Charger 02.09.2003 11:53:10 | |
---|
Onkos kukaan tulossa katsastamaan näitä misuja Tavastialle? Itse hankin jo liput tuonne. |
Antsa 05.09.2003 21:37:11 | |
---|
Tulossa ollaan H. Omo |
KooAa 18.09.2003 17:31:25 | |
---|
Rokkikonsertti, kyllä kannatti käydä. PMMP ei kauhesti kolahtanut, ainoastaan se että oli ihan liveä kitara-rummut-basso linjalla. Vilkkumaa tuli 30cm. päähän seisomaan ja Angela nykäisi käsivarresta. Luulivat mua varmaan joksikin toiseksi ... Koo(Aa)lla ei ole väliä ! |
Charger 18.09.2003 17:55:29 | |
---|
Huhhuh, mikä keikka! Donnien paahto sai sukat pyörimään jaloissa, todella loistavaa! Misut tosiaan rokkasivat! PMMP ei kiinnostanut, mutta empä sitä katsomaan mennytkään. Keikan pyrotekniikka tapahtui ulkopuolella siinä työmaalla... |
Marlowe 18.09.2003 21:05:58 | |
---|
Kuuntelin keikan YLEXin välittämänä radiosta ja täytyypä sanoa ettei se kovin kummoiselta kuulostanut the Donnasin osalta - jopa köpöinen PMMP kuulosti monipuolisemmalta ja mielenkiintoisemmalta. Olisi kai pitänyt olla paikan päällä. The Donnas tuntui aluksi piristävältä ja menevältä rockyhtyeeltä, mutta mitä enemmän aikaa kuluu, sitä vähemmän "Spend the Night"- levyä tulee kuunneltua. Kyllähän tytöt kohtalaisen hyvin soittavat, mutta eivät erotu viiden pennin rockbändien joukosta muuten kuin sukupuolensa ja vetävän ulkonäkönsä ansiosta. The unhappiest people I know, romantically speaking, are the ones who like pop music the most. (Nick Hornby) |
Chemo 19.09.2003 08:32:23 | |
---|
Olisi kai pitänyt olla paikan päällä. Mä olin siellä, suht edessä hikoilemassa, ja mun mielestäni se oli hyvä rokkikeikka. Ehkei mitään uutta ja maailmaa mullistavaa, mutta OK rokkia silti. Tunnelma on ihan varmasti toinen kun tuota kuuntelee istualtaan kotona radiosta... Taimin kanssa niillä oli pieniä ongelmia keikan alkupuolella. |
Flash 19.09.2003 08:52:37 | |
---|
Mä olin siellä, suht edessä hikoilemassa, ja mun mielestäni se oli hyvä rokkikeikka. Ulkomusiikillisia seikkoja, mutta pakko kysyä kumminkin. Eli kuka niistä donnista oli "elävänä" parhaimman näköinen? :) Rust Never Sleeps |
Chemo 19.09.2003 09:12:20 | |
---|
Ulkomusiikillisia seikkoja, mutta pakko kysyä kumminkin. Eli kuka niistä donnista oli "elävänä" parhaimman näköinen? :) No comment ;-) Mutta muodosta oma mielipiteesi. Tässä on saitti josta löytyy kuvia tuosta Tavan keikasta; ja biisilista myös: http://www.kolumbus.fi/frqnc/donnas/ Noi eivät siis ole mun ottamiani kuvia. |
mrk 19.09.2003 09:54:52 | |
---|
Loistava keikka oli. Bändi toimi todella hyvin myös livenä. Hieman vitutti parin tunnin ajomatkan jälkeen nähdä koko lähiseutu eristettynä, mutta onneksi puolen tunnin odottelun jälkeen pääsi sisälle. Ai niin, nuo kuvat olivat minun ottamia, nopeasti olit löytänyt:) |
Chemo 19.09.2003 10:07:11 | |
---|
Ai niin, nuo kuvat olivat minun ottamia, nopeasti olit löytänyt:) Ai sä pyörit mrk täälläkin, täytyykin kiittää noista vielä erikseen suomeksi ;-) Eli kiitos. Sieltä The Donnasien boardilta siis bongasin nuo kuvasi, otin sinne tämän saman nikin. Mihin aikaan toi palojuttu muuten tapahtui? Mä tulin paikalle vähän ennen yhdeksää, eikä silloin ollut mitään häikkää - sain jopa parkkipaikan muutaman kymmenen metrin päästä... |
mrk 19.09.2003 10:13:05 (muokattu 19.09.2003 10:13:31) | |
---|
Mä tulin joskus puoli yhdentoista jälkeen paikalle. Tiedoksi niille jotka ihmettelevät mistä on kyse niin vastapäätä Tavastiaa Kampin työmaalla oli joku tulipalo ja pelkäsivät että siellä olevat räjähteet saattavat pamahtaa. Koko alue oli tämän takia eristetty. Olipahan hyvä syy missata PMMP. |
KooAa 19.09.2003 11:43:57 | |
---|
Ulkomusiikillisia seikkoja, mutta pakko kysyä kumminkin. Eli kuka niistä donnista oli "elävänä" parhaimman näköinen? :) Seisoin tapani mukaan miksauspöydän edessä ja näin suoraan lavalle. Laulaja oli minusta parhaimman näköinen mutta makuasiahan sekin kuten se musiikkikin. Ei ulkonäöllä tollaista musiikkia myydä ainakaan minulle. Ostin keikkaa edeltävänä päivänä Turn 21 CD:n ja ne biisit kuulosti livenä paremmilta, levyllä kuuluvat lievät punkpop vaikutteet olivat vaihtuneet rokkiin. Kiitokset kuvista mrk:lle. Koo(Aa)lla ei ole väliä ! |
Jeesus Nieminen 19.09.2003 12:01:46 | |
---|
Ai niin, nuo kuvat olivat minun ottamia Hienoja kuvia! Nautin keikasta radiostakin kuultuna, ja kuvien perusteella harmittaa vielä enemmän, ettei ollut varaa lähteä paikalle. Stop! In the name of love. |
KooAa 19.09.2003 12:31:50 | |
---|
Hienoja kuvia! Nautin keikasta radiostakin kuultuna, ja kuvien perusteella harmittaa vielä enemmän, ettei ollut varaa lähteä paikalle. Radiotietojen perusteella konsertti tulee TV:stä jossain vaiheessa. Koo(Aa)lla ei ole väliä ! |