Oliko muita Mnettiläisiä paikalla? Melkoisen tiukkaa settiä. Erityisesti meikäläiseen kolahti ne alun triona soitetut biisit. Onko bändillä kotisivuja, en ainakaan nopealla googletuksella mitään löytänyt..? Come inside and meet Man1ac,
the latest victim of GAS. |
Kuopiossa tsekkasin. Seuraavana päivänä sit tehtiin elämysmatka Iisalmeen kattomaan sama homma uudestaan. Jälkimmäisellä keikalla soittivat kaksi settiä, covereina Hendrixiä, Queens Of The Stone Agea ym. Kämäräistä täytyy hehkuttaa.. Käsittämättömän musikaalista soittoa. Punkkitatsin ja sibistason osaamisen voi näköjään yhdistää, heh. Levy on pakko-ostos, jahka moisen pukkaavat pihalle. Myydään 7-kielinen Ibanez Prestige -keppi, pistäös pikaviestiä jos kiinnostaa.. |
Kuopiossa tsekkasin. Seuraavana päivänä sit tehtiin elämysmatka Iisalmeen kattomaan sama homma uudestaan. Jälkimmäisellä keikalla soittivat kaksi settiä, covereina Hendrixiä, Queens Of The Stone Agea ym.
Itse olin myös näkemässä tuon Iisalmen keikan. Odotuksia ei ollut pahemmin, mutta oli kyllä parasta livemusiikkia mitä olen pitkään aikaan kuullut. Eka setti vakuutti jo, mutta erityisesti toisen setin puolivälistä, lähinnä Little Wingistä eteenpäin olin silkkaa sulaa vahaa. Loppupuolella tulleiden bluesjamittelujen ja viimeisenä vedetyn mielestäni Kingston Wallillekin energisyydessään vertoja vetäneen Firen jälkeen olin jo orgasmin partaalla. Oli se kyllä aivan uskomatonta. Jälkikäteen vähän nolotti kun heti Firen jälkeen ryntäsin siihen esiintymisalueelle kädet täristen kättelemään, hehkuttamaan ja ylistämään. :) Kämäräisen soittoa kyllä saa hehkuttaa. No, onhan mies näkynyt soittavan ainakin Emmin, Ismo Alangon, Neljän Ruusun, Kari Tapion ja vaikka kenen taustaryhmässä, kertonee jotain. Suosittelen erittäin paljon kaikille joilla on mahdollisuus nähdä Beacon livenä. Keikan jälkeen tuntui melkeinpä paremmalta kuin taannoisen Metallican tai Iron Maidenin jälkeen. :) terve |