kato 16.04.2004 11:18:30 | |
---|
Uriah Heep esiintyy huomenna 17.4 katinkullassa Rockin' 70's tapahtumassa!! Mukana myös mm. Popeda,Menneisyyden vangit. Lähettäkää kommentteja tähän , jos käytte siellä!! |
Kurpitsa 22.04.2004 23:13:24 | |
---|
Jees jees, olin paikalla. Kyllä nyt kiinnostaa kuunnella Uriah Heepiä enemmänkin, keikkaa ennen olin kuullut klassiset Lady in Blackin ja Easy Livin'in. Johtui osin keikan kuvaajistakin, mutta todella tasa-arvoisilta vaikuttivat bändin jäsenet keskenään, mikä on tietysti vain hienoa. Olin paikalla alusta asti enkä muitakaan esiintyjiä huonoina pitänyt, mutta kyllä hyvää eli heviset(t)iä kannatti odottaa...! "Joka aamu on hyvä miettiä, ampuisinko tänään kuulan kalloon." - Juha Hurme |
Definhel 28.04.2004 17:21:54 (muokattu 28.04.2004 17:22:31) | |
---|
DAAAARGH! tarkoitan siis: daargh. möhöhö |
Loijaa 23.01.2007 23:47:22 | |
---|
Huom! Olet kirjoittamassa yli 1000 päivää vanhaan ketjuun! Turha keksiä uutta, kun vanha pätee vielä hyvin. Eli Uriah Heep ja Nazareth on Katinkullan Rockin' 70s tapahtumassa 14.4. Sinne vaan kaikki. Nazarethia en oo ikinä nähnyt livenä, onko kellään kokemuksia k.o bändin liveaktista? Heavy Metal Thunder |
aikavaikea 24.01.2007 07:50:11 | |
---|
Nazarethia en oo ikinä nähnyt livenä, onko kellään kokemuksia k.o bändin liveaktista? Pariin otteeseen on tullut nähtyä, viimeksi viime kesänä Oulussa. Äijät on ihan loistovedossa edelleen. Heepin näin myös viimeksi Oulussa reilu vuosi sitten ja hyvin nekin veti, itse tosin olen huomattavasti enemmän Nazareth-painotteinen, joten tuo toinen orkka jäisi selkeästi lämppärin asemaan meikäläisellä. Katinkullassa olen myös Nazarethin nähnyt pari vuotta sitten. Erittäin mukava keikkapaikka, kun oli huone samasta hotellista minkä yhteydessä keikkapaikka oli. Huoneesta baarin kautta halliin rokkaamaan. Luksusta! I got run over by truth one day. Didn't see the red light. |
Loijaa 24.01.2007 12:13:39 | |
---|
Pariin otteeseen on tullut nähtyä, viimeksi viime kesänä Oulussa. Äijät on ihan loistovedossa edelleen. Heepin näin myös viimeksi Oulussa reilu vuosi sitten ja hyvin nekin veti, itse tosin olen huomattavasti enemmän Nazareth-painotteinen, joten tuo toinen orkka jäisi selkeästi lämppärin asemaan meikäläisellä. Katinkullassa olen myös Nazarethin nähnyt pari vuotta sitten. Erittäin mukava keikkapaikka, kun oli huone samasta hotellista minkä yhteydessä keikkapaikka oli. Huoneesta baarin kautta halliin rokkaamaan. Luksusta! Mielenkiinnolla odotan Nazarethin keikkaa. Piti tuplakokoelma hommata äskettäin, sillä bändi on jäänyt minulla hämmästyttävän vähälle huomiolle, vaikka oli yksi 70-luvun suosituimpia hard rokkaajia. Kaikista tutuimmat hitit oon kyllä kuullut ennenkin. Kumpikohan bändeistä on ns. lämppärinä ja kumpi illan viimeisenä, ei mitään hajua. On tuo sen verran luksusta ollut, että itellä ja avokilla ei oo varaa vielä moiseen. Myö mennään suosiolla mökkiin, josta on noin kilometrin matka Katinkultaan jalkaisin. Heavy Metal Thunder |
Loijaa 04.04.2007 22:01:59 | |
---|
Tässä alkaa jo Heep-kuume nousemaan. Uusi levy ja rumpali tuovat varmasti ylimääräistä energisyyttä myös liveshowhun. Heavy Metal Thunder |