Aihe: Rolling Stones pietarissa 28.7. - apuja kaivataan!!
1
orpopiru
24.03.2007 09:15:25 (muokattu 25.03.2007 17:52:10)
Nyt kävi niin etten pääse helsingin keikalle 1.8. ja kaikkien kiireiden lomassa satuin huomaamaan että stones on pietarissa lauantaina 28.7. ja sinne pitäisi päästä.

Hotelleja näyttää olevan siinä palace squaren välittömässä läheisyydessä saatavilla vaikka kuinka, ja lennotkin järjestyy. Nyt pitäisi vaan saada tuone pietarin keikalle lippu, tai vaikka kaksikin.

Kysymys:
Minkähänlainen hintataso pietarissa on lippujen suhteen ja miten lippuja on saatavissa, myyntiaika, miten ostetaan, toimitus suomeen jne. Onko kokemuksia pietarista keikkapaikkana?

Pietari on ainut vaihtoehto mulle, koska olen lähdössä 30.7. italiaan, ja tuohon keikapäivään asti olen muualla, eikä arkipäivät muutenkaan tuohon aikaan käy.

Löytyykö apuja?
Is that the stars in the sky, or is it rain fallin down?
milkcow s calf
26.03.2007 15:41:10

Liity Rolling Stones Fan Clubiin sivulla www.rollingstones.com 100$ hintaan. Clubietuna saat ennakko-osto-oikeuden neljälle lipulle haluamaasi konserttiin. Lisäksi tulee jotain fanisälää mm. DVD, hassunhauska hattu....
Lipuista pitää maksaa normaali hinta. Kannattaa ennen liittymistä varmistaa, että haluamaasi konserttiin löytyy vielä tilaa.

Itse varmistin liput Hesan keikalle tällä tavalla, kun en ole maisemissa jonottamaan lippuja netissä/jonossa/puhelimella.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)