Aihe: Deep Purple Suomeen 2006 alussa!
1 2 3 4 5 6 7 8
Jokunen
27.10.2005 00:06:11
Deep Purple taas Suomeen
26.10.2005 9:11

Suomessa lukuisia kertoja soittanut vanha hevijyrä Deep Purple saapuu taas maahamme luukuttamaan.

Ian Gillan rokkaa kohta taas Suomessa. (FERNANDO ACEVES / RETNA)

Viimeksi Deep Purple soitti Suomessa suuren hevimusiikin ystävän kyläkauppias Vesa Keskisen masinoimassa Tuurin Miljoonarockissa toukokuussa. Seuraavaksi englantilainen hevipumppu ärisee Suomessa 31. tammikuuta 2006 Jyväskylän jäähallissa ja 1. helmikuuta Helsingin jäähallissa.

Uusi levy ulkona

Deep Purple on juuri julkaissut uuden Rapture Of The Deep-levyn. Laulaja Ian Gillanin johtama miehistö kiertää promotoimassa levyä ja muistelemassa vanhoja maailmalla ja osansa tästä ilotulituksesta saa myös Suomi.

http://www.iltalehti.fi/osastot/popstars/200510263655456_ps.shtml

Menen paikanpäälle jyväskylässä!
"Olen 16, minulla on farmariauto" Iron Maiden - Running free (käännös: YLE)
Pelsi
27.10.2005 07:59:35
http://www.iltalehti.fi/osastot/popstars/200510263655456_ps.shtml

Menen paikanpäälle jyväskylässä!

Jyväskylä saatana! Sinne!
Elä sinä boikka huijjo, ota podee
petrutsi
27.10.2005 13:05:48
Helsingin Jäähalli here we come! '03 oli yksi parhaita keikkoja millä olen ollut.
We have this thing in Finland called "taidehomoilu" -Janne Timonen
aikavaikea
27.10.2005 19:26:10
Jyväskylä saatana! Sinne!

Himskatti sun kanssas! Aina sielunvihollista manaamassa paikalle.

"Kaikki kirjoitukset, joissa on asiattomuuksia, kirosanoja, henkilökohtaisia loukkauksia ja muita hyvän tavan vastaisia asioita poistetaan."
Kaikki jotka eivät pidä hevimusiikista, ovat poikkeuksetta fiksumpia ja älykkäämpiä ihmisiä kuin ne, jotka siitä edes jossain määrin pitävät.
ozz3
27.10.2005 20:17:07
31.10.2005 liput myyntiin kummallekin keikoille, hintaa 50€
Be just and fear not| MegaMan Club #009 - Shadow Man |THV-klubi #6
Pelsi
27.10.2005 21:18:32

Voi helekatti. Tarkoittaa sitä, että opiskelija on syömättä yhden kuukauden. Eiköhän se Deep Purplen vuoksi onnistu...

Mutta tyyriitä ovat liput, juu. On tuo lähes yhtä tyyris Dionkin lippu tuolla laatikossa.
Sir Henri
28.10.2005 10:13:12
Saakohan armeijasta vapaata keikkoja varten? Kyllä kai ne ymmärtää kun kyse on Pörplestä...
Liika on liikaa mutta kohtuus on liian vähän.
Flash
28.10.2005 10:47:36

Itseasiassa Menolippu myy jo noita lippuja. Tilasin juuri omani sieltä.

http://www.menolippu.fi/
Live Music Is Better!
Jake24-25
28.10.2005 17:35:58 (muokattu 28.10.2005 17:42:01)

Minäkin ostin oman Purple-lippuni Menolipusta. Tuossa Menolipun mainostuksessa kannattanee huomioida se, että Menolipun jäsenille on noita lippuja myynnissä etukäteen vain pari päivää. Tämän etuosto-oikeuden jälkeen alkaa se yleinen myynti ensi maanantaina.

EDIT: Sen verran korjausta tuohon omaan Menolippu-asiaan, että kyllähän Menolipusta tietty voi ostaa yleisen myynnin alettua mutta se etuosto-oikeus on voimassa vain nämä pari päivää. Menolipustahan ei välttämättä kannata enää ostaa silloin yleisen myynnin alettua kun voi noutaa lippunsa Lippupalvelusta ilman postikuluja. Kuitenkin tuo Menolipun (ja myös Events Clubin) etuosto-systeemit ovat hyviä mahdollisesti suosittujen artistien konserttien yhteydessä ja nimenomaan ennen kuin yleinen lipunmyynti alkaa. Olen itse molempien em. klubien jäsen ja suosittelen muille aktiivisille konserteissä kävijöille liittymistä jompaan kumpaan (Menolippu tai Events Club) tai vaikka molempiin klubeihin.
"Why I use the Orange AD5? - Cool, compact combo that I dig using." Jake T
rheinone
28.10.2005 18:31:12
Olen itse molempien em. klubien jäsen ja suosittelen muille aktiivisille konserteissä kävijöille liittymistä jompaan kumpaan (Menolippu tai Events Club) tai vaikka molempiin klubeihin.

Mikähän helvetti on se events-klubi, jolla selitetään Hartwall-areenan loppuunmyydyt kenttäliput ennenkuin keikat tulevat yleiseen myyntiin?
All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll.
ozz3
28.10.2005 18:37:11
Mikähän helvetti on se events-klubi, jolla selitetään Hartwall-areenan loppuunmyydyt kenttäliput ennenkuin keikat tulevat yleiseen myyntiin?

Yrityksille käsittääkseni, pirulaiset....
Be just and fear not| MegaMan Club #009 - Shadow Man |THV-klubi #6
Jokunen
28.10.2005 19:17:38
Saakohan armeijasta vapaata keikkoja varten? Kyllä kai ne ymmärtää kun kyse on Pörplestä...

Mie sain Iron Maidenin lippujonoa varten vapaata. Olin tuolloin tosin kokelaana, joten lomia irtosi vähän helpommin.
"Olen 16, minulla on farmariauto" Iron Maiden - Running free (käännös: YLE)
Jake24-25
28.10.2005 19:38:02
Yrityksille käsittääkseni, pirulaiset....

Events Club ei ole pelkästään yrityksille. Sekä yksityishenkilöille että yritysasiakkaille on Events Clubissa omat klubinsa. En itsekään ole yritysasiakas vaikka olen Events Clubin jäsen. Lisää tietoja (jossa voi myös liittyä)Events Clubista seuraavasta linkistä: http://www.events-club.net/
Pelsi
29.10.2005 03:00:29

Mää vedin Metallican varman päälle ja anoin lomaa "kaverin häihin bestmaniksi". Pääsin.
mylaroti
29.10.2005 15:39:25
Liput on tilattu :D
Bassolow
29.10.2005 19:59:26 (muokattu 29.10.2005 20:12:56)

Mikäs tuon menolipun meininki on, maksaako rekisteröinti mitään? Miten se siis käytännössä toimii? Haluaisin vain tietää että uskaltaako sen kauttaa lippuja ostaa, kun en itse pääse maanantaina niitä hyvissä ajoin ostamaan. Mitenhän tuo lipuista maksaminen sitten pelaa?

Kuinkahan nopeasti muuten nuo purplen liput menee? Pystyykö seisomapaikan saamaan vielä klo 15 jälkeen?

EDIT: Huomasin että FAQssa kerrottiin ettei se ole maksullinen.
Bassolow
29.10.2005 20:11:23 (muokattu 29.10.2005 20:12:03)
Tuplat.
Bassolow
29.10.2005 20:11:43 (muokattu 29.10.2005 20:12:14)
Triplat!
Jake24-25
29.10.2005 21:53:27
Mikäs tuon menolipun meininki on, maksaako rekisteröinti mitään? Miten se siis käytännössä toimii? Haluaisin vain tietää että uskaltaako sen kauttaa lippuja ostaa, kun en itse pääse maanantaina niitä hyvissä ajoin ostamaan. Mitenhän tuo lipuista maksaminen sitten pelaa?

Kuinkahan nopeasti muuten nuo purplen liput menee? Pystyykö seisomapaikan saamaan vielä klo 15 jälkeen?

EDIT: Huomasin että FAQssa kerrottiin ettei se ole maksullinen.

Kuten jo huomasit ei Menolippuun rekisteröityminen ja sen jäsenenä oleminen ole maksullista - ainakaan yksityishenkilöille. Yritysjäsenyys saattaa tietysti olla maksullista - ainakin Events Clubissa yritysjäsenyys maksaa jotain.

Olen itse jo useamman kerran varannut lippuja Menolipun kautta ja aina on hyvin toiminut. Menolipun kautta omien kokemuksieni perusteella uskaltaa varmasti varata eli aina on lippu tullut postiluukusta. Tietenkin Menolipun kautta varatessa joutuu maksamaan postituksesta, mutta se on minusta varsin kohtuullista kun ottaa huomioon että tällä etukäteisvarauksella varmistaa paikan sitten yleisessä myynnissä mahdollisesti nopeasti loppuunmyydyllä keikalla. Menolipun kautta ostettaessa on useita maksutapoja mm. verkkomaksu (eli varauksen yhteydessä suoraan esim. Solon kautta maksu) ja laskutus. Itse olen käyttänyt aina verkkomaksua ja hyvin on pelannut.
rheinone
29.10.2005 23:44:39 (muokattu 29.10.2005 23:47:07)
Kuten jo huomasit ei Menolippuun rekisteröityminen ja sen jäsenenä oleminen ole maksullista - ainakaan yksityishenkilöille. Yritysjäsenyys saattaa tietysti olla maksullista - ainakin Events Clubissa yritysjäsenyys maksaa jotain.

Vituttaa noi systeemit jonka seurauksena on, että karvalakkikansa joutuu esim. hjallis-areenalla auttamatta paskoille paikoille, koska kunnon mestat on myyty keittiön kautta ennakkoon jollekin ihme liikeyrityskiintiölle!

Hjalliksen systeemeille tuskin mahtaa mitään, mutta onks teillä valmiina jotain "yrityksiä" jotka kiilais tohon väliin? Vai pistetäänkö kimpassa pydeen?
All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5 6 7 8
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)