Aihe: Kysymys tuska-festivaalin lippukäytännöistä
1
lfc
28.06.2004 14:38:08
Eli, siis vaikka tuskassa olen ennenkin ollut, niin en vielä kertaakaan kolmena päivänä, niin kaipaisin vähän valaistusta. Tuskan sivuillahan lukee taas tänä vuonna tämä "alueelta ei pääse välillä pois" sääntö. Mitenkäs sitä kolmen päivän lippun ostaneiden suhteen käytännössä valvotaan? Kun yhden päivän lippu aamulla portilla revitään, niin takaisin ei pääse enää sillä revityllä lipulla. Mutta miten sitten kolmen päivän lipun kohdalla, revitäänkö nekin? Ja sama lippu pitää ilmeisesti jollain ilveellä saada koko viikonlupun säilymään?
Life is a game, that's never too lame.
Supernaut
28.06.2004 15:13:36
Mitenkäs sitä kolmen päivän lippun ostaneiden suhteen käytännössä valvotaan? Kun yhden päivän lippu aamulla portilla revitään, niin takaisin ei pääse enää sillä revityllä lipulla. Mutta miten sitten kolmen päivän lipun kohdalla, revitäänkö nekin?

Tätä on nyt jo aika monessa paikassa jo kysytty ja vastattu, mutta kuitenkin:
Kolmen päivän lipusta leikataan tai revitään joka päivä yksi kulma pois. Ensimmäisenä päivänä saatetaan repiä kuten yhden päivän lippu.
"There's someone in my head but it's not me" - Roger Waters
lfc
28.06.2004 18:41:45
Tätä on nyt jo aika monessa paikassa jo kysytty ja vastattu, mutta kuitenkin:
Kolmen päivän lipusta leikataan tai revitään joka päivä yksi kulma pois. Ensimmäisenä päivänä saatetaan repiä kuten yhden päivän lippu.

Mä koitin kyllä tolla haulla etsiskellä, mutta kun ei löytynyt niin päätinpä kysäistä. Kiitoksia vaan tiedosta.
Life is a game, that's never too lame.
Nightwish
28.06.2004 20:24:45
Ihan ku mä saisin sen pysymään tallessa kolme päivää..siinä onkin pulma.
sarakromi
30.06.2004 16:25:54
Aika huono tuo lippusysteemi, että revitään aina palanen pois. Jos rypee umpihumalassa leirintäalueella niin se lippu häviää kyllä aika helposti ja siinä sitten ollaan.
Ranneke olisi kätevämpi, pysyy paremmin tallessa ja ei tarvitsi järkkäreiden kuin tsekata että se on kunnolla kiinni.
Makuupussimies
13.07.2004 02:55:25
Mites toi sitten toimii ettei alueelta saa poistua? Eli siis jos mun pitäisi vaikka ehtiä johonkin junaan joka lähtee ennen festivaalin loppumista mut pistetään johonkin häkkiin? Tarkoitan siis että en pääse sieltä pois.
Harr
Ben_D
13.07.2004 05:37:47

Mites toi sitten toimii ettei alueelta saa poistua? Eli siis jos mun pitäisi vaikka ehtiä johonkin junaan joka lähtee ennen festivaalin loppumista mut pistetään johonkin häkkiin? Tarkoitan siis että en pääse sieltä pois.

Just. Aivan niin. Käsiraudoilla futismaalin tolppaan kiinni.
Heissi
13.07.2004 23:56:28

Pois pääset jos olet kiltisti, mutta takaisin et vaikka olisit kiltisti.
"I ain't givin' you no three fitty you goddamn Loch Ness Monster! Get your own goddamn money!"
Möö.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)