Boyakasha 22.07.2007 16:38:12 | |
---|
http://www.myspace.com/sonicrootsband |
Newsted85 23.07.2007 18:13:50 | |
---|
Hassua, että olen kuullut tästä keikasta ainoastaan melko negatiivisia arvioita... "Reality leaves a lot to the imagination." - John Lennon |
meitu 23.07.2007 19:45:07 | |
---|
Vahvasti sarkastinen tuo ketjun avaus? sama juttu on parissa muussakin threadissa. "There are no good guns. There are no bad guns. Any gun in the hands of a bad man is a bad thing. Any gun in the hands of a decent person is no threat to anybody -- except bad people..." -Charlton Heston |
socker 24.07.2007 13:50:31 | |
---|
Bändin todellakin ilmiömäisen jamittelun kanssa pystyi kilpailemaan vain Kiedisin ja Flean syvällä kuopissaan tuijottavat silmät, jotka haravoivat yleisömerta välittäen elämän paloa ja soittamisen halua. |
Boyakasha 24.07.2007 14:27:17 | |
---|
Bändin todellakin ilmiömäisen jamittelun kanssa pystyi kilpailemaan vain Kiedisin ja Flean syvällä kuopissaan tuijottavat silmät, jotka haravoivat yleisömerta välittäen elämän paloa ja soittamisen halua. Minä tuijotin haltioituneena myös Flean tyhjyyteen suuntaavaa katsetta sekä miehen suupielistä valunutta kuolaa. Kaunista, niin kaunista. http://www.myspace.com/sonicrootsband |
socker 25.07.2007 12:37:41 | |
---|
Minä tuijotin haltioituneena myös Flean tyhjyyteen suuntaavaa katsetta sekä miehen suupielistä valunutta kuolaa. Kaunista, niin kaunista. Ja kyllä on sanotta, että Flean trumpettisoolo tuntui juuri siltä, että bändin lahjakas musiikko esittelee näin livenä niitä taitoja, joita meista useimmat ovat päässeet aistimaan vain audio- tai videotallenteena. Aikuisten oikeasti oli hetkittäin samanlainen fiilis, kuin viime kesän GNR:n keikalla: joku coverbändi siellä nyt vetää ihan sinnepäin, mutta ei tämä kyllä nyt oikein tunnu miltään. |
Proge 25.07.2007 16:31:38 | |
---|
Red Hot Chili Peppers mars rock-dinosaurusten hautausmaalle. Eihän tällainen peli enää vetele. Punainen tupa ja perunamaa. Kaikille warettajille toivon huonotuloista ja tylsää työuraa, jossa joku muu vie rahat. |