Aihe: CMX Nelivitosessa 5.7.
1
Keke Urlaub
05.07.2004 10:23:30

Olipa hyvä keikka! Olikos siellä muita m.nettiläisiä paikalla?
If you can't beat the silence, be quiet.
18is9
05.07.2004 11:14:01

Olin paikalla ja hyvä oli keikka! En tosin CMX:stä noin yleensä ole kovin innostunut, ei ole minun makuistani musiikkia, mutta kyllä keikka oli ihan hyvä ja menoa riitti. Spontaani rumpusoolokin piristi kummasti.
"I listened hard but could not see" - YES, And You and I
aivokuolio
05.07.2004 15:58:01
on se ilo huomata että vaikka monet muut bändit laiskistuvat ajan myötä, niin cmx ei kyllä suostu huononemaan sitten pätkääkään. bändillä on takataskussa sellainen kavalkadi ässäbiisejä, että eihän niistä voi saada muuta aikaan kuin hemmetin hienon setin. ja tärkein homma on se, että äijillä on edelleen lavalla hauskaa eikä havaittavissa ole minkäänlaista leipiintymistä. varsinkin halmkronan ja yrjänän keskinäistä peliä oli hauska seurata taas kerran. ainoa mikä jäi harmittamaan oli setin lyhyys, vaikka yli tunninhan ne vanhat likaiset sedät meitä taisivat viihdyttää. kaippa se em-finaali piti nähdä.
Keke Urlaub
06.07.2004 09:26:37

Rasio oli kyllä aika sähikäinen siellä lavalla! Molemmat kitaristit taisivat tosin olla aika naamoissaan.
If you can't beat the silence, be quiet.
jONi_Cacmac
06.07.2004 17:19:15
Melkein offtopiccia, mutta mainitsen vain että myös tavastian keikka 23.6. keskiviikkona oli perkeleen hyvä! Soittivat ihan mukavan pituisen setin ja todella toimivia biisejä. Jos olisin itse saanut päättää biisilistan, ei se olisi juurikan poikennut kuullusta.

Ja totta, vaikka monet laiskistuvat ja puutuvat, cmx jaksaa painaa loistavia keikkoja! tosin oli yrjänä kyllä paisunut hieman, muttei näyttänyut vaikuttavan lavaesiintymiseen.
"Kylmän kaataminen rikkoo kuuman astian" -T.Liimatta
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)