! Näin nimenomaan, itse en joutunut jonottamaan yhtenäkään päivänä kun tulin sinne aina hyvissä ajoin. Viisi laukasta päähän riittää. |